5/5 - (1 امتیاز)

ریبیت بروکر ویندزور

بروکر ویندزور مانند همه کارگزاری‌های معتبر فارکس سیستم پرداخت ریبیت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از یک آی بی معتبر که طرف قرارداد با کارگزاری ویندزور است، بخش مهمی از هزینه‌های معاملاتی خود را در قالب ریبیت پس بگیرید. برای آموزش انجام این کار در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ریبیت بروکر ویندزور

ریبیت یا کش بک چیست؟

ریبیت یا کش بک به پرداختی نقدی قسمتی از هزینه‌های معاملاتی (کمیسیون و اسپرد) از طرف کارگزاری گفته می‌شود که به صورت پول نقد قابل برداشت ارائه می‌شود. این پول مانند بونوس نیست که فقط می‌توانید با آن معامله کنید. ریبیت به افرادی تعلق می‌گیرد که حتماً زیر مجموعه یک آی بی طرف همکار با بروکر باشند. حالا که متوجه شدید ریبیت یا کش بک چیست؟ باید بدانید که میزان دریافت ریبیت به قدرت IB که انتخاب می‌کنید نیز بستگی دارد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

دریافت ریبیت بروکر ویندزور

برای دریافت ریبیت در بروکر ویندزور دو راه پیش رو دارید: ابتدا باید یک آی بی طرف قرارداد با این کارگزاری را انتخاب کرده و از طریق لینک “ثبت نام در بروکر ویندزور” ثبت نام خود را انجام دهید تا به صورت خودکار زیرمجموعه آن آی بی شده و ریبیت دریافت کنید.

ریبیت بروکر ویندزور
برای دریافت ریبیت باید از لینک ثبت نام یک آی بی استفاده کنید.

اگر در بروکر ویندزور قبلا ثبت نام کرده باشید و ریبیت دریافت نمی‌کردید مجدد باید با لینک ثبت نام یک آی بی افتتاح حساب کنید.

مقدار ریبیت در بروکر ویندزور

میزان ریبیت پرداختی در بروکر ویندزور به دو عامل بسیار مهم بستگی دارد: عامل اول خود آی بی است که زیر مجموعه آن هستید، قدرت و قرارداد آی بی با بروکر مسئله مهمی در تعیین درصد ریبیت دریافتی از بروکر است. مسئله دوم میزان و حجم معاملاتی است که انجام می‌دهید. همان‌طور که می‌دانید ریبیت پرداختی به شما بخشی از هزینه‌های معاملاتی است که شما در هر ترید از طریق اسپرد و کمیسیون پرداخت می‌کنید. بنابراین این دو عامل در میزان ریبیت دریافتی تاثیر دارد.

هزینه استفاده از خدمات ویندزور

هم خدمات بروکر ویندزور و هم خدماتی که شرایط دریافت ریبیت نقدی را فراهم می‌کند کاملاً رایگان است و لازم نیست هیچ هزینه اضافه‌ای پرداخت کنید. آی بی های معتبر نیز هیچ هزینه‌ای بابت اتصال و پرداخت ریبیت از شما دریافت نمی‌کنند.

بروکر ویندزور به کاربرانی که زیر مجموعه یک آی بی طرف قرارداد با آن‌هاست، ریبیت به صورت پول نقدی پرداخت می‌کند. درصد دریافت ریبیت، به آی بی و میزان معاملاتی که انجام می‌دهید، بستگی دارد.

مراحل دریافت ریبیت یا کش بک ویندزور

به طور کلی دریافت ریبیت یا کش بک در بروکر ویندزور کار چندان سختی نیست و خیلی سریع می‌توانید آن را انجام دهید. مراحل دریافت ریبیت یا کش بک در بروکر ویندزور به شرح زیر است:

  1. ثبت نام در بروکر و احراز هویت؛
  2. ثبت کد معرف یا همان آی بی؛
  3. تایید آی بی؛
  4. انجام معامله؛
  5. محاسبه ریبیت بر اساس معاملاتی که انجام داده‌اید؛
  6. دریافت ریبیت.
بعد از انجام تمامی مراحل بالا می‌توانید ریبیت دریافت کنید.

تعداد دریافت ریبیت در بروکر ویندزور

هیچ محدودیتی در تعداد و میزان دریافت ریبیت وجود ندارد. تا زمانی که شما معاملات را انجام می‌دهید، یعنی در حال پرداخت اسپرد یا کمیسیون هستید، پس کارگزاری موظف است از طریق آی بی به شما ریبیت پرداخت کند. بنابراین دریافت ریبیت بسیار مهم است. فکر کنید که ماهانه صدها دلار هزینه معاملاتی پرداخت می‌کنید که عدد بالایی است. بهتر است که حتماً ریبیت خود را فعال کنید تا هر میزان معامله‌ای که انجام می‌دهید در قبالش بتوانید ریبیت نقدی دریافت کنید. این کار تقریباً هزینه‌های معاملاتی شما را به نصف کاهش می‌دهد.

آموزش برداشت ریبیت در بروکر ویندزور

روش برداشت ریبیت بسته به نوع آی بی که انتخاب می‌کنید ممکن است متفاوت باشد. در برخی موارد از خود کارگزاری مستقیماً پول به کیف پولتان واریز می‌شود، ولی در برخی از آی بی ها باید در سایت آن‎ها ثبت نام انجام دهید. ریبیت شما پس از واریز شدن از طرف کارگزاری برای آی بی، از وب‌سایت آن آی بی قابل برداشت است. همان‌طور که گفتیم ویژگی مهم آی بی، نقد بودن پرداختی آن است و نیاز نیست مانند بونوس شما فقط با آن پول معامله کنید. برای مطالعه بیشتر می‌توانید به مقاله واریز و برداشت در بروکر ویندزور مراجعه کنید.

آنچه در مقاله ریبیت ویندزور خواندیم:

در این مقاله آموختیم که شما هر معامله‌ای که انجام می‌دهید شامل پرداخت کمیسیون و اسپرد می‌شود که به آن هزینه‌های معاملاتی می‌گویند. اگر در بروکر ویندزور ثبت نام کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از یک آی بی، بخش مهمی از این هزینه‌های معاملاتی را پس بگیرید. آی بی‌ها کمک می‌کنند که سیستم پرداخت ریبیت شما فعال شود. بنابراین نیاز دارید تا یک آی بی قدرتمند طرف قرارداد با بروکر ویندزور را پیدا کرده و از طریق کد معرف، زیرمجموعه آن شوید. ریبیت به صورت پول نقدی و ماهانه روی کیف پول شما اضافه خواهد شد و می‌توانید به راحتی آن را برداشت نمایید. بدون داشتن آی بی، بروکر ویندزور به شما ریبیت پرداخت نمی‌کند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا بروکر ویندزور ریبیت پرداخت می‌کند؟

بله. همه کاربرانی که از طریق آی بی در این بروکر ثبت نام کنند. یا پس از ثبت نام یک آی بی را انتخاب کنند، شامل دریافت ریبیت خواهند شد.

ریبیت نقداً قابل برداشت است؟

بله ریبیت به صورت پول نقد به شما پرداخت می‌شود و می‌توانید یا با آن معامله کرده یا آن را برداشت نمایید.

بهترین آی بی برای ثبت نام در بروکر ویندزور کدام است؟

در حال حاضر، ایران ریبیت بهترین آی بی ایران است که با همه کارگزاری‌هایی که به کاربران ایرانی خدمات می‌دهند، همکاری می‌کند. ایران ریبیت معمولاً بین 55 تا 85% هزینه‌های معاملاتی را به شما برمی‌گرداند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *