5/5 - (3 امتیاز)
معرفی و بررسی بروکر اس تی پی تریدینگ

معرفی و بررسی بروکر اس تی پی تریدینگ (STP Trading)

بروکر اس تی پی تریدینگ یک کارگزاری بین‌المللی فارکس است که دفتر مرکزی آن در سنت لوشیا و پنج دفتر منطقه‌‌ای در کشورهای دیگر از جمله افغانستان، آذربایجان، ترکیه، دبی، اربیل عراق دارد و به زودی یک شعبه دیگر در روسیه افتتاح خواهد نمود. بروکر STP Trading دارای 4 حساب معاملاتی برای 4 دسته از تریدرهای فارکس است که آنها را در آخرین نسخه متاتریدر یعنی متاتریدر 5 ارائه می‌دهد. در این بروکر می‌توانید به بیش از 500 نماد معاملاتی در بازار دسترسی پیدا کنید. ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل بروکر STP Trading را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم.

تاریخچه و سابقه بروکر STP Trading

در سال 2019 بروکر STP Trading با نام رسمی STP Trading LTD راه‌اندازی شد و از همان زمان با داشتن زبان فارسی در سایت و همچنین پشتیبانی فارسی زبان، ارائه خدمات به کاربران ایرانی را شروع کرد. رشد بروکر به نسبت 5 سالی که از زمان تاسیس آن می‌گذرد قابل قبول بوده است، به طوری که دیگر نمی‌توان واژه بروکر تازه‌تاسیس را به آن اطلاق داد.

بروکر اس تی پی تریدینگ چیست؟

STP مخفف Straight Through Processing می‌باشد. بدین معنی که این بروکر، اوردرها را مستقیماً به تامین‌کننده نقدینگی ارسال می‌نماید. این بروکر به دنبال ارائه شرایط معاملاتی و چارت شفاف است و در تلاش می‌باشد که با ارائه آپشن‌های متنوع، تریدرها را از خطر کال مارجین و از بین رفتن سرمایه دور نماید یا درصورتی که حسابشان به خاطر عدم رعایت مدیریت سرمایه در خطر قرار گرفت با راه حل هج و آنتی کال مارجین در بازار باقی بمانند! تقریبا هیچ یک از بروکرهایی که به تریدرهای داخل ایران خدمات می‌دهند، مانند این بروکر، پکیج مدیریت ریسک و حفظ سرمایه کاملی ندارند.

ویژگی های بروکر STP Trading

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بروکر STP Trading که آن را در زمره حرفه‌ای‌ترین کارگزاری‌های فارکس قرار می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی 7 روز هفته و 24 ساعته به 8 زبان مختلف؛
  • سرعت بالا در انجام معاملات؛
  • ارائه اندیکاتورهای معاملاتی اختصاصی؛
  • واریز و برداشت ریالی توسط درگاه پرداخت ریالی؛
  • بونوس خوش‌آمد گویی (قابل ضرر و برداشت)؛
  • ارائه سیگنال‌های روزانه در کابین مشتریان؛
  • کمترین اسلیپیج در هنگام خبر؛
  • بیمه چارت؛
  • ارائه آموزش‌های رایگان فارکس از مبتدی تا پیشرفته؛
  • دارای هج حتی در مارجین منفی؛
  • طرح ویژه آنتی کال مارجین برای نجات اکانت‌ها؛
  • ارائه برنامه ویژه معرفی بروکر (IB) با ۷ سطح متفاوت.

ما در ادامه این مقاله ویژگی‌های بیشتر این بروکر را به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد و به شما آموزش می‌دهیم که چطور از خدمات کامل بروکر STP Trading استفاده کنید. جهت بررسی جدیدترین بونوس‌ بروکر STP کلیک کنید.

اعتبار بروکر STP Trading

STP Global LTD با شماره ثبت شرکت HY00523403 توسط سازمان خدمات بین‌المللی کوموروس اموالی (M.I.S.A) واقع در جزیره خودمختار موالی، اتحادیه کومور، آفریقای شرقی، با شماره پروانه T2023280 ثبت و مجاز به فعالیت می‌باشد. بنابراین بروکر اس تی پی تریدینگ را می‌توان یک کارگزاری امن برای معامله‌گری دانست. در این 5 سال فعالیت، هیچ شکایت عمده و جدی علیه این کارگزاری به ثبت نرسیده است و امتیاز اعتبار آن در سایت TrustPilot حدود 4 از 5 است همچنین در سایت vikifx امتیاز 5.5 از 10 را به خود اختصاص داده است. ( نظر به آنکه میانگین امتیازات بروکرهایی که در ایران خدمات ارائه می کنند حدودا 4.5 الی 5 است. می‌توان این بروکر را کاملا استاندارد در نظر گرفت.)

آدرس رسمی بروکر واقع در سنت لوشیا، گروس ایسلت، خلیج رادنی، ساختمان ساتبی است که راستی آزمایی شده است.

اعتبار و دستاوردهای بروکر STP Trading
بروکر STP Trading در سال 2013 سریع ترین بروکر آسیا لقب گرفت.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید اس تی پی در طی مدت فعالیت خود توانسته زیرساخت‌های خود را گسترش دهد، سرعت اجرای معاملات و کیفیت را بالا ببرد و چندین جایزه بین‌المللی برای رشد و توسعه بازار، از فستیوال‌های بزرگ فارکس جهان دریافت کند.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بروکر اس تی پی تریدینگ برای ایرانیان

کارگزاری اس تی پی تریدینگ، از همان ابتدای تاسیس ارائه خدمات به منطقه خاورمیانه بخصوص شهروندان ایرانی، افغان، کردستان عراق و همچنین تاجیکستان را در اولویت ماموریت‌های توسعه بازار خود قرار داده است. به همین دلیل خوشبختانه ایرانیان داخل کشور می‌توانند با استفاده از مدارک ملی خود در این کارگزاری ثبت نام کنند. برای هر تریدر ایرانی نیز یک پشتیبان اختصاصی فارسی زبان در نظر گرفته می‌شود تا در تمام مراحل و مسیر معامله‌گری خود به درستی پشتیبانی شوند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بروکر ها مقاله انواع بروکر ها در فارکس کدامند را مطالعه کنید.

ثبت نام در بروکر STP Trading

برای ثبت نام در بروکر STP Trading، ابتدا وارد وب سایت رسمی آن شوید، سپس از گوشه بالا سمت راست روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود. در این صفحه به ترتیبی که ذکر می‌کنیم مشخصات را وارد نمایید.

ابتدا نام، نام خانوادگی، کشور، شهر، آدرس، شماره تماس، ایمیل، پسورد را وارد کرده و در نهایت روی گزینه Register کلیک کنید.

ثبت نام در بروکر STP Trading
به منظور ثبت نام در بروکر STP Trading باید اطلاعات مورد نظر را وارد کنید.

بعد از این کار ثبت نام شما در بروکر اس تی پی تریدینگ به صورت کامل تکمیل خواهد شد و می‌توانید به پنل کاربری دسترسی پیدا کنید. دقت کنید چون در مرحله بعدی باید احراز هویت را انجام دهید، لازم است تا حتما اطلاعات خود را به صورت کاملا صحیح وارد کنید.

احراز هویت در بروکر STP Trading

بعد از تکمیل ثبت نام، زمانی که وارد پنل کاربری خودتان شدید، اولین کاری که باید انجام دهید احراز هویت است. برای این کار از گوشه سمت چپ روی بخش پروفایل که زیر آن نوشته شده “تایید نشده” کلیک کنید تا صفحه احراز هویت مانند تصویر زیر باز شود.

احراز هویت در بروکر STP Trading
برای احراز هویت در بروکر STP Trading می بایست محل سکونت و هویت شما تایید شود.

همان‌طور که می‌بینید برای تایید هویتتان در این صفحه باید مدارکی را آپلود کنید. در بخش اول باید سند خانه، یا قولنامه اجاره ملکی که به نام خودتان یا یکی از اعضای خانواده‌تان است را آپلود کرده تا محل سکونت شما تایید شود. در مرحله دوم نیز یک مدرک هویتی مانند کارت ملی یا پاسپورت را باید آپلود نمایید تا هویت شما نیز تایید گردد. پس از بارگذاری مدارک، از یک تا 24 ساعت طول خواهد کشید تا کارشناسان سایت احراز هویت شمما را تایید کنند.

آموزش ایجاد حساب معاملاتی در بروکر اس تی پی تریدینگ

برای اینکه در بروکر STP Trading یک حساب معاملاتی ایجاد کنید، در پنل کاربری خود روی گزینه “حساب‌ها” کلیک کنید، سپس انتخاب کنید که می‌خواهید یک حساب واقعی داشته باشید یا حساب آزمایشی (دمو).

آموزش ایجاد حساب معاملاتی در بروکر اس تی پی تریدینگ
در این مرحله مدل حساب خود در این بروکر را مشخص کنید.

سپس صفحه بالا برای شما باز خواهد شد، در این صفحه و در بخش نوع حساب، انتخاب کنید که کدام یک از حساب‌ها را می‌خواهید ایجاد کنید. سپس ارز پایه حساب، لوریج و میزان واریزی خود را مشخص کرده و دکمه “مرحله بعد” را بزنید.

انتخاب نوع حساب در بروکر اس تی پی تریدینگ
حساب شما ساخته شده است و باید جزئیات آن مثل ارز پایه حساب، لوریج و میزان واریزی خود را مشخص کنید.

بعد از مرحله مشخص کردن پسورد، حساب برای شما ایجاد می‌شود و همان‌طور که در عکس بالا مشخص شده است، کلیه جزئیات حساب را مشاهده خواهید کرد. اگر متاتریدر 5 را روی سیستم خود ندارید، بر روی دکمه قرمز رنگ Download MT5 کلیک کنید تا متاتریدر برایتان دانلود شود و بعد از نصب آن به بازار متصل شوید.

انواع حساب در بروکر اس تی پی تریدینگ

در کارگزاری اس تی پی تریدینگ 4 حساب معاملاتی زیر وجود دارد که معامله‌گران بر اساس نیازهای خود می‌توانند یکی از آنها را ایجاد کنند:

  • حساب Standard؛
  • حساب STP Zero؛
  • حساب Islamic؛
  • حساب ECN real.

برای آشنایی کامل با انواع حساب در بروکر STP Trading، هرکدام از آن‌ها را به همراه جزئیات کامل در ادامه شرح خواهیم داد:

حساب Standard

حساب استاندارد بروکر STP Trading با پرداخت 10 دلار واریزی اولیه ایجاد می‌شود. این حساب دارای اسپرد شناور 0.4 پیپی است، اما معاملات در آن شامل پرداخت کمیسیون 6 دلاری به ازای هر لات حجم می‌شود. عموما حساب‌های استاندارد مناسب تریدرهای مبتدی و سطح متوسط هستند.

مشخصاتحساب Standard
لوریج1:200
کمیسیون6 دلار
استاپ اوت30 درصد
پلتفرم معاملاتیMT5
نوع اجرای سفارشاتNDD
لول مارجین کال
حداکثر سفارشات باز
کارمزد عدم فعالیتندارد
تخفیف کمیسیونندارد
حساب فری کمیسیونندارد
نوع سیستم مدیریت اسپردFloat Spread
منطقه زمانی سرور حساب+2 GMT
حداقل واریز10 دلار
اسپرداز 0.4 پیپ
لات سایز$100,000
ارزهای پایهUSD

حساب STP Zero

اگر معامله‌گری هستید که بر اساس مدل استراتژی خود نمی‌خواهید اسپرد پرداخت کنید، بهتر است از حساب STP Zero که اسپرد فوق فشرده آن 0.0 است، استفاده کنید. البته این حساب دارای کمیسیون 5 دلاری می‌باشد، همچنین حداقل واریزی برای ایجاد این حساب 1000 دلار است و میزان لوریج آن نهایتا روی 1:200 تنظیم خواهد شد.

مشخصاتحساب Zero
لوریج1:200
کمیسیون5 دلار
استاپ اوت30 درصد
پلتفرم معاملاتیMT5
نوع اجرای سفارشاتNDD
لول مارجین کال
حداکثر سفارشات باز
کارمزد عدم فعالیتندارد
تخفیف کمیسیونندارد
حساب فری کمیسیونندارد
نوع سیستم مدیریت اسپردFloat Spread
منطقه زمانی سرور حساب+2 GMT
حداقل واریز1000 دلار
اسپرداز 0.2 پیپ
لات سایز$100,000
ارزهای پایهUSD
حساب اسلامیدارد

حساب Islamic

اگر معامله‌گر بلند مدت هستید که تریدهای خود را ممکن است چند روز باز نگه دارید، ولی نمی‌خواهید بهره شبانه برای حسابتان محاسبه شود، باید یک حساب Islamic که بدون سواپ است ایجاد کنید. این حساب که با پرداخت 10 دلار ایجاد می‌شود، کمیسیون ندارد و اسپرد آن 1.3 است.

مشخصاتحساب Islamic
لوریج1:200
کمیسیونندارد
استاپ اوت30 درصد
پلتفرم معاملاتیMT5
نوع اجرای سفارشاتNDD
لول مارجین کال
حداکثر سفارشات باز
کارمزد عدم فعالیتندارد
تخفیف کمیسیونندارد
حساب فری کمیسیوندارد
نوع سیستم مدیریت اسپردFloat Spread
منطقه زمانی سرور حساب+2 GMT
حداقل واریز10 دلار
اسپرداز 1.3 پیپ
لات سایز$100,000
ارزهای پایهUSD

حساب ECN real

این حساب نیز جزء حساب‌های معاملاتی مناسب برای تریدرهای اسکالپر است، زیرا اسپرد آن فشرده 0.0 می‌باشد. نکته جالب حساب جوینت این است که کمیسیون ندارد، پس هزینه معاملاتی آن بسیار پایین است. لوریج این حساب را می‌توانید تا 1:200 تنظیم کنید، نوع اجرای سفارشات آن نیز NDD می‌باشد.

مشخصاتحساب ECN real
لوریج1:200
کمیسیونتوافقی
استاپ اوت30 درصد
پلتفرم معاملاتیMT5
نوع اجرای سفارشاتNDD
لول مارجین کال
حداکثر سفارشات باز
کارمزد عدم فعالیتندارد
تخفیف کمیسیوندارد
حساب فری کمیسیونمتناسب با درخواست مشتری
نوع سیستم مدیریت اسپردFloat Spread
منطقه زمانی سرور حساب+2 GMT
حداقل واریز50,000 دلار
اسپرداز 0.0 پیپ
لات سایز$100,000
ارزهای پایهUSD
حساب اسلامیمتناسب با درخواست مشتری

بروکر STP Trading کارگزاری بین‌المللی است که به کاربران ایرانی خدمات حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این بروکر می‌توان به ارائه سیگنال‌های معاملاتی، واریز و برداشت ریالی، هزینه‌های معاملاتی کم و محافظت از کال مارجین شدن اشاره کرد.

عمق بازار بروکر اس تی پی تریدینگ

بروکر اس تی پی تریدینگ دارای عمق مارکت بالا می‌‌باشد و به تامین‌کنندگان نقدینگی سطح یک دنیا (Tier1) متصل است که در پایین دو نمونه از آن را مشاهده می‌کنید:

  • Deutsche Bank آلمان که 15 درصد نقدینگی مارکت فارکس در جهان را تامین می‌کند.
  • JP MORGAN آمریکا که 5 درصد نقدینگی کل بازار فارکس را تامین می‌کند.

همچنین این بروکر با داشتن تعداد زیاد LP در بین بروکرهای جهان، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

پلتفرم‌های معاملاتی STP Trading

در حال حاضر، بروکر STP تریدینگ فقط پلتفرم متاتریدر 5 را به کاربرانش ارائه می‌دهد. البته متاتریدر 5 نسخه پیشرفته متاتریدر 4 است که تقریبا مهم‌ترین و کاربردی‌ترین پلتفرم معاملاتی جهان می‌باشد. کاربران می‌توانند متاتریدر 5 را برای نسخه‌های ویندوز، موبایل اندروید و iOS دانلود کنند.

متاتریدر 5 برای تمامی معامله‌گران در تمام سطوح مناسب و کاربردی است. این پلتفرم با داشتن تمام قابلیت‌های عالی مانند سفارش‌های پیشرفته، بهبود سرعت و ابزارهای معاملاتی به تریدرها کمک کند که تجربه معاملاتی خود را به بهترین سطوح برسانند.

وب ترید در پلتفرم اس تی پی تریدینگ

گزینه جذاب دیگری که برای معامله در بروکر STP Trading وجود دارد، استفاده از وب تریدر است. اگر نمی‌خواهید پلتفرم متاتریدر 5 را نصب کنید، در منوی کاربری خود مستقیما روی گزینه وب ترید کلیک کنید.

وب ترید در پلتفرم اس تی پی تریدینگ
اگر می خواهید از وب ترید استفاده کنید در نوار بالایی سایت بروکر گزینه مشخص شده را کلیک کنید.

سپس در کادری که مشاهده می‌کنید، مشخصات کامل حساب خود که شامل یوزرنیم، پسورد و سرور است را وارد کرده و روی دکمه Connect To Account کلیک کنید تا به صورت آنلاین به حساب معاملاتی خود متصل شوید.

آموزش واریز و برداشت در بروکر STP Trading

واریز و برداشت یکی از گزینه‌های مهم در بروکرهایی است که به ایرانیان خدمات می‌دهند، زیرا به دلیل تحریم‌ها، کاربران ایرانی نمی‌توانند از تمام گزینه‌های موجود استفاده کنند. با این وجود، در بروکر اس تی پی تریدینگ می‌توانید از روش‌های متنوع زیر، واریز یا برداشت خود را انجام دهید:

  • ارزهای دیجیتال؛
  • مستر کارت؛
  • ویزا کارت؛
  • پرفکت مانی؛
  • ریالی (درگاه پرداخت آنلاین).

همچنین یکی از ویژگی‌های مهم بروکر STP Trading، داشتن روش‌های مناسب واریز و برداشت برای کاربران ایرانی است. برای این کار در پنل کاربری وارد قسمت “مالی” در منوی سمت راست شوید. سپس از بخش بالای آن عملیات واریز، برداشت، انتقال داخلی یا… را مشاهده کنید. برای مثال اگر می‌خواهید پول به حسابتان واریز کنید روی گزینه “واریز” کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود.

آموزش واریز و برداشت در بروکر STP Trading
اولین قدم در واریز و برداشت در بروکر STP Trading انتخاب روش و وارد کردن اطلاعات سپرده می باشد.

در این صفحه باید یکی از روش‌های رمز ارز، پرداخت آنلاین را انتخاب کنید. اگر رمز ارز را انتخاب کنید در بخش اطلاعات سپرده باید ابتدا حساب معاملاتی که می‌خواهید پول به آن واریز شود را انتخاب کرده، سپس در بخش پایین آن، نوع کیف پول ارز دیجیتالی که می‌خواهید از طریق آن جابجایی را انجام دهید انتخاب نمایید.

در بخش پرداخت آنلاین هم گزینه‌های متفاوت بسیاری وجود دارد. اکثر معامله‌گران ایرانی معضل واریز و برداشت ریالی دارند. همان‌طور که می‌بینید در این بخش ایرانیان می‌توانند روش Iran Rial که مربوط به پرداخت ریالی است را انتخاب کنند.

واریز و برداشت ریالی در بروکر STP Trading
در بخش مشخص شده پرداخت ریالی را انتخاب کنید.

برای واریز و برداشت ریالی باید به پشتیبانی امور مالی بروکر در تلگرام به آدرس @STP_Forex5 پیام بدهید تا از طریق صرافی معتبری که خود بروکر تایید کرده است، فرایند واریز و برداشت شما به صورت ریالی و بدون هیچ‌گونه چالشی با بهترین نرخ تبدیل انجام شود.

بخش ابزار معاملاتی بروکر STP Trading

قسمت ابزار معاملاتی در منوی کاربری بروکر اس تی پی تریدینگ یک بخش بسیار پرکاربرد است که در آن گزینه‌های مختلفی برای کمک به فرایند معاملاتی شما وجود دارد. در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • مرکز تحقیقات: در این قسمت می‌توانید آخرین وضعیت قیمت و شرایط معامله نمادهای مختلف را مشاهده کنید و یک نمای کلی از بازار داشته باشید.
  • ایده‌های تجاری: در بخش ایده‌های تجاری سیگنال‌های بسیار قوی و کاربردی در تمامی نمادها به نمایش در خواهد آمد که می‌توانید از این سیگنال‌ها برای معامله کردن استفاده کنید.
  • تقویم STP: تمامی رویدادها و اخباری که شرکت منتشر می‌کند را در بخش تقویم STP می‌توانید ببینید.
  • تقویم اقتصادی: بخش تقویم اقتصادی مربوط به کلندر بازار است که همه اخبار و رویدادهای اقتصادی مهم که روی بازار تاثیر می‌گذارد را نمایش می‌دهد.
بخش ابزار معاملاتی بروکر STP Trading
ابزارهای معاملاتی بروکر STP Trading باعث راحت تر شدن کار تریدرها می شود.

بخش ابزارهای معاملاتی کمک می‌کند که تریدرهایی که در بروکر STP Trading فعال هستند، برای دریافت اطلاعات به وب‌سایت‌های دیگری نیاز نداشته باشند.

سیستم Anti Call Margin در اس تی پی تریدینگ

شاید جذاب‌ترین ویژگی در بروکر STP Trading، سیستم آنتی کال مارجین آن باشد که برای اولین بار در یک بروکر دیده می‌شود. همان‌طور که از نامش پیداست این سیستم در شرایط حساس به شما کمک می‌کند تا کال مارجین نشوید. به این صورت که در شرایط حساس بین 10 تا 50% سرمایه به حساب شما اضافه می‌کند تا زمانی که حسابتان از خطر کال مارجین شدن نجات پیدا کند.

سیستم Anti Call Margin در اس تی پی تریدینگ
بروکر اس تی پی تریدینگ روش های خاصی را برای جلوگیری از کال مارجین شدن کاربرهای خود در نظر گرفته است.

راه‌های نجات اکانت در بروکر STP Trading از طریق 5 روش مختلف انجام می‌شود که به شرح زیر هستند:

  • هج معامله در مارجین منفی؛ (از آنجایی که در بسیاری از بروکرها اجازه هج به اکانت‌ها داده نمی‌شود. این امر باعث افزایش خطر کال مارجین اکانت‌ها می‌باشد.)
  • کم کردن پوزیشن‌های زیان‌ده؛
  • شارژ حساب؛
  • طرح نجات بروکر STP Trading.

برای فعال کردن سیستم آنتی کال مارجین، باید از پنل کاربری خود وارد بخش پشتیبانی شوید و در آنجا یک تیکت مبنی بر درخواست شما برای فعال کردن آنتی کال مارجین به پشتیبانی ارسال کنید تا کارشناسان پشتیبانی با شما تماس بگیرند.

مزایا و معایب STP Trading

حالا که به طور کامل با بروکر STP Trading آشنا شدید، در این بخش مهم‌ترین مزایا و معایب بروکر را برای شما ذکر خواهیم کرد:

مزایای بروکر STP Tradingمعایب بروکر STP Trading
هزینه‌های معاملاتی بسیار پاییننداشتن پلتفرم متاتریدر 4
تنوع حساب‌های معاملاتی 
محافظت از کال مارجین شدن 
ابزارهای معاملاتی متنوع 
واریز و برداشت ریالی 
ارائه سیگنال‌های معاملاتی 
 

استخدام تریدر در بروکر STP

بروکر STP در طرح جدید خود، اقدام به استخدام تریدر می‌کند. در این طرح معامله‌گران می‌توانند در کنار حقوق ثابت، ۲۵ درصد از سود کسب‌شده را هم دریافت کنند. در این ویدیو شرایط کامل طرح را مشاهده کنید.

 

پشتیبانی بروکر اس تی پی تریدینگ

وب‌سایت این بروکر هم زبان فارسی دارد و هم دارای پشتیبانی فارسی است. همچنین دارای پشتیبانی به زبان‌های انگلیسی، عربی، کردی، ترک، اردو، پشتو و روسی به صورت ۲۴ ساعته می‌باشد. اگر قصد ارتباط با پشتیبان‌های بروکر اس تی پی STP را دارید، می‌توانید از روش‌های زیر اقدام کنید:

  • ایمیل: info@STPTRADING.IO؛
  • تلگرام: https://t.me/stp_forex5؛
  • واتس آپ: 971586860089+؛
  • شماره تماس: 441212887600+.

آنچه در مقاله معرفی بروکر STP Trading خواندیم:

در این مقاله به صورت کامل با بروکر STP Trading آشنا شدیم و فهمیدیم که این کارگزاری بین‌المللی در سال 2019 تاسیس شده است. هرچند اس تی پی تریدینگ سابقه زیادی ندارد، اما عملکرد آن نشان داده که بسیار قابل اعتماد بوده و در آینده جزء معتبرترین بروکرهای فارکس خواهد بود. بروکر اس تی پی تریدینگ دارای 4 حساب معاملاتی است که بهترین شرایط را برای تریدرها فراهم کرده است. این بروکر یک پلتفرم متاتریدر 5 دارد که به صورت وب ترید نیز می‌توان از آن استفاده کرد. کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی با استفاده از زبان فارسی در آن ثبت نام کرده و حتی واریز و برداشت خود را نیز به صورت ریالی انجام دهند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا بروکر STP Trading معتبر است؟

بله این بروکر دارای رگوله معتبر MISA است و کلیه فعالیت‌های آن تحت نظارت این سازمان قرار دارد.

مدارک لازم برای ثبت نام در بروکر اس تی پی تریدینگ چیست؟

برای ثبت نام و احراز هویت در این بروکر باید پاسپورت، کارت ملی یا گواهی‌نامه رانندگی خود را به همراه مدرکی که آدرس محل زندگی‌تان را تایید کند آپلود نمایید.

پلتفرم معاملاتی بروکر STP Trading چیست؟

این پلتفرم دارای متاتریدر 5 است، اما نسخه وب ترید نیز دارد که کاربران بدون نصب می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *