4.8/5 - (5 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس شرایطی را فراهم کرده است که کاربران آن بتوانند با انتخاب یک IB همکار با بروکر، شامل دریافت ریبیت نقدی شوند. ما در این مقاله قصد داریم تا قدم به قدم آموزش روش انتخاب و تغییر آی بی در بروکر آرون گروپس را به شما آموزش دهیم، پس با ما همراه شوید.

تغییر IB در بروکر آرون گروپس

IB در فارکس چیست؟

آی بی ها در واقع شرکت‌های همکار بروکر هستند که سعی در جذب کاربر جدید برای بروکر دارند. از طرف دیگر آی بی ها به کاربران کمک می‌کنند تا بخش زیادی از هزینه‌های معاملاتی که پرداخت می‌کنند را به صورت پول نقد از بروکر پس بگیرند. پس IB نقش مهمی در میان بروکر و کاربران دارد. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

بسیاری از کاربران که با آی بی ها کار نکرده‌اند شاید تصور کنند که فرقی نمی‌کند چه آی بی را انتخاب کنیم؛ اما این تصور اشتباه است، زیرا میزان ریبیت دریافتی و نحوه واریزان مستقیماً به قدرت آی بی که زیرمجموعه آن هستید بستگی دارد.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

برای مثال سایت “ایران ریبیت” به عنوان قدرتمندترین آی بی حال حاضر ایران شرایطی را فراهم کرده است که شما بتوانید بین 55 تا 85% از هزینه‌های معاملاتی خود را به صورت ریبیت پس بگیرید. یعنی هر روزی که‌ترید انجام می‌دهید، هر میزان که اسپرد و کمیسیون پرداخت می‌کنید تا 85% آن به صورت نقدی همان روز به حساب شما باز خواهد گشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزییات آن می‌توانید اینجا کلیک کنید. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر آرون گروپس بپردازید.

بروکر آرون گروپس امکان دریافت ریبیت را برای کاربرانش فراهم کرده است. البته فقط کسانی می‌توانند ریبیت دریافت کنند که زیرمجموعه یک آی بی همکار بروکر مانند ایران ریبیت باشند.

چگونه آی بی بروکر آرون گروپس را تغییر دهیم؟

اگر قبلاً در بروکر آرون گروپس ثبت نام کرده باشید ولی هنوز آی بی انتخاب نکرده‌اید یا اینکه می‌خواهید آی بی خود را تغییر دهید باید ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید، سپس در مرحله اول روی پروفایل خود کلیک کنید و از منوی کشویی که باز می‌شود گزینه درخواست تغییر آی بی را انتخاب کنید. سپس همان‌طور که در عکس می‌بینید، نوع درخواست خود را در باکس شماره 3 وارد نمایید، سپس در فرم باز شده ایمیل mehrdadjalilifar3@gmail.com و شماره کلاینت را 78195 وارد کنید.

سپس بخش انتخاب IB شما به حالت انتظار می‌رود و باید صبر کنید تا کارشناسان آن را تایید کنند.

برای مشاهده آموزش کامل تغییر آی بی  در بروکر آرون گروپس می‌توانید ویدیو زیر را مشاهده می‌کنید:

بعد از انجام تمام مراحل بالا تغییر آی بی شما انجام می‌شود.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از آرون گروپس

برای اینکه بتوانید از بروکر آرون گروپس دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

 

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر آرون گروپس

اما کاربرانی که هنوز در بروکر آرون گروپس ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند به صورت مستقیم با لینک آی بی خود این کار را انجام دهند تا دیگر نیازی به طی شدن مراحل بالا نباشد. اگر شما ایران ریبیت را به عنوان IB خود انتخاب می‌کنید فقط کافی است از طریق لینک «ثبت نام»، ثبت نام خود را انجام دهید تا به طور مستقیم زیرمجموعه این IB نیز قرار بگیرید. در مرحله بعدی باید در سایت ایران ریبیت نیز ثبت نام کنید تا از طریق آن بتوانید ریبیتی که به حساب شما واریز می‌شود را مشاهده کرده و در نهایت آن را برداشت نمایید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر آرون گروپس خواندیم:

همان‌طور که در مقال تغییر آی بی بروکر آرون گروپس خواندید، اگر قبلاً در این کارگزاری ثبت نام کرده‌اید می‌توانید از طریق پنل کاربری خود آی بی جدید را انتخاب کنید. اگر هم تاکنون در این بروکر ثبت نام نکرده‌اید بهتر است مستقیماً از طریق لینک آی بی این ثبت نام را انجام دهید. ریبیت شما به صورت پول نقد به حسابتان بر روی پنل کاربری ایران ریبیت واریز می‌شود و می‌توانید آن را برداشت نمایید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *