5/5 - (1 امتیاز)

آموزش دریافت ریبیت از بروکر آمارکتس و تغییر زیرمجموعه

کاربرانی که در بروکر آمارکتس حساب دارند، می‌توانند بخش زیادی از هزینه‌های معاملاتی خود را به صورت ریبیت پس بگیرند، برای این کار فقط کافی است که از طریق وب‌سایت ایران ریبیت چند مرحله ساده را انجام دهید تا بتوانید درآمد جدیدی از معاملات خود، با صرف نظر از نتیجه معاملاتتان به دست بیاورید.

دریافت ریبیت بروکر آمارکتس

چرا باید ریبیت خود را از آمارکتس دریافت کنید؟

هر معامله‌ای که شما در بازار فارکس انجام می‌دهید، شامل هزینه‌های معاملاتی مانند اسپرد و کمیسیون است که به بروکر تعلق می‌گیرد.

بروکر آمارکتس
آموزش دریافت ریبیت از بروکر آمارکتس

در این بین یک روش جذاب وجود دارد که می‌توانید از طریق آن، تا 85% از این هزینه پرداختی را تحت عنوان ریبیت پس بگیرید؛ وب‌سایت ایران ریبیت به عنوان یک مستر آی بی بزرگ آماده است تا خدمات جذابی را در این زمینه به شما ارائه کند.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چرا ایران ریبیت بهترین گزینه برای دریافت ریبیت از بروکر آمارکتس است؟

ایران ریبیت به عنوان یک مستر IB بزرگ قرارداد همکاری حرفه‌ای با بروکر Amarkets دارد، بنابراین زمانی که شما «ایران ریبیت» را به عنوان IB خود انتخاب می‌کنید، می‌توانید تا 85% بیشتر از حد معمول و زمانی که هیچ معرفی ندارید ریبیت دریافت کنید.

ریبیت ایران ریبیت
آموزش دریافت ریبیت از سایت ایران ریبیت

دلیل بالا بودن نرخ پرداختی ایران ریبیت، قدرت مالی، قرارداد همکاری اختصاصی و زیرمجموعه عظیمی است که در آن هزاران تریدر را جای داده است. پس به لحاظ اقتصادی، اگر ایران ریبیت را انتخاب کنید، چندین برابر بیشتر از حد معمول از بروکر آمارکتس ریبیت دریافت خواهید کرد.

چطور زیر مجموعه را تغییر دهیم؟

شما می‌توانید به راحتی و در کمتر از 5 دقیقه این کار را انجام دهید، برای تغییر زیر مجموع به ایران ریبیت ابتدا باید وارد پنل کاربری خود در بروکر آمارکتس شوید و مراحل زیر را طی کنید:

  1. انتخاب پروفایل من از منوی کناری سایت
  2. روی گزینه “گروه شریک” کلیک کنید تا صفحه‌ای مطابق عکس زیر برای شما باز شود.
  3. در بخش مربوط که باید کد همکار را وارد کنید، لطفاً کلمه IranRebate را وارد کنید و درخواست خود را ارسال نمایید.
تغییر آی بی در بروکر آمارکتس
تغییر زیر مجموعه در بروکر آمارکتس

اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید پیام‌ «تغییر آی بی شما انجام شد!» برای شما خواهد آمد.

روش برداشت ریبیت در بروکر آمارکتس

بعد از اینکه این مراحل را طی کردید، باید منتظر جواب پشتیبانی باشید، از زمانی که درخواست شما پذیرفته شد، ریبیت شما با نرخ‌های بالای ایران ریبیت محاسبه می‌شود و به صورت مستقیم توسط خود بروکر آمارکتس به حساب شما واریز خواهد شد.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *