4/5 - (2 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند به کاربرانی که عضو یکی از IB های همکار با بروکر باشند، ریبیت و کش بک پرداخت می‌کند. ما در مقاله زیر به شما آموزش می‌دهیم که چطور آی بی انتخاب کنید و چگونه می‌توانید IB خود را تغییر دهید.

تغییر IB در بروکر کپیتال اکستند

IB در فارکس چیست؟

IB به شرکت‌های همکار بروکر گفته می‌شود که کاربران جدید را به بروکر معرفی می‌کند. در طرف مقابل نیز آی بی ها شرایطی را فراهم می‌کنند که زیرمجموعه‌های آن‌ها بتوانند هزینه‌های معاملاتی که پرداخت می‌کنند را در قالب کش بک یا ریبیت پس بگیرند. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

برای کاربرانی که معاملات زیادی در طول هفته انجام می‌دهند، انتخاب IB بسیار ضروری است. تریدرها از این طریق می‌توانند تا حد زیادی از کمیسیون یا اسپرد پرداختی را پس بگیرند.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

اهمیت انتخاب یک IB قدرتمند و حرفه‌ای از آنجایی بالاست که می‌توان از طریق آن بیشترین درصد ممکن ریبیت را دریافت کرد. «ایران ریبیت» به عنوان بزرگ‌ترین آی بی فعال در ایران، بین 55 تا 85% از هزینه‌های معاملاتی شما را در قالب ریبیت به شما پرداخت می‌کند. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر کپیتال اکستند بپردازید.

بروکر کپیتال اکستند به کاربرانی که زیرمجموعه IB ایران ریبیت باشند (کد معرف »TVMyMQ») بخش زیادی از هزینه‌های معاملاتی که پرداخت کرده‌اند را در قالب ریبیت برمی‌گرداند.

چگونه آی بی بروکر کپیتال اکستند را تغییر دهیم؟

اگر قبلاً در بروکر کپیتال اکستند ثبت نام کرده‌اید و آی بی دیگری دارید به راحتی می‌توانید درخواست تغییر آی بی خود را از طریق ایمیل به بروکر ارائه کنید. اگر هنوز در این کارگزاری ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید با لینک آی بی خود ثبت نام کنید که این روش را در ویدیو زیر توضیح خواهیم داد:

 

شما برای این کار باید طی یک متن، از بروکر خود بخواهید که کد معرف «TVMyMQ» را به عنوان آی بی جدید در حساب شما ثبت کند. برای این کار باید درخواستتان را به ایمیل partnership@capitalxtend.com ارسال نمایید.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از کپیتال اکستند

برای اینکه بتوانید از بروکر کپیتال اکستند ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر کپیتال اکستند

اما اگر هنوز در بروکر CapitalXtend ثبت نام نکرده‌اید، کار شما برای انتخاب IB بسیار راحت است؛ برای این کار فقط کافی است از طریق لینک «ثبت نام» که مربوط به ایران ریبیت است ثبت نام خود را انجام دهید. در این صورت به طور مستقیم از طریق IB ایران ریبیت ثبت نام خواهید شد و سیستم دریافت ریبیت برایتان فعال می‌شود.

پس از ثبت نام یا تغییر آی بی در بروکر کپیتال اکستند، شما باید یک مرحله ثبت نام در وب سایت ایران ریبیت انجام دهید تا بتوانید از طریق پنل کاربری، ریبیت خود را مشاهده کرده و برداشت کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر کپیتال اکستند خواندیم:

همان‌طور که در مقاله تغییر آی بی بروکر کپیتال اکستند خواندیم، برای تغییر آی بی کافی است تا ایمیلی را به پشتیبانی سایت ارسال کنید که حاوی درخواست شما برای تغییر آی بی و کد معرف «TVMyMQ» باشد. اگر هم تاکنون در کپیتال اکستند ثبت نام نکرده‌اید با استفاده از لینک ثبت نام سایت ایران ریبیت این کار را انجام دهید تا به صورت مستقیم IB خود را نیز انتخاب کرده باشید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *