5/5 - (5 امتیاز)

بهترین بروکرها برای کپی تریدینگ در ایران

یکی از محبوب‌ترین روش‌های سوشال تریدینگ، کپی ترید است که در آن کاربران به دو دسته سرمایه‌گذار و معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل می‌شوند. در کپی تریدینگ افراد مبتدی حساب خود را به حساب یک معامله‌گر حرفه‌ای متصل می‌کنند تا معاملات آن معامله‌گر برای آن‌ها نیز کپی شود. در این بین معامله‌گر حرفه‌ای برای این اتصال حساب پورسانت یا پاداش مشخصی دریافت خواهد کرد.

کپی ترید بروکر ها

چه بروکرهایی برای کپی ترید مناسب هستند؟

معمولاً سیستم کپی ترید که در کارگزاری‌ها وجود دارد تفاوت آن‌چنانی باهم ندارند، بیشتر تفاوت کپی تریدینگ مربوط به حساب‌هایی است که از آن می‌توانید معاملات خود را کپی کنید. معمولاً در بروکرهای قدیمی و معتبرتر، معامله گران حرفه‌ای‌تری در جدول کپی تریدرهای برتر آن وجود دارند که می‌توانید انتخاب آسان‌تری را برای کپی معاملات خود داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر راجب کپی ترید توصیه می‌کنیم، مقاله کپی ترید چیست؟ را مطالعه کنید.

بسیاری از سرمایه‌گذاران و کسانی که فرصت ترید کردن ندارند، ترجیح می‌دهند از سیستم کپی تریدینگ استفاده کنند؛ اما همه بروکرها این خدمات را ارائه نمی‌دهند، برخی از کارگزاری‌ها دارای سیستم کپی تریدینگ و برخی دیگر حساب پم را به کاربرانشان پیشنهاد می‌کنند. ما در ادامه فهرستی از بروکرهایی که امکان استفاده از کپی تریدینگ را فراهم کرده‌اند به شما معرفی می‌کنیم:

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

  1. بروکر آمارکتس
  2. بروکر اینگات
  3. بروکر ارانته
  4. بروکر کپیتال اکستند
  5. بروکر لایت فایننس
  6. بروکر دلتا اف ایکس
  7. بروکر اپوفایننس
  8. بروکر یو اس جی اف ایکس
  9. بروکر نیکس

در ادامه بهترین بروکرها از نظر کپی ترید را بررسی خواهیم کرد:

بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس (Amarkets) یکی از مهم‌ترین بروکرها در حوزه ارائه معاملات کپی تریدینگ است. این کارگزاری از سال 2007 تاسیس شده و در حال ارائه خدمات به کاربران ایرانی است.

بروکر آمارکتس

برای شرکت در کپی تریدینگ آمارکتس می‌توانید یکی از حساب‌های Fix Spread، استاندارد یا ECN بروکر آمارکتس را ایجاد کرده و در بخش کپی ترید آن شرکت کنید.

بروکر اینگات

بروکر اینگات (Ingot) هم یکی از ارائه دهندگان خدمات کپی تریدینگ است که با ارائه دو حساب معاملاتی ECN و Professional به کاربران اجازه می‌دهد که در بخش کپی تریدینگ سرمایه‌گذاری کنند.

بروکر اینگات

این بروکر همچنین روش‌های واریز و برداشت ساده‌ای دارد که سبب می‌شود سرمایه‌گذاران بخش کپی تریدینگ بروکر اینگات دغدغه کمتری برای سرمایه‌گذاری خود داشته باشند.

بروکر ارانته

بروکر ارانته (Errante) در سال 2018 تاسیس شده و جز کارگزاری‌های نوپایی محسوب می‌شود که خدمات کپی تریدینگ را به کاربران خود ارائه می‌کند.

بروکر ارانته 

برای استفاده از کپی تریدینگ در بروکر ارانته باید حتماً مراحل احراز هویت خود را به صورت کامل انجام داده باشید. سپس یک حساب معاملاتی استاندارد، پریمیوم، VIP یا Tailor Made را ایجاد کنید تا بتوانید در بخش کپی تریدینگ فعالیت داشته باشید.

کپی تریدینگ بخشی از سوشال تریدینگ به معنای تجارت اجتماعی است که در واقع سبب ایجاد ارتباط بین سرمایه‌گذاران و معامله گران برتر می‌شود. در کپی تریدینگ سرمایه‌گذاران حساب معاملاتی خود را به حساب یک تریدر حرفه‌ای متصل می‌کنند.

بروکر کپیتال اکستند

شما به عنوان کاربر بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) به راحتی می‌توانید با واریز ریالی، حساب معاملاتی خود را شارژ کرده و در بخش کپی تریدینگ این بروکر سرمایه‌گذاری کنید.

بروکر کپیتال اکستند

در بروکر کپیتال اکستند برای فعالیت در بخش کپی تریدینگ باید یکی از حساب‌های استاندارد، ECN یا ECN PRO این کارگزاری را ایجاد کنید.

بروکر لایت فایننس

بروکر لایت فایننس (Litefinance) جزء کارگزاری‌هایی است که خدمات کپی تریدینگ مناسبی را به کاربران خود ارائه می‌کند.

بروکر لایت فایننس

شما هم به عنوان یک تریدر حرفه‌ای و هم به عنوان یک سرمایه‌گذار می‌توانید در بروکر لایت فایننس ثبت نام کرده و پس از احراز هویت، در بخش کپی تریدینگ آن فعالیت خود را شروع کنید.

بروکر دلتا اف ایکس

کپی تریدینگ در بروکر دلتا اف ایکس (DeltaFX) مدت زیادی نیست که راه‌اندازی شده و برای رسیدن به سطح بالاتر نیاز به زمان دارد.

بروکر دلتا اف ایکس

اما به طور کلی بروکر دلتا اف ایکس توانسته شرایط مناسبی را برای استفاده از خدمات کپی تریدینگ فراهم کند.

بروکر اپوفایننس

هرچند که بروکر اپوفایننس (Opofinance) امکان استفاده از خدمات کپی تریدینگ را فراهم کرده است، اما به دلیل تازه تاسیس بودن این کارگزاری، قطعاً نمی‌توان انتظار داشت که معامله گران حرفه‌ای در این بخش فعال باشند.

بروکر اپوفایننس

اگر شما یک سرمایه‌گذار هستید و می‌خواهید در کپی تریدینگ بروکر اپوفایننس فعالیت کنید، احتمالاً گزینه‌های انتخابی شما بسیار کم‌تر از سایر کارگزاری‌ها خواهد بود.

بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر یو اس جی اف ایکس (USGFX) یکی از کارگزاری‌های بسیار معتبری است که بیشتر فعالین بخش کپی ترید در آن، معامله گران شرق آسیا و استرالیا هستند.

بروکر یو اس جی اف ایکس

در بروکر یو اس جی اف ایکس شما می‌توانید یکی از 5 حساب معاملاتی آن از جمله حساب Mini، حساب استاندارد، حساب VIP، حساب VIP-LOW و حساب PRO-ECN را ایجاد کرده و در بخش کپی تریدینگ آن شرکت نمایید.

بروکر نیکس

علیرغم اینکه بروکر نیکس (NYX) یک کارگزاری تازه تاسیس است، اما سعی کرده در همین ابتدای کار خود، خدمات کپی تریدینگ را به کاربران خود عرضه کند.

بروکر نیکس

نمی‌توان انتظار داشت که کپی تریدینگ بروکر نیکس در سطح بسیار بالایی باشد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این بخش در بروکر نیکس در حال توسعه و پیشرفت است.

آنچه در مقاله کپی تریدینگ بروکرها خواندیم

همان‌طور که در طول مقاله متوجه شدیم، کپی تریدینگ روشی است برای کپی کردن معاملات توسط سرمایه‌گذاران، از حساب معامله گران برتر. این کار کمک می‌کند، افرادی که توانایی معامله کردن ندارند نیز بتوانند از بازار فارکس سود کسب کنند. ما در بخش بالا فهرستی از بهترین بروکرهای ارائه دهنده کپی تریدینگ به کاربران ایرانی را برای شما آورده‌ایم که می‌توانید برای این کار به یکی از این بروکرها مراجعه کنید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

  • سلام میخاستم بدونم کپی تریدینگ بیشتر مخصوص چه کسانی هست؟ آیا برای معامله گران مبتدی هم مناسبه؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    • سلام هادی عزیزم، به طور معمول سرمایه‌گذاران و کسانی که فرصت ترید کردن ندارند، ترجیح می‌دهند از سیستم کپی تریدینگ استفاده کنند. این فرآیند را بیشتر به افراد باتجربه پیشنهاد میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *