5/5 - (2 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر نورد اف ایکس

بروکر نورد اف ایکس با همکاری IBها، شرایطی را فراهم کرده تا کاربران معمولی با ارائه کد معرف از آی بی خود، بتوانند بخش زیادی از هزینه‌های معاملاتی را در غالب ریبیت پس بگیرند. برای آموزش انتخاب یا تغییر آی بی در بروکر نورد اف ایکس تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

تغییر IB در بروکر نورد اف ایکس

IB در فارکس چیست؟

IB به شرکت‌های گفته می‌شود که در جذب کاربران جدید به بروکرها کمک می‌کنند. مزیت آی بی ها هم برای بروکر است و هم برای کاربران زیرا تریدرهایی که زیرمجموعه یک آی بی هستند به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند از خدمات جذاب آی بی ها استفاده کنند. مهم‌ترین مزیت آی بی ها برای کاربران، ارائه ریبیت به صورت پول نقد است که می‌توانند آن را برداشت کنند. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

به طور کلی تریدر زمانی که معامله انجام می‌دهد، پولی را تحت عنوان اسپرد و کمیسیون به کارگزاری پرداخت می‌کند. اگر شما میزان زیادی معامله در ماه انجام دهید، مبلغ قابل توجهی را باید به عنوان هزینه معاملاتی پرداخت کنید، به همین دلیل مهم است که شما حتماً یک IB داشته باشید.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

آی بی های قدرتمند مانند ایران ریبیت کمک می‌کنند تا بین 55 تا 85% از هزینه معاملاتی که پرداخت می‌کنید را به صورت پول نقد پس بگیرید. بنابراین برای یک تریدر حرفه‌ای مهم است که حتماً یک آی بی داشته باشد؛ بنابراین انتخاب آی بی بزرگی مانند ایران ریبیت کمک خواهد کرد تا شما یک درآمد جانبی از معاملات خود در فارکس داشته باشید که به صورت ثابت و منظم صرفه نظر از سودده یا ضررده بودن معاملاتتان به شما پرداخت می‌شود. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر نورد اف ایکس بپردازید.

از آنجا که کارگزاری نورد اف ایکس فقط به کاربران زیرمجموعه IB، ریبیت پرداخت می‌کند، بنابراین برای دریافت آن حتماً باید زیرمجموعه یک آی بی مانند ایران ریبیت شوید.

چگونه آی بی بروکر نورد اف ایکس را تغییر دهیم؟

اگر قبلاً از آی بی دیگری استفاده می‌کردید یا اینکه کاربر بروکر NordFX هستید اما هنوز IB ندارید، می‌توانید شماره اکانت معاملاتی خود را به همراه شما معرف آی بی (کد:1664127) طی یک ایمیل به آدرس زیر farsi@nordfx.com ارسال کنید. در متن ایمیل از پشتیبانی بخواهید که آی بی جدید شما را بر اساس کد ارسالی تنظیم کند. اگر هنوز در این کارگزاری ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید با لینک آی بی خود ثبت نام کنید که این روش را در ویدیو زیر توضیح خواهیم داد:

پس از ارسال درخواست و  تایید شدن درخواست، شما شامل دریافت ریبیت خواهید شد.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از نورد اف ایکس

برای اینکه بتوانید از بروکر نورد اف ایکس ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر نورد اف ایکس

اگر هنوز در بروکر اف نورد اف ایکس ثبت نام نکرده‌اید کارتان بسیار آسان‌تر است. برای اینکه هم‌زمان با ثبت نام، آی بی شما نیز تنظیم شود، باید از طریق این لینک «ثبت نام»، ثبت نام خود را کامل کنید تا به طور خودکار ایران ریبیت به عنوان آی بی شما انتخاب شود. پس از تعیین آی بی کافی است تا یک ثبت نام اولیه در سایت ایران ریبیت انجام دهید تا بعد از هر معامله، ریبیت شما به صورت پول نقد به پنل کاربریتان واریز شود و بتوانید آن را به صورت پول نقد برداشت کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر نورد اف ایکس خواندیم:

همان‌طور که در مقاله تغییر آی بی بروکر نورد اف ایکس خواندیم، شما به عنوان یک تریدر لازم است تا حتماً یک آی بی را انتخاب کرده تا بتوانید از طریق آن ریبیت دریافت کنید. دقت داشته باشید که بروکر نورد اف ایکس فقط به کاربرانی ریبیت پرداخت می‌کنند که زیرمجموعه یک آی بی باشند. برای این کار می‌توانید یا از طریق لینک ثبت نامی که در پاراگراف بالا قرار داده شده یا کد معرف ایران ریبیت، این کار را انجام دهید تا کاملاً رایگان شامل دریافت ریبیت شوید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *