5/5 - (2 امتیاز)

بونوس بروکر ویندزور

بروکرهای فارکس برای جلب توجه تریدرهای بیشتر، هدایای فراوانی را به مشتریان خود اهدا می‌کنند. این هدایا تحت نام «بونوس» (Bonus) به معنی پاداش و جایزه پرداخت می‌شوند. پاداش‌های بروکرها انواع مختلفی دارند که از جمله می‌توان به بونوس واریزی، بونوس خوش‌آمدگویی، بونوس بدون پرداخت، جوایز قرعه‌کشی و... اشاره کرد.

بونوس بروکر ویندزور

بروکر ویندزور برای جلب توجه مشتریان بیشتر، هدایا و بونوس‌های چشمگیری به مشتریان جدید و قدیمی خود اهدا می‌کند.

بونوس های ویندزور
بونوس های ویندزور انواع مختلفی چون بونوس واریزی، بونوس خوش‌آمدگویی، بونوس بدون پرداخت، جوایز قرعه‌کشی و… دارد.

این بروکر علاوه بر بونوس‌های مختلف، برنامه‌های تشویقی دیگری را نیز ارائه می‌دهد که برخی از این جوایز بسیار اغواکننده هستند. در ادامه با بونوس های بروکر ویندزور بیشتر آشنا خواهید شد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بونوس در فارکس چیست؟

به همان نسبت که هر روز افراد بیشتری با بازار فارکس آشنا شده و برای انجام معامله‌گری جذب این بازار می‌شوند، تعداد بروکرها نیز به همان نسبت افزایش می‌یابند. بونوس جوایز یا هدایایی هستند که بروکرهای مختلف فارکس برای جذب مشتری بیشتر به شکل‌های مختلف به معامله‌گران اهدا می‌کنند. برخی از بروکرها جوایز نفیسی مانند خودرو سواری در میان مشتریان خود تحت شرایط خاصی قرعه‌کشی می‌کنند که البته تعداد چنین بروکرهایی نیز نادر است. برخی به ازای میزان پرداخت مشتری میزان مشخصی بونوس به حساب او واریز می‌کنند و بعضی دیگر از بروکرها نیز به عنوان خوش‌آمدگویی و بدون این که مشتری سرمایه‌ای را به حساب خود انتقال دهد، سرمایه‌ای اندک را در اختیار مشتریان تازه‌وارد قرار می‌دهند.

بونوس ویندزور در فارکس
مقداری وجه نقد هستند که تنها برای تریدکردن در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

بونوس‌ها در بازار فارکس تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارند و بسیاری از تریدرهای تازه‌کار در ابتدا فقط به خاطر بونوس ثبت‌نام می‌کنند و سپس به مشتری دائمی تبدیل می‌شوند. بونوس‌ها به جز جوایزی که قرعه‌کشی می‌شوند، مقداری وجه نقد هستند که فقط برای معامله‌گری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. تریدرها با بونوس دریافتی فقط می‌توانند ترید انجام دهند اما اجازه برداشت آن را ندارند. بونوس‌ها درواقع وام‌هایی کوچک هستند که تریدر می‌تواند از آن به عنوان افزایش سرمایه بهره ببرد و حتی آن را در معاملات خود ببازد اما اگر با معامله‌گری به سود دست یابد، به محض این که اولین برداشت خود را انجام دهد، مقدار بونوس اهدایی از حساب او کسر می‌شود و تریدر به هیچ عنوان اجازه برداشت بونوس را ندارد. حتی پس از برداشت یک دلار از حساب خود، بونوس اهدایی بلافاصله از سوی بروکر پس گرفته می شود.

تمام بونوس‌های نقدی بروکرهای بازار فارکس فقط به صورت هدایای غیرقابل برداشت اما قابل باخت در دسترس تریدرها قرار می‌گیرند و هیچ تریدی اجازه برداشت هیچ بونوس نقدی را ندارد، حال چه این بونوس به عنوان خوش‌آمدگویی داده شود یا به عنوان بونوس واریزی یا غیره.

جوایز و پاداش بروکر ویندزور

بروکر ویندزور جوایز نقدی و غیر نقدی زیادی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد که هر کدام دارای شرایط خاصی هستند. برخی از بونوس‌ها و جوایز این بروکر عبارتند از:

  1. خودرو سواری به عنوان جایزه بزرگ قرعه‌کشی؛
  2. جوایز نقدی به عنوان بونوس وفاداری؛
  3. بونوس واریزی؛
  4. بونوس ثبت ‌نام یا خوش‌آمدگویی ویندزور؛
  5. در ادامه نحوه دریافت این بونوس‌ها به طور کامل شرح داده می‌شوند.

هر بونوس قوانین و شرایط مخصوص به خود را دارد که برای دریافت باید قوانین آن را رعایت کنید.

بونوس های بروکر ویندزور در فارکس

بونوس‌های بروکر ویندزور در بازار فارکس به دو صورت نقدی و غیر نقدی انجام می‌گیرد. بونوس‌های نقدی پس از این که تریدر واجد شرایط شد به حساب او واریز می‌شوند اما جوایز غیرنقدی با انجام قرعه‌کشی شخص یا اشخاص برنده مشخص می‌شوند. برخی از بونوس‌های بروکر ویندزور عبارتند از:

  1. خودرو الکتریکی؛
  2. جوایز نقدی؛
  3. بونوس واریزی؛
  4. بونوس خوش آمدگویی.

در ادامه بونوس های بروکر ویندزور را به‌طور کامل برای شما شرح خواهیم داد:

خودرو الکتریکی

بروکر ویندزور برای جوایز غیرنقدی یک دستگاه خودرو سواری تسلا یا BMW را بین تریدرهای واجد شرایط قرعه‌کشی می‌کند. این جایزه تحت عنوان برنامه وفاداری انجام می‌شود. برنامه وفاداری شامل تمام مشتریان این بروکر می‌شود. یعنی پس از ثبت نام و به محض این که احراز هویت شما کامل شود، نام شما در برنامه «وفاداری» ثبت می‌شود. حال هرچه معاملات بیشتری انجام دهید، امتیاز بیشتری به دست می‌آورید. سپس براساس میزان امتیاز در قرعه‌کشی خودرو و جوایز نقدی شرکت داده می‌شوید. هرچه تعداد امتیازات شما بیشتر باشد، شانس برنده شدن شما بیشتر می‌شود.

جوایز نقدی

جوایز نقدی همان طور که از نام آن پیداست به صورت نقدی به حساب مشتریان واریز می‌گردد.

بونوس واریزی

بونوس واریزی دیگر بونوس این بروکر است که به ازای هر مقدار سرمایه‌ای که شما واریز کنید، بروکر نیز متقابلا درصدی به عنوان پاداش یا بونوس به حساب شما واریز می‌کند.

بونوس خوش آمدگویی

این بونوس برای مشتریان جدید در نظر گرفته شده که پس از تکمیل ثبت نام به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

آموزش دریافت بونوس ویندزور

برای دریافت بونوس‌های بروکر ویندزور باید شرایط لازم را مهیا کنید. باتوجه به این که بونوس‌های بروکر ویندزور شامل انواع مختلفی از جوایز ازجمله خودرو سواری الکتریکی، بونوس واریزی، بونوس خوش‌آمدگویی و بونوس فروش امتیازات می‌شود، در ادامه به شرح این موارد می‌پردازیم.

قوانین دریافت بونوس ویندزور

بروکر ویندزور جوایز و بونوس‌های متنوعی را برای مشتریان خود تدارک دیده است. این جوایز تحت قوانین خاصی اهدا می‌شوند. بزرگ‌ترین جایزه این بروکر یک دستگاه خودرو الکتریکی «تسلا 3» است که قرار بود در تاریخ 15/01/2024 به طور زنده برگزار شود. تنها کاری که مشتریان این بروکر باید انجام می‌دادند، این بود که امتیازات وفاداری را جمع‌آوری کنند.

قوانین دریافت بونوس ویندزور
مهم ترین قانون دریافت بونوس و جایزه این است که به ازای هر لات معامله به مشتری یک امتیاز اهدا می‌کند. بنابراین، هر چه میزان معاملات شما بیشتر باشد، امتیازات بیشتری به دست می‌آورید.

امتیاز بیشتر نیز به معنای شانس برنده شدن بیشتر است. اما این برنامه چگونه عمل می‌کند؟

این برنامه به شما امکان می‌دهد بر اساس حجم معاملات‌تان، امتیازهایی را بدست آورید که می‌تواند با بازخرید و تبدیل شدن به وجه نقد، به بالانس حساب شما اضافه شود. همچنین می‌توانید سطح وضعیت وفاداری خود را بدست آورید و به شما این امکان را می‌دهد که تعداد امتیازهای خود را بهینه کنید.

تمام مشتریان بروکر ویندزور در طرح «برنامه وفاداری» قرار می‌گیرند و هرچه میزان لات معاملات آن‌ها افزایش یابد، به سطح بالاتر راه پیدا می‌کنند. این بروکر مشتریان خود را با توجه به امتیازاتی که کسب می‌کنند در چهار گروه قرار می‌دهد و به ازای هر لات معامله به مشتری یک امتیاز اهدا می‌کند. بنابراین، هر چه میزان معاملات شما بیشتر باشد، امتیازات بیشتری به دست می‌آورید و به سطوح بالاتر راه پیدا می‌کنید. امتیازات برنامه «وفاداری» به چهار سطح تقسیم‌بندی می‌شود که عبارتند از:

سطح نقره‌ای

مشتریانی که میزان معاملات آن‌ها بین 0 لات تا 19.99 لات باشد در این سطح قرار می‌گیرند و هر 0.2 لات یک امتیاز محاسبه می‌شود.

سطح طلایی

مشتریانی که میزان حجم معاملات آن‌ها به 20 لات تا 499.99 لات برسد، در سطح طلایی قرار می‌گیرند و هر 0.5 لات یک امتیاز محاسبه می‌شود.

سطح پلاتینیوم

مشتریانی که حجم معاملات آنان از 500 لات تا 4999.99 لات باشد در سطح پلاتینیوم قرار می‌گیرند و هر 0.7 لات یک امتیاز محاسبه می‌شود.

سطح الماس

مشتریانی که حجم لات معاملات آن‌ها به بیش از 5000 لات بالغ شود در سطح الماس قرار می‌گیرند و هر یک لات یک امتیاز محاسبه می‌شود.

شما پس از کسب امتیاز می‌توانید آن ها را به بونوس تبدیل کنید (یعنی به بروکر بفروشید.)

  • کمتر از 10 امتیاز، 0 دلار؛
  • 10 امتیاز تا 99.99 امتیاز، به ازای هر امتیاز 1 دلار؛
  • 100 امتیاز تا 999.99 امتیاز به ازای هر امتیاز 1.2 دلار؛
  • 1000 امتیاز 9999.99 امتیاز به ازای هر امتیاز 1.5 دلار؛
  • 10000 امتیاز به بالا، به ازای هر امتیاز 2 دلار.

در صورتی که میزان امتیازات خود را می‌خواهید به پول نقد تبدیل کنید، بر این اساس می‌توانید در قبال امتیازات کسب‌شده از بروکر ویندزور وجه نقد دریافت کنید.

ویندزور یکی از معتبرترین بروکرهای بازار فارکس است که بونوس‌های آن از جذابیت خاصی برخوردار بوده و علاوه بر این، هر روز برای کمک به موفقیت شما، چندین سیگنال‌ ارزشمند معاملاتی از انواع جفت‌ارزها، طلا و نقره، نفت و سهام شرکت‌های پر رونق را با نقاط دقیق ورود و خروج به ایمیل شما ارسال می‌کند تا بتوانید از این بازار سود بگیرید.

نحوه واریز بونوس ویندزور به حساب مشتری

نحوه واریز بونوس‌های بروکر ویندزور خیلی متفاوت نیست. به عنوان مثال برای دریافت بونوس خوش‌آمدگویی باید پس از تکمیل ثبت نام و تایید احراز هویت با ایمیل با پشتیبانی بروکر تماس بگیرید.

نحوه واریز بونوس ویندزور به حساب مشتری
برای دریافت بونوس ویندزور باید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

پس از تماس با پشتیبانی تقاضای واریز کردن این بونوس را مطرح کنید که بدون هیچ‌گونه مشکلی پس از یکی دو روز، بونوس فوق به حساب شما واریز می‌گردد.

برای سایر بونوس‌ها نیز باید ابتدا اطمینان حاصل کنید که واجد شرایط دریافت آن‌ها هستید، سپس می‌توانید درخواست خود را از طریق ایمیل به پشتیبانی بروکر مطرح کنید تا در اسرع وقت بونوس مورد نظر به حساب شما واریز شود. قبل از انجام هر اقدامی لازم است که مقدار امتیازهای کسب‌شده را در کابین خود اطلاع پیدا کرده و سپس به اعلامیه‌های شرکت مراجعه کنید تا اگر جزو برندگان بودید، برای دریافت آن درخواست بدهید.

بونوس خوش آمد گویی ویندزور

این بونوس به مشتریان جدید تعلق می‌گیرد. اگر هنوز مشتری بروکر ویندزور نیستید، به محض این که در این بروکر ثبت نام کرده و احراز هویت شما تکمیل و تایید شود، به شما ۳۰ دلار آمریکا بونوس خوش‌آمدگویی تعلق می‌گیرد که با آن می‌توانید در حساب واقعی خود ترید انجام دهید.

تا زمانی که اولین برداشت خود را انجام ندهید این بونوس در حساب شما باقی می‌ماند.

مسابقات بروکر ویندزور

بروکر ویندزور مسابقاتی برگزار می‌کند که اتفاقا جوایز بسیار بزرگی را نیز به آن‌ها اختصاص می‌دهد. همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره شد، یکی از جوایز بسیار نفیس این بروکر خودرو الکتریکی تسلا 3 یا خودرو الکتریکی BMW است که ظاهرا مراسم قرعه‌کشی آن هم انجام شده و شخص برنده مشخص گردیده است. به احتمال زیاد به زودی نام و مشخصات او از طریق وب‌سایت و جراید اعلام خواهد شد.

مسابقات بروکر ویندزور
مسابقات بروکر ویندزور با برگزاری مسابقات بزرگ، سعی در جذب معامله گران تخصصی و حرفه ای کرده است.

این بروکر، هرساله میان مشتریان خود مسابقات ارزشمندی را ترتیب می‌دهد. به احتمال زیاد برنامه بعدی این بروکر برای جایزه نفیس بعدی نیز به زودی اعلام خواهد شد، اما برنامه مسابقات چند هزار دلاری نقدی شامل جوایز ۳۰۰۰ دلاری، ۱۲۰۰ دلاری و جوایز کوچکتر ۲۰۰ و ۵۰ دلاری هنوز به قوت خود باقی است. چنانچه شما واجد شرایط باشید در این مسابقات شرکت داده می‌شوید و می‌توانید یکی از برندگان خوش شانس باشید.

مراحل دریافت بونوس

مراحل دریافت بونوس در بروکر ویندزور بسیار ساده است. شما با ۳ گام ساده می‌توانید بونوس خوش‌آمدگویی خود را دریافت کنید. این بونوس برای تمام مشتریانی که برای اولین بار در این بروکر ثبت نام می‌کنند، قابل پرداخت است. برای این کار ثبت نام خود را انجام داده، مدارک خواسته‌شده را ارسال و احراز هویت را تکمیل کنید. به محض این که این مورد تایید قرار گرفت، می‌توانید بونوس ۳۰ دلاری خوش‌آمدگویی خود را دریافت نمایید. برای این منظور به پشتیبان سایت ایمیل ارسال کرده و تقاضای واریز بونوس خود را مطرح کنید. ظرف ۴۸ ساعت بونوس خوش‌آمدگویی به حساب شما واریز می‌شود.

آنچه در مقاله بونوس بروکر ویندزور خواندیم:

 بروکر ویندزور بونوس‌های جالبی را به مشتریان خود اهدا می‌کند. اولین بونوس آن، خوش‌آمدگویی نام دارد که پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت، بدون هیچ‌گونه واریزی، مبلغ ۳۰ دلار در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید با آن تا هر زمان که تمایل داشتید، معامله کنید و حتی تمام آن را ببازید. بونوس دیگر «بونوس واریزی» نام دارد که به نسبت مقدار واریزی شما، ویندزور نیز ۲۰ درصد به حساب شما واریز می‌کند. سومین بونوس نیز خرید امتیازات شما است و آخرین آن نیز قرعه‌کشی جایزه نفیس، یعنی یک دستگاه خودرو الکتریکی تسلا یا BMW است که شما نیز می‌توانید با ثبت نام در این بروکر شانس خود را امتحان کنید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
بونوس ثبت نام ویندزور چقدر است؟

اولین بونوس آن، خوش‌آمدگویی نام دارد که پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت، بدون هیچ‌گونه واریزی، مبلغ ۳۰ دلار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

آیا بونوس ویندزر قابل برداشت است؟

تمام بونوس‌های نقدی بروکرهای بازار فارکس فقط به صورت هدایای غیرقابل برداشت اما قابل باخت در دسترس تریدرها قرار می‌گیرند.

بونوس‌های بروکر ویندزور چگونه برداشت می‌شوند؟

بونوس‌های بروکر ویندزور در بازار فارکس به دو صورت نقدی و غیر نقدی انجام می‌گیرد. بونوس‌های نقدی پس از این که تریدر واجد شرایط شد به حساب او واریز می‌شوند اما جوایز غیرنقدی با انجام قرعه‌کشی شخص یا اشخاص برنده مشخص می‌شوند.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *