5/5 - (2 امتیاز)
بهترین حساب آلپاری برای اسکالپ

بهترین حساب آلپاری برای اسکالپ

بسیاری از کاربرانی که در بروکر آلپاری ثبت نام می‌کنند، استراتژی معاملاتی بر مبنای اسکلپ دارند. خوشبختانه آلپاری نیز حساب‌های بسیار متنوعی را به کاربرانش ارائه می‌کند، اما آیا می‌دانید که کدام حساب آلپاری برای اسکلپ مناسب است؟ یا می‌دانید که چطور باید از بین حساب‌های مختلف آلپاری یک حساب معاملاتی مناسب برای اسکلپ انتخاب کرد؟ ما در این مقاله بهترین حساب آلپاری برای اسکلپ را با دلایل منطقی به شما معرفی خواهیم کرد

اسکلپ چیست؟

اسکلپ یکی از محبوب‌ترین روش‌های معاملاتی است که برپایه معاملات سریع انجام می‌شود. اسکالپ به زبان ساده به معاملاتی گفته می‌شود که تریدر معمولاً زیر 5 دقیقه آن را باز می‌گذارد. هدف از اسکلپ، گرفتن بخش بسیار کوچکی از حرکت بازار با حجم بالاست. یعنی ورود و خروج بسیار سریع از معامله و در نهایت تکرار زیاد آن در طول روز، اما برای چنین مدل معامله‌ای حتماً باید حساب معاملاتی مناسبی نیز داشته باشید تا بتوانید سود کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اسکلپ چیست؟
یکی از معانی لغوی اسکالپ (scalp) خرید و فروش کردن برای کسب سود سریع می باشد.

پلن اسکالپینگ به تمرکز و سرعت عمل بالا نیاز دارد و به دلیل معاملات خیلی سریع، نیاز به تحمل ریسک بالایی دارد.

حساب مناسب اسکلپ آلپاری

بروکر آلپاری دارای 6 نوع حساب اصلی معاملاتی است که روی متاتریدر 5 و متاتریدر 4 آن‌ها را ارائه می‌دهد. هرکدام از این حساب‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند، بنابراین قبل از اینکه حساب مناسب اسکلپ آلپاری را پیدا کنیم، بیایید نگاهی مقایسه‌ای به کلیه حساب های آلپاری داشته باشیم:

حساب‌های متاتریدر 4 بروکر آلپاری

بروکر آلپاری 4 حساب معاملاتی برای متاتریدر 4 ارائه می‌کند که در ادامه به مقایسه آن ها می‌پردازیم:

مشخصات

حساب نانو MT4

حساب استاندارد mt4

حساب ecn MT4

حساب PRO ECN MT4

حداقل واریزی

1$

20 $

300 $

500 $

مارجین برای پوشش معامله

50% مارجین برای معاملات پوششی

50% مارجین برای معاملات پوششی

50% مارجین برای معاملات پوششی

50% مارجین برای معاملات پوششی

روش اجرای معامله

Instant Execution

Instant Execution

Market Execution

Market Execution

حداکثر حجم یک سفارش، لات

100

50

100

100

حداکثر حجم سفارشات باز، لات

حداکثر تعداد سفارش‌های باز

50

500

1500

1500

حداکثر تعداد سفارش‌های معلق

50

100

300

300

حداکثر حجم کل سفارشات باز، لات

1000

Stop Out

10%

20%

60%

60%

کمیسیون

16 USD برای هر,1,000,000 USD

حساب های متاتریدر 5 بروکر آلپاری

بروکر آلپاری در متاتریدر 5، سه حساب معاملاتی به معامله‌گران خود ارائه می‌کند که در جدول زیر این حساب ها را برای شما آورده‌ایم:

مشخصات

حساب استاندارد mt5

حساب ecn MT5

حساب MT5 PRO ECN

حداقل واریزی

100 $

500 $

500 $

مارجین برای پوشش معامله

50% مارجین برای معاملات پوششی

50% مارجین برای معاملات پوششی

50% مارجین برای معاملات پوششی

روش اجرای معامله

Instant Execution

Market Execution

Market Execution

حداکثر حجم یک سفارش، لات

50

100

100

حداکثر حجم سفارشات باز، لات

حداکثر تعداد سفارش‌های باز

500

10000

1500

حداکثر تعداد سفارش‌های معلق

500

300

300

حداکثر حجم کل سفارشات باز، لات

Stop Out

20%

60%

60%

کمیسیون

16 USD برای هر 1,000,000 USD

16 USD برای هر,1,000,000 USD

حالا که حساب‌های بروکر آلپاری را مشاهده کردید، سوال این است که کدام حساب مناسب اسکلپ است. برای اسکلپ 3 مورد بسیار مهم باید در نظر گرفته شود که به شرح زیر هستند:

  • سرعت معاملات: از آنجا که اسکلپر می‌خواهد فوری وارد معامله شود و با سرعت بالا خارج شود، داشتن یک حساب از نوع ECN می‌تواند انتخاب مناسبی از جهت اجرای سریع معاملات باشد.
  • اسپرد فشرده: اسکلپرها میزان کمی از بازار را شکار می‌کنند، پس اگر حساب آن‌ها دارای اسپرد بالایی باشد، عملاً بخش اصلی سودشان از بین می‌رود.
  • کمیسیون کم: کمیسیون نیز یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند میزان سود اسکلپر را کاهش دهد، پس ترجیحاً بهتر است حساب بدون کمیسیون باشد.

همان‌طور که متوجه شدید سه عامل سرعت معاملات، اسپرد حداقلی و کمیسیون پایین سه عاملی هستند که یک اسکلپر در هنگام انتخاب حساب معاملاتی باید آن‌ها را در نظر داشته باشد. پس بیایید این سه فاکتور را میان حساب‌های مختلف بروکر آلپاری جستجو کنیم:

  • حساب نانو MT4: این حساب دارای اسپرد از 1.7 به صورت شناور به بالا است و کمیسیون آن 0 است.
  • حساب استاندارد MT4: این حساب دارای اسپرد 1.2 شناور است و کمیسیون ندارد.
  • حساب استاندارد MT5: این حساب دارای اسپرد 1.5 شناور است و کمیسیون ندارد.
  • حساب ECN MT4: این حساب دارای اسپرد شناور از 0.4 پیپ به بالا است و کمیسیون ندارد.
  • حساب ECN MT5: این حساب دارای اسپرد شناور از 0.4 پیپ به بالا و کمیسیون 16 دلاری به ازای هر 1 میلیون دلار است.
  • حساب PRO ECN MT: این حساب دارای اسپرد شناور از 0.0 پیپ به بالا و کمیسیون 16 دلاری به ازای هر 1 میلیون دلار است.

البته موارد دیگری مانند نداشتن اسلیپیج، هزینه کم افتتاح حساب، امکان معامله روی دارایی‌های معاملاتی مختلف، امکان معامله روی خبر و … نیز می‌تواند جز فاکتورهای درجه دوم انتخاب حساب معاملاتی برای اسکلپ در آلپاری باشد.

حساب ECN MT4 در بروکر آلپاری را می‌توان بهترین حساب برای اسکلپرها در این کارگزاری دانست. این حساب اسپرد شناور 0.4 دارد و شامل پرداخت کمیسیون نمی‌شود که همین مسئله کمک می‌کند هزینه معاملاتی اسکلپرها به طرز قابل قبولی کاهش پیدا کند.

چرا حساب ECN MT4 آلپاری برای اسکلپ مناسب است؟

بعد از بررسی حساب‌های بروکر آلپاری بر اساس فاکتورهایی که در بالا آمده، به این نتیجه می‌رسیم که حساب ECN آلپاری بهترین حساب بروکر آلپاری برای اسکلپ است. دلیل انتخاب ما این است که اولاً این حساب از نوع ECN است که سرعت اجرای بالای معاملات را شامل می‌شود، مسئله دوم این است که میزان اسپرد این حساب شناور از 0.4 شروع می‌شود که عدد مناسبی است. همچنین حساب ECN MT4 در آلپاری تنهای حسابی از نوع ECN در این بروکر است که هیچ‌گونه کمیسیون ندارد، بنابراین هزینه معاملاتی شما به شدت پایین خواهد بود.

هرچند که دیگر حساب‌های ECN آلپاری مانند حساب PRO ECN اسپرد کمتری دارند و میزان آن از 0 شروع می‌شود، اما همه آن‌ها دارای کمیسیون 16 دلاری هستند که خود این هزینه معاملاتی شما را بالا می‌برد. پس می‌توان گفت اگر اسکلپر هستید و هزینه معاملاتی حساب‌ها برایتان اهمیت بسیاری دارد، بهتر است که از حساب ECN MT4 استفاده کنید، اما در انتخاب بعدی می‌توانید از PRO ECN MT4 نیز استفاده کرد. مشخصات حساب ECN MT4 مناسب اسکلپ به شرح زیر است:

مشخصات

حساب ECN MT4

حداقل واریزی

300 $

مارجین برای پوشش معامله

50% مارجین برای معاملات پوششی

روش اجرای معامله

Market Execution

حداکثر حجم یک سفارش، لات

100

حداکثر حجم سفارشات باز، لات

حداکثر تعداد سفارش‌های باز

1500

حداکثر تعداد سفارش‌های معلق

300

حداکثر حجم کل سفارشات باز، لات

Stop Out

60%

کمیسیون

آنچه در مقاله بهترین حساب آلپاری برای اسکالپ خواندیم:

همان‌طور که در این مقاله خواندیم، برای اینکه بخواهید یک حساب مناسب اسکلپ در متاتریدر 4 انتخاب کنید، بهتر است به سه فاکتور سرعت اجرای معاملات، اسپرد پایین و کمیسیون کم دقت داشته باشید. این سه مورد تقریباً مهم‌ترین موارد برای اسکلپرها هستند.

به این ترتیب حساب ECN MT4 آلپاری که با 300 دلار پرداختی ایجاد می‌شود، بهترین حساب برای معامله‌گرانی است که از استراتژی اسکلپ در بروکر آلپاری استفاده می‌کنند. البته حساب ECN PRO نیز بسیار حساب مناسبی است و اسپرد آن حتی از 0.0 به صورت شناور شروع می‌شود، اما متاسفانه این حساب شامل پرداخت کمیسیون است که خودش یک هزینه معاملات تلقی می‌شود.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
بهترین حساب بروکر آلپاری برای اسکلپرها کدام است؟
  • حساب ECN MT4 که با 300 دلار پرداختی ایجاد می‌شود، بهترین حساب معاملاتی برای اسکلپرهاست، زیرا میزان اسپرد آن 0.4 است و کمیسیون ندارد.
یک حساب مناسب اسکلپ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
  • حسابی که برای اسکلپ انتخاب می‌کنید باید از سرعت اجرای معاملات بالا برخوردار باشد (ECN)، اسپرد و کمیسیون آن نیز تا حد ممکن کم باشد.
میزان کمیسیون در بروکر آلپاری چقدر است؟
  • کمیسیون در حساب‌های PRO بروکر آلپاری به میزان 16 دلار به ازای هر 1 میلیون دلار است.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

  • سلام میخاستم بدونم فاکتورهای مهم برای سوددهی اسکلپ کدام است؟ همچنین میخاستم بدونم بهترین حساب آلپاری برای اسکالپ کدام است؟

    • سلام و عرض ادب،اسپرد فشرده و کمیسیون کم دو فاکتور بسیار اساسی هستند که بر سوددهی اسکلپ تاثیر مستقیم دارند. در مورد اسپرد فشرده باید بگوییم که اسکلپرها میزان کمی از بازار را شکار می‌کنند، پس اگر حساب آن‌ها دارای اسپرد بالایی باشد، عملاً بخش اصلی سودشان از بین می‌رود. کمیسیون هم یکی دیگر از فاکتورهایی است که باعث می شود میزان سود اسکلپر را کاهش دهد، پس برای سوددهی بیشتر، بهتر است حساب بدون کمیسیون باشد. حساب ECN MT4 در کارگذاری آلپاری را می‌توان بهترین حساب برای اسکلپرها در این بروکر دانست. این حساب اسپرد شناور ۰.۴ پیپ دارد و شامل پرداخت کمیسیون نمی‌شود که همین فاکتور کمک می‌کند هزینه معاملاتی اسکلپرها به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *