4.6/5 - (11 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر آلپاری

تغییر آی بی در بروکر آلپاری از آنجایی اهمیت دارد که کمک می‌کند، بخش زیادی از هزینه‌های معاملاتی را در قالب ریبیت به صورت پول نقد پس بگیرید. کاربران بروکر آلپاری با انتخاب یک IB حرفه‌ای می‌توانند بین 55 تا 85% از هزینه‌های معاملاتی خود را برگردانند. برای آموزش تغییر آی بی در بروکر آلپاری تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

تغییر IB در بروکر آلپاری

IB در فارکس چیست؟

آی بی ها (IB) به شرکت‌های همکار بروکر گفته می‌شوند که در زمینه جذب کاربر جدید برای بروکر فعالیت‌های تبلیغاتی انجام می‌دهند. البته کار آی بی به همین جا ختم نمی‌شود و هر فردی که از طریق یک آی بی در بروکری ثبت نام کند، می‌تواند بخش زیادی از کمیسیون و اسپرد پرداختی (هزینه‌های معاملاتی) خود را دریافت کند. به همین دلیل آی بی یک رابط بسیار مفید هم برای بروکر و هم کاربران است. حالا که متوجه شدید IB در فارکس چیست؟ و چه نقشی ایفا می‌کند، بهتر است با سیستم عملکرد آی بی در آلپاری بیشتر آشنا شوید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

شما به عنوان تریدر اگر تابه‌حال از یک IB استفاده نکرده باشید شاید سوالتان این باشد که انتخاب ایران ریبیت به عنوان IB چه سودی برای ما دارد؟ ایران ریبیت به عنوان قدرتمندترین آی بی فعال در ایران به شما کمک می‌کند تا بین 55 تا 85% هزینه‌های معاملاتی را پس بگیرید.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

برای مثال شما هر تریدی که باز می‌کنید شامل پرداخت کمیسیون و اسپرد می‌شود، اما اگر زیرمجموعه ایران ریبیت باشید و در بروکر آلپاری ترید کنید، می‌توانید مبالغی که بابت کمیسیون و اسپرد پرداخت می‌کنید را در قالب ریبیت به صورت پول نقد پس بگیرید. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر آلپاری بپردازید.

برای دریافت ریبیت در بروکر آلپاری بهتر است از IB معتبری چون ایران ریبیت استفاده کنید که بین 55 تا 85% هزینه‌های معاملاتی را به صورت پول نقد و بدون هیچ هزینه‌ای به شما برمی‌گرداند.

چگونه آی بی بروکر آلپاری را تغییر بدیم؟

برای تغییر یا انتخاب آی بی در بروکر آلپاری، دو راه پیش رو دارید:

اگر هنوز در کارگزاری آلپاری ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید از طریق لینک ثبت نام این کار را انجام دهید تا مستقیماً آی بی ایران ریبیت برای شما انتخاب شود و نیاز به انجام مراحل بیشتری نداشته باشید.

اگر هم قبلاً در بروکر آلپاری ثبت نام کرده‌اید و یا آی بی دیگری دارید که می‌خواهید آن را تغییر دهید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. مرحله اول: وارد پنل کاربری خود در سایت آلپاری شوید و از منوی حساب من در بالای صفحه روی اطلاعات شخصی کلیک کنید.
  2. مرحله دوم: مطابق عکس در بخش کد معرف: روی دکمه تغییر کلیک کنید.
    تغییر آی بی در بروکر آلپاری
    برای تغییر آی بی در بروکر آلپاری باید کد معرف را در قسمت تعیین شده وارد کنید.
  3. مرحله آخر: در صفحه باز شده کد ایران ریبیت 170007202 را وارد کنید.

در ویدیو زیر به صورت کامل نحوه تغییر آی بی را برای شما توضیح داده‌ایم:

در ادامه روش ثبت نام در پنل ایران ریبیت را به شما توضیح خواهیم داد:

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از آلپاری

برای اینکه بتوانید از بروکر آلپاری ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید. طبق قراردادی که این بروکر با ایران ریبیت دارد، شما می‌توانید ریبیت خود را هر هفته از طرف خود بروکر دریافت کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی در بروکر آلپاری خواندیم:

همان‌طور که در مقاله تغییر آی بی بروکر آلپاری خواندیم؛ اگر قبلاً در این بروکر ثبت نام کرده باشید از بخش، پروفایل و حساب من می‌توانید کد معرف جدید خود را وارد نمایید. پیشنهاد ما استفاده از IB بزرگی مانند ایران ریبیت است که بین 55 تا 85% هزینه‌های معاملاتی را به شما برمی‌گرداند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *