4.5/5 - (6 امتیاز)

ریبیت بروکر آمارکتس

ریبیت بروکر آمارکتس در قالب برنامه‌ای به نام وفادارای در 5 سطح بر اساس میزان معاملات کاربران به آن‌ها اهدا می‌شود، این برنامه به‌گونه‌ای تنظیم شده که دائماً می‌توانید سطح خود را بالاتر ببرید و از طرفی میزان دریافتی کش بک خود را بر اساس حجم معاملات بیشتر کنید. برای شناخت بیشتر سیستم ریبیت و کش بک بروکر آمارکتس، ادامه مطلب را بخوانید.

ریبیت آمارکنس

فرم دریافت ریبیت بروکر آمارکتس

فرم ریبیت آمارکتس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

ریبیت یا کش بک چیست؟

کش بک یا ریبیت، در واقع پولی است که کارگزاری به عنوان پاداش به شما پرداخت می‌کند. محل این کش بک‌ها همان کمیسیون و اسپردی است که خودتان در معاملات به بروکر پرداخت می‌کنید. اما مدل ریبیت یا کش بک چیست؟ کش بک در دو مدل نقدی قابل برداشت و نقدی غیر قابل برداشت ارائه می‌شود.

کش بک بروکر آمارکتس

در بروکر Amarkets کش بک دارای یک سیستم محاسباتی است که به مشتریان وفادار و کسانی که میزان معاملاتشان از سطح تعیین شده بالاتر است، به صورت دائمی تعلق می‌گیرد. اگر نمیدانید IB چیست به مقاله IB در فارکس چیست؟ مراجعه کنید. جدول پرداختی کش بک در بروکر آمارکتس را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

سطح

حجم معاملاتی مورد نیاز ماهانه

نرخ قدیمی کش‌بک (به ازای هر لات)

نرخ جدید کش‌بک (به ازای هر لات)

۱

۲ لات

۳ دلار

۳ دلار

۲

۵ لات

۸ دلار

۱۱ دلار

۳

۵ لات

۱۰ دلار

۱۳ دلار

۴

۵ لات

۱۲ دلار

۱۵ دلار

۵

۵ لات

۱۴ دلار

۱۷ دلار

دریافت ریبیت و کش بک از آمارکتس

همان‌طور که میدانید، معاملات شما شامل هزینه‌هایی می‌شود که از طریق کمیسیون و اسپرد به کارگزاری پرداخت می‌کنید. خبر خوب این است که شما می‌توانید تا حد زیادی از این هزینه‌های پرداختی را پس بگیرید. برای این کار دو روش وجود دارد:

  1. روش اول: روش اول برای دریافت کش بک بالا بردن گردش مالی و میزان معاملات خود (بر حسب لات) است که بر اساس جدول بالا به شما پرداخت خواهد شد.
  2. روش دوم: روش دوم برای دریافت ریبیت این است که اگر شما کاربر بروکر Amarkets هستید می‌توانید از طریق سایت «ایران ریبیت» کد معرف دریافت کرده و در آمارکتس وارد کنید تا سیستم دریافت ریبیت برای شما فعال شود.

اگر هم هنوز در این بروکر ثبت نام نکرده‌اید باید ثبت نام خود را تکمیل کرده و احراز هویت انجام دهید تا سیستم دریافت ریبیت به صورت خودکار برایتان فعال شود.

بروکر آمارکتس دارای طرحی به نام وفاداری است که در آن سیستم رتبه‌بندی برای کاربران تا 5 مرحله در نظر گرفته شده است که در هر سطح می‌توانید به ازای هر لات بین 3 تا 15 دلار کش بک نقدی دریافت کنید.

مراحل دریافت ریبیت از بروکر آمارکتس

زمانی که شما می‌خواهید ایران ریبیت را به عنوان IB خود انتخاب کنید، لازم است در سایت ایران ریبیت ثبت نام کنید تا بتوانید در پنل کاربری خود ریبیت دریافتی را مشاهده کرده و آن را برداشت کنید. ما در این مطلب ثبت نام در ایران ریبیت را به شما آموزش خواهیم داد:

قدم اول ثبت نام در ایران ریبیت

برای ثبت نام در سایت ایران ریبیت کافی است به آدرس https://panel.iranrebate.com/login مراجعه کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود. ابتدا شماره تماس خود را وارد کنید تا کد تایید برایتان ارسال شود سپس کد تایید را وارد کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای شروع دکمه ثبت نام در منوی سایت را برنید و شماره تماس خود را در این صفحه وارد کنید

در آخر باید یک ایمیل و رمز عبور تعیین کنید و روی دکمه ثبت و ورود کلیک نمایید تا ثبت اولیه شما انجام شود.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله دوم ثبت نام باید ایمیل و رمز عبور وارد کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

بعد از اتمام مراحل گفته شده دسترسی شما به داشبورد ایجاد می‌شود.

قدم دوم نحوه کار با پنل ایران ریبیت

بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری می‌شوید که به شکل زیر است، از منوی سمت راست می‌توانید به کلیه خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

صفحه داشبورد پنل ایران ریبیت
مشاهده میزان ریبیت دریافتی در داشبورد ایران ریبیت

مهم‌ترین بخش برای کار کردن در سایت ایران ریبیت انتخاب بروکرتان است، برای این کار از منوی سمت راست روی گزینه بروکر کلیک کنید تا فهرست بروکرها را ببینید و بروکر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بروکرهای ایران ریبیت
در این بخش باید بروکر خودتان را انتخاب کنید.

سپس به صفحه زیر منتقل خواهید شد، اگر هنوز در بروکر مدنظر ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید از طریق لینکی که در مرحله اول قرار داده شده این کار را انجام دهید. اگر هم ثبت نام کرده‌اید، شماره اکانت خود در بروکر را در باکس مرحله دوم وارد نمایید، سپس با کلیک روی دکمه «افزودن حساب» مرحله اتصال را تکمیل کنید تا به مرحله بعدی بروید. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، برای دریافت ریبیت بروکر آمارکتس باید مراحل داخل تصویر را طی کنید. 

دریافت ریبیت از بروکر آمارکتس
3 مرحله بالا را برای دریافت ریبیت از بروکر آمارکتس انجام دهید.

بعد از آن به صورت خودکار به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که روش تغییر یا ثبت کد IB در بروکری که انتخاب کرده‌اید را به شما نشان خواهد داد. برای مثال عکس زیر مربوط به بروکر آمارکتس است.

تغییر آی بی در بروکر آمارکتس
در آخر بروکر آمارکتس را به ایران ریبیت متصل کنید.

بعد از اینکه فرایند را در بروکرتان به پایان برسانید، سیستم دریافت ریبیت شما فعال خواهد شد. پس شما به راحتی ظرف کمتر از 5 دقیقه می‌توانید عضو هر بروکری که باشید، دریافت ریبیت خود را فعال کنید تا از طریق سایت ایران ریبیت بین 55 تا 85% از هزینه‌های معاملاتی را در قالب ریبیت پس بگیرید.

چطور از آمارکتس کش بک بیشتری دریافت کنیم؟

همان‌طور که در جدول بالا دیدید، نرخ‌هایی برای هر سطح وجود دارد که بر اساس آن ریبیت یا کش بک به شما تعلق می‌گیرد، اما اگر می‌خواهید تا 85% بیشتر از حد معمول و اعداد اعلام شده ریبیت دریافت کنید، می‌توانید از طریق سایت ایران ریبیت این کار را انجام دهید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر آمارکتس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.
جهت دریافت ریبیت از بروکر آمارکتس روی دکمه زیر کلیک کنید.

آنچه در مقاله ریبیت آمارکتس خواندیم

همان‌طور که در برنامه وفاداری آمارکتس آماده است، شما می‌توانید بعد از تماس با مدیر حساب خود در این سیستم شرکت کنید. در سطح اول که لازمه آن داشتن معاملات به حداقل میزان 2 لات در ماه است، شما می‌توانید تا 3 دلار به ازای گردش مالی خود ریبیت بگیرید، اما هر چقدر سطح حجم (لات) معاملات بیشتر شود، حجم دریافتی شما نیز بیشتر خواهد شد و به 14 دلار در بهترین حالت خواهد رسید.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر ای اف سی مارکتس

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *