4.8/5 - (10 امتیاز)
معرفی و بررسی بروکر یو اس جی

معرفی و بررسی بروکر نیکس

بروکر نیکس در سال 2019 کار خود را آغاز کرده است و سعی داشته تا با استفاده از فناوری‌های روز جهان، جزء بروکرهای پیشتاز خاورمیانه باشد. این بروکر دارای حساب‌های معاملاتی متعدد، نمادهای معاملاتی مختلف و پشتیبانی از چند زبان از جمله فارسی است. رابط کاربری بروکر نیکس بسیار حرفه‌ای است و تریدرها، چالش جدی برای کار با این بروکر را ندارند. شاید در سال‌های آینده بروکر نیکس بتواند وارد باشگاه 100 بروکر برتر دنیا شود. برای بررسی بیشتر بروکر نیکس تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

تاریخچه و سابقه بروکر نیکس

بروکر نیکس در سال 2019 با افتتاح دفتر خود در ترکیه وارد ارائه خدمات مالی به معامله گران شد. بروکر NYX در طول 4 سال فعالیت خود چند دفتر در کشورهای مختلف راه‌اندازی کرده که نشان از توسعه سریع آن دارد. این بروکر چند جایزه بین‌المللی با عنوان بهترین بروکر خاورمیانه و بهترین بروکر ارائه دهنده حساب ECN را کسب کرده است. وقتی به روند حرکتی بروکر NYX نگاه می‌کنیم می‌بینیم که این بروکر همچنان در حال توسعه خدمات و تکمیل زیرساخت‌ها است. برای مثال آن‌ها فعلاً فقط متاتریدر 5 را ارائه می‌کنند اما به‌زودی قرار است که متاتریدر 4 را نیز در اختیار تریدرها قرار دهند. در کل از آنجا که بیزینس پلن این بروکر، کار بزرگ و پیچیده‌ای به لحاظ فنی است، معمولاً کارگزاری‌ها 5 الی 10 سال اول را فقط مشغول تکمیل این زیرساخت‌ها خواهند بود.

بروکر نیکس برای کدام کشور است؟

بروکر نیکس همان‌طور که گفته شد در استانبول ترکیه تاسیس شده اما در عراق، گرجستان و امارات نیز دفتر فیزیکی افتتاح کرده است.

ثبت نام در بروکر نیکس

برای ثبت نام در بروکر NYX ابتدا باید در صفحه اول سایت روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا وارد بخشی شوید که عکس آن را در زیر می‌بینید، در اینجا باید دکمه “ایجاد حساب کاربری” را بزنید. سپس انتخاب کنید که می‌خواهید با موبایل ثبت نام کنید یا با ایمیل. هر کدام از گزینه‌ها را بزنید، باید آن را به همراه یک پسورد وارد کنید. بعد از آن، یک کد تایید به تلفن همراه یا ایمیل شما می‌آید که در باکس مشخص شده وارد می‌کنید تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شوید.

ثبت نام در بروکر نیکس
آموزش ثبت نام کردن در بروکر نیکس

کل مراحل ثبت نام اولیه در بروکر نیکس به همین ترتیب است و کمتر از ۵ دقیقه زمان می‌برد.

توجه: باتوجه به سیاست های مجموعه ایران ریبیت بروکر نیکس از لیست بروکرهایی که ریبیت می‌دهند، حذف شده است.

آموزش احراز هویت در بروکر نیکس

مرحله بعدی پس از ثبت نام و رفتن به پنل کاربری‌تان، وریفای کردن حساب در بروکر نیکس است که باید در ۴ مرحله آن را انجام دهید.

مرحله اول: اطلاعات پایه را باید وارد کنید، این اطلاعات مطابق عکس شامل اطلاعات شخصی، ایمیل، تاریخ تولد، کشور، شهر و آدرس محل سکونت شما است.

مرحله اول احراز هویت در بروکر نیکس
مرحله اول احراز هویت در بروکر نیکس (تکمیل اطلاعات پایه)

مرحله دوم: در مرحله دوم وارد بخش تایید هویت بروکر NYX می‌شوید. ابتدا یکی از مدارک خود مثل پاسپورت، کارت ملی یا گواهی‌نامه را آپلود کنید. در بخش کناری دکمه تولید کد را بزنید، کد تولید شده را روی کاغذ بنویسید و سپس کاغذ را کنار صورتتان گرفته و از خودتان یک عکس بگیرید. در بخش آخر از سمت چپ عکس پایین هم همان‌طور که مشخص است باید مدارک مربوط به آدرس خود را آپلود کنید.

مرجله دوم احراز هویت بروکر نیکس
مرحله دوم احراز هویت در بروکر نیکس (بارگذاری مدارک هویتی)

مرحله سوم: این مرحله احراز هویت در بروکر نیکس مربوط به تاییدیه حساب بانکی شماست که می‌خواهید از طریق واریز و برداشت ریالی کار خود را انجام دهید. در اینجا باید مشخصات کامل بانکی خود را از جمله نام بانک، شعبه، شماره حساب، شماره شبا و … را وارد کنید.

مرحله سوم احراز هویت در بروکر نیکس
مرحله سوم احراز هویت در بروکر نیکس (اطلاعات حساب بانکی)

مرحله چهارم: این بخش بروکر نیکس مربوط به تنظیمات امنیتی اکانت‌تان است، شما در اینجا طبق عکس زیر می‌توانید رمزتان را عوض کنید یا تاییدیه دو مرحله‌ای را برای ورود به اکانت کاربری خود فعال کنید.

مرحله چهارم احراز هویت بروکر نیکس
مرحله چهارم احراز هویت در بروکر نیکس (تکمیل اطلاعات امنیتی)

اگر ۴ مرحله قبل را به درستی انجام داده باشید، احراز هویت شما در بروکر NYX انجام می‌شود.

ورود به بروکر نیکس

برای ورود به بروکر نیکس به راحتی از دکمه ورود صفحه اول استفاده کنید. هرگاه مشخصات ورود خود را فراموش کرده باشید می‌توانید با استفاده از گزینه “بازیابی” دوباره آن‌ها را ریکاوری کنید.

اعتبار بروکر نیکس

بروکر نیکس هنوز نتوانسته رگوله معتبری را کسب کند، در کل بروکرهای تازه تاسیس کمی زمان می‌برد تا بتوانند رگوله‌های بین المللی را به دست بیاورند. همچنین معمولاً بروکرهایی که با ایرانیان کار می‌کنند، رگوله چندان معتبری ندارند تا تحریم‌ها چالشی برایشان ایجاد نکند.

رگوله بروکر نیکس
رگوله بروکر نیکس

زمانی که وب‌سایت بروکر نیکس را برای یافتن رگوله این شرکت بررسی می‌کنیم تنها به دو عکس از مدرک CBS که مربوط به FINANCIAL SERVICES AND BROKERAGE است که تحت شماره ISO/TR13569:2015 از کشور ترکیه است می‌رسیم. اگر بخواهیم صادق باشیم، می‌توان گفت که هنوز اعتبار بروکر نیکس در حد قابل قبولی نیست اما تا به امروز گزارشی از تخلف این بروکر تازه کار دیده نشده است. برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

آموزش کار با بروکر نیکس

به دلیل وجود زبان فارسی در بروکر نیکس، کار با این کارگزاری بسیار آسان است. به تصویر زیر که نگاه کنید مجموعه‌ای از آپشن‌ها را می‌بینید که کارایی هرکدام به صورت کاملاً شفاف مشخص است اما ما برای آشنایی بیشتر شما، توضیحاتی درباره آن‌ها به شما ارائه می‌کنیم.

کار با بروکر نیکس
آموزش کار کردن با صفحه کاربری نیکس

حساب‌های معاملاتی: برای مدیریت حساب‌های معاملاتی قدیمی یا ایجاد حساب جدید باید وارد این بخش در بروکر نیکس شوید. دکمه حساب معاملاتی جدید را بزنید، نوع حسابتان را انتخاب کنید تا یک حساب تازه برایتان درست شود.

مرحله دوم کار کردن با بروکر نیکس
آموزش کار کردن با بروکر نیکس بخش حساب‌های معاملاتی

بخش مالی: در بخش مالی شما ۴ گزینه پیش روی خود دارید، اولی کیف پول است که موجودی شما را نشان می‌دهد و می‌توانید از اینجا پول را به حساب معاملاتی خود منتقل کنید. گزینه دوم و سوم مربوط به واریز و برداشت وجه است که اگر حساب واریزی را به سایت بروکر نیکس معرفی کرده باشید از آن طریق می‌توانید درخواست واریز و برداشت بدهید. همان‌طور که در عکس زیر می‌بینید گزینه چهارم مربوط به تاریخچه تراکنش‌های مالی است. تمام تراکنش‌هایی که انجام داده اید در این بخش به صورت کامل وجود دارد.

مرحله سوم کار کردن با بروکر نیکس
آموزش کار کردن با بروکر نیکس بخش مالی

حساب پم: مورد بعدی حساب PAMM است که اگر بخواهید در آن شرکت کنید باید ابتدا از طریق همان دکمه درخواست بدهید تا درخواست شما به پشتیبانی ارسال شود و پس از بررسی امکان دسترسی به حساب پم را داشته باشید.

موارد دیگری که در پنل کاربری خود بخش گوشه سمت راست مشاهده می‌کنید مربوط به جشنواره‌ها، اطلاعات، پیام‌ها و ارتباط شما با پشتیبانی است که در صورت لزوم می‌توانید هرکدام از آن‌ها را استفاده کنید. وقتی حساب‌های معاملاتی شما فعال باشد در وسط داشبورد خود می‌توانید وضعیت کامل هر حساب و میزان سود و ضررتان را به راحتی مشاهده کنید. در کل می‌توان گفت که امکانات کافی در پنل کاربری بروکر نیکس وجود دارد.

مزایا بروکر نیکس

بروکر NYX نشان داده که همواره به دنبال رشد و پیشرفت جدی در دنیای خدمت رسانی به تریدرها بوده است. این مزایا عبارتند از:

  1. روش‌های واریز و برداشت متنوع: در بروکر NYX با بیش از ۱۰ روش مختلف واریز و برداشت مطمئن و سریع می‌توانید واریز و برداشت خود را انجام دهید.
  2. انجام سریع معاملات: اجرای سریع معاملات در بستری ایمن‌، پایدار و بدون میز معاملاتی در بروکر نیکس یکی دیگر از مزایای این بروکر است.
  3. اسپردهای بسیار کم: ارائه کمترین میزان اسپرد، اسپردی نزدیک به قیمت بازار، مناسب برای پوزیشن‌های کوتاه مدت و اسکالپی.
  4. ناحیه کاربری فوق العاده:  دسترسی به یک ناحیه کاربری کاملاً حرفه‌ای با گزارش‌های مفید و امکانات مدرن برای مدیریت تراکنش‌ها‌، انواع حساب‌ها، پشتیبانی و … .
  5. بیمه ضرر و زیان:  تضمین و بیمه معاملات در صورت اینکه مشکل از طرف کارگزاری نیکس باشد.

معایب بروکر نیکس

در کنار مزایای فوق العاده خوب بروکر NYX، اما معایبی نیز می‌توان در این بروکر دید. شاید بزرگ‌ترین عیب این بروکر نداشتن رگوله قوی باشد که قبلاً به آن اشاره کردیم، عیب بعدی این بروکر نداشتن پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ است، در واقع بروکر نیکس فقط متاتریدر ۵ را ارائه می‌دهد که این یک ضعف بسیار بزرگ است چون بسیاری از کاربران اکسپرت‌های معاملاتی خود را برای متاتریدر ۴ نوشته‌اند.

آموزش واریز و برداشت در بروکر نیکس

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در هر بروکر، بخش واریز و برداشت است. شما به عنوان یک کاربر ایرانی از روش‌های مختلفی از جمله ریالی می‌توانید پول خود را در این کارگزاری جابجا کنید. برای اینکار باید چند مرحله را طی کنید که آن را به شما آموزش خواهیم داد، اما بهتر است در کل، کارکردن با بخش واریز و برداشت بروکر نیکس را یاد بگیرید.

بخش واریز

برای واریز پول به کارگزاری نیکس، در حساب کاربری خود به بخش مالی و سپس به واریز وجه بروید در آنجا مانند عکس زیر فهرست بلندی را از روش‌های واریز وجه خواهید دید، هرکدام از روش‌ها که مد نظر شماست را انتخاب کنید و روی دکمه واریزی که در سمت چپ آن قرار دارد کلیک کنید. بعد از کلیک روی آن، صفحه‌ای باز خواهد شد که از شما درخواست می‌کند تا مقصد (کیف پول)، مبلغ، واحد پولی و کد پیگیری پرداخت را وارد نمایید. همچنین برای اطمینان بیشتر در روش‌های بانکی، بهتر است فیش واریزی یا اسکرین شات آن را نیز در همان قسمت آپلود کنید.

واریز وجه در بروکر نیکس
روش‌های انتقال وجه در بروکر نیکس

نکته: قبل از هرگونه واریز و برداشت ریالی با تیم پشتیبانی بروکر در واتساپ هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. همچنین به خاطر داشته باشید که واریز وجه از طریق تتر بدون کمیسیون است، در نوع واریز بانکی و وبمانی فقط کمیسیون را به مبدا و نه به سایت پرداخت خواهید کرد. مدت زمان انتقال در تمام روش‌ها از ۱ دقیقه تا ۲۴ ساعت متغیر است.

بخش برداشت

اگر می‌خواهید بخشی از پول خود را از سایت برداشت کنید باید اول از طریق انتقال داخلی پول را از حساب معاملاتی به کیف پول درون سایت انتقال دهید. سپس به بخش واریز که زیرمجموعه امور مالی است بروید. در آنجا روش برداشت و میزان برداشتی را انتخاب کنید تا پول برای شما واریز شود. نکته مهم در برداشت این است که قبل از آن شما باید حسابی که قرار است کارگزاری پول را برایتان واریز کند را به سایت معرفی کرده و به نوعی وریفای کنید. برای این کار باید در بخش اطلاعات شخصی وارد شده، به بخش روش برداشت بروید و حساب خود را معرفی کنید تا توسط کارشناسان سایت مورد تایید قرار بگیرد. در اینجا لازم است که تمامی اطلاعات حساب بانکی از جمله نام بانک، شماره کارت، شماره حساب، کد شعبه و … را وارد نمایید.

بروکر نیکس یکی از جوان‌ترین بروکر ها در حوزه فارکس است که در سال 2019 در ترکیه تاسیس شده و امروز با ارائه حساب‌های معاملاتی متنوع و اسپرد و کمیسیون بسیار پایین توانسته نظر معامله گران زیادی از ایران را به خود جلب کند. این بروکر تنها متاتریدر 5 را به کاربران ارائه میکند اما ابزارهای متنوع مالی بروکر سبب شده تا محبوبیت آن در حال گسترش باشد.

انواع حساب در بروکر نیکس

از مهم‌ترین ویژگی‌های بروکر نیکس، داشتن حساب‌های معاملاتی بسیار متنوع است. زمانی که به این بخش بروید انواع حساب معاملاتی در بروکر نیکس را خواهید دید که شامل ۵ حساب معمولی و ۱ حساب کپی ترید می‌شود که در ادامه آن‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

انواع حساب در بروکر نیکس
حساب‌های معاملاتی بروکر نیکس

انواع حساب معاملاتی در بروکر نیکس عبارتند از:

  1. حساب سنتی 
  2. حساب ECN
  3. حساب ECN VIP
  4. حساب PRO VIP
  5. حساب توافقی CUSTOM 

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب‌های معاملاتی می‌پردازیم:

حساب سنتی

این حساب مناسب افرادی است که تازه کار هستند و نمی‌خواهند ریسک زیادی کنند. حساب سنت با ۵ دلار واریزی ایجاد می‌شود و حداکثر اهرم معاملاتی آن ۱:۵۰۰ است. اسپرد این حساب بروکر نیکس از ۱.۵ پیپ به بالا به صورت شناور شروع می‌شود. دقت داشته باشید که حساب سنتی همانطور که از اسمش پیداست به واحد سنت ایجاد می‌شود.

حساب ECN

حساب ECN در بروکر NYX را می‌توانید با پرداخت ۳۰۰ دلار ایجاد کنید. اهرم این حساب ۱:۳۰۰ و اسپرد آن ۰.۲ است. این حساب سواپ دارد و کارمزد معاملاتی آن ۶ دلار به ازای هر لات معامله و مارجین کال این حساب  ۱۰۰% است.

حساب ECN VIP

حساب ECN VIP نیاز به پرداخت ۲۰۰۰ دلار واریزی دارد، این حساب دارای اسپردی شناور از ۰.۱ است و همچنین کارمزد معاملاتی آن ۶ دلار به ازای هر لات معامله و استاپ اوت این حساب ۵۰% است.

حساب PRO VPN

این حساب بروکر نیکس برای ایجاد، نیاز به ۲۰۰۰ دلار واریزی دارد و اسپرد آن از ۰.۲ شروع می‌شود، هزینه بهره شبانه این حساب براساس آیتم‌های معاملاتی تعیین می‌شود. ویژگی این حساب این است که کارمزد آن ۳ دلار به ازای هر لات معامله است و برای افرادی که قصد تریدهای بلند مدت دارند بسیار مناسب است.

حساب توافقی CUSTOM

حساب CUSTOM بروکر NYX یک حساب بسیار جذاب برای معامله‌گران حرفه‌ای است که دوست دارند بسیاری از شرایط را خودشان تعیین کنند. این حساب اسپردی از ۰ به بالا دارد و حداکثر اهرم آن ۱:۲۰۰۰ است. اما نکته جالب این حساب این است که هزینه شبانه، میزان کارمزد، مارجین، استاپ اوت، حداکثر حجم لات معامله و همه موارد آن قابل مذاکره است و بر اساس شرایط شما می‌تواند تعیین شود.

آموزش حساب اسلامی در بروکر نیکس

حساب اسلامی به حساب‌هایی گفته می‌شوند که شامل سواپ و بهره شبانه نمی‌شوند، یعنی اگر معامله شما  تا بسته شدن کندل روزانه باز بماند هیچ بهره شبانه‌ای به شما پرداخت یا از شما کسر نمی‌شود. این مسئله برای معامله‌گران مسلمان بسیار مهم است. اگر شما می‌خواهید یک حساب اسلامی در بروکر نیکس داشته باشید می‌توانید یکی از حساب‌های معاملاتی سنت یا کاستوم را ایجاد کنید. تنها این دو حساب شامل بهره شبانه نمی‌شوند. البته برای این کار بهتر است قبل از ایجاد حساب با پشتیبانی سایت نیز مشورت کامل را انجام دهید.

کمیسیون یا اسپرد بروکر نیکس

میزان کمیسیون و اسپرد یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که معامله‌گران را ترغیب به انتخاب یک بروکر می‌کند. قطعاً می‌دانیم که همه حساب‌های معاملاتی به‌جز FIX SPREAD ها دارای اسپرد شناور هستند و نکته دیگر این است که این اسپرد شناور یعنی اینکه در هر ساعت از روز و در هر سشن معاملاتی، ممکن است براساس شرایط، اسپرد تغییر کند. کمیسیون و اسپرد در بروکر نیکس به همین شکل است، اما به طور خلاصه می‌توان گفت که اسپردهای حساب‌های معاملاتی این بروکر از ۰.۱ به بالا شروع می‌شوند و کمیسیون نیز در حساب معمولی آن ۶ دلار به ازای هر لات و در حساب PRO حدود ۳ دلار به ازای هر لات معامله است.

کپی تریدینگ بروکر نیکس

برای کپی تریدینگ در بروکر NYX دو مسیر وجود دارد، اگر سرمایه‌گذار هستید باید از همین بخش درخواست پیوستن به کپی ترید را بدهید، بعد از اینکه درخواست شما تایید شد شرایط به شما اعلام می‌شود و بعد از توافق می‌توانید در کپی تریدینگ سرمایه‌گذاری کنید. اما اگر می‌خواهید به عنوان معامله‌گر حرفه‌ای در سیستم کار کنید باید یک حساب معاملاتی کپی ترید را ایجاد کنید و از طریق تیکت درخواست کپی تریدینگ بدهید. از هر دو مسیر پس از تایید درخواست می‌توانید فعالیت کپی تریدینگ خود را آغاز کنید.

دارایی‌های قابل معامله‌ نیکس

بروکر نیکس سعی کرده تا نمادهای معاملاتی معمول مانند جفت ارزهای اصلی، شاخص‌های مهم جهان، نمادهای بخش فلزات، انرژی، کالاها و همچنین مهمترین نمادهای ارز دیجیتال را برای معامله در اختیار کاربران قرار دهد. زمانی که هر حساب معاملاتی را ایجاد می‌کنید، در مشخصات آن ذکر شده است که در این حساب به چه دارایی‌های معاملاتی دسترسی خواهید داشت.

بونوس بروکر نیکس

همه بروکرها پروموشن‌های فراوانی را برای تشویق کاربران ارائه می‌کنند که بیشتر آن‌ها در قالب بونوس‌های غیر نقدی است. بونوس بروکر نیکس نیز به این شکل است و در تاریخ‌های مختلف ممکن است برای باز کردن حساب معاملاتی، حد نصاب حجم معاملاتی، واریز به حساب و … به کاربران پرداخت شود. معمولاً این بونوس‌ها به صورت نقدی هستند و روی حساب کاربری شما اضافه می‌شوند اما آن را نمی‌توانید برداشت کنید و فقط می‌توانید با این بونوس‌ها معامله کنید و سود آن را بردارید.

ریبیت بروکر نیکس

ریبیت یا کش بک، نرخ برگشت پول است که کارگزاری‌ها به تریدرها اهدا می‌کنند. در واقع هنگام ترید شما کمیسیون و اسپردی پرداخت می‌کنید که برخی از بروکرها در قالب کش بک یا ریبیت، بخشی از آن را به شما برخواهند گرداند. ریبیت در بروکر نیکس جز خدماتی است که این کارگزاری به کاربران ارائه می‌کند اما ممکن است نرخ آن تا حد زیادی پایین باشد. شما برای گرفتن کش بک بالاتر از این بروکر می‌توانید در ایران ریبیت ثبت نام کنید و بروکر خود را روی نیکس قرار دهید تا بتوانید بالاترین نرخ کش بک ممکن را دریافت کنید. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر نیکس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

پلتفرم های معاملاتی در بروکر نیکس

تنها پلتفرم معاملاتی که برای ترید کردن در بروکر نیکس در اختیار شما قرار خواهد گرفت، پلتفرم متاتریدر ۵ است و متاسفانه در این بروکر متاتریدر ۴ وجود ندارد. این پلتفرم معاملاتی را می‌توانید برای کامپیوتر خود دانلود کنید و روی نسخه ویندوز نصب کنید. اما اگر می‌خواهید معاملات‌تان را با گوشی هم کنترل کنید باید نسخه موبایل متاتریدر ۵ را از پایین برای نسخه iOS یا اندروید دریافت کنید.

بروکر نیکس برای ایرانیان

بروکر NYX در منطقه خاورمیانه ایجاد شده است و در کل تمرکز خود را نیز به ارائه خدمات به کاربران این منطقه گذاشته است. بروکر نیکس از این نظر برای ایرانیان مناسب است که امکان واریز و برداشت ریالی از طریق بانک‌های محلی را فراهم کرده است. همچنین شما به عنوان یک کاربر ایرانی با وجود زبان فارسی و پشتیبانی فارسی، مشکلی در برقراری ارتباط با این بروکر نخواهید داشت. به طور کلی بروکر نیکس برای ایرانیان یک بروکر مناسب است که در میان کارگزاری‌هایی که به ایرانیان خدمات می‌دهد، از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

پشتیبانی بروکر نیکس

بروکر نیکس از یک پشتیبانی بسیار قوی به زبان فارسی برخوردار است. شما در این بروکر چند راه برای صحبت کردن درباره مسائل فنی با کارشناسان دارید. هم می‌توانید از طریق آیکون چت سایت که همیشه در گوشه سمت راست است، این کار را انجام دهید، هم می‌توانید به بخش پشتیبانی رفته و پیامی را برای پشتیبانی ارسال کنید. اما به غیر از این روش‌ها، شما از طریق ایمیل و شماره‌های تماس امکان صحبت با پشتیبانی بروکر نیکس را خواهید داشت. اطلاعات تماس این کارگزاری به شرح زیر است:

آدرس دفتر مرکزی: ترکیه، استانبول، محله شیشلی، ساختمان تجاری پروپاگاندا

تماس اضطراری: ۰۰۹۰۵۳۴۰۳۵۲۱۶۰

ایمیل: helpdesk@nyxbroker.com

ایمیل بخش مارکتینگ: marketing@nyxbroker.com

آنچه در بررسی بروکر نیکس خواندیم

همان‌طور که در طول این مطلب خواندیم، بروکر نیکس NYX در سال ۲۰۱۹ در استانبول ترکیه تاسیس شد و به سرعت چند دفتر فیزیکی در دیگر کشورهای منطقه ایجاد کرد. این بروکر سعی کرده تا ثبت‌نام آسانی داشته باشد و به سرعت حساب کاربرانش را وریفای کند. ۵ حساب معاملاتی با آپشن‌های مختلف در این بروکر وجود دارد که کار شما را در انتخاب حساب مورد نظر راحت خواهد کرد. همچنین حساب اسلامی برای کاربرانی که نمی‌خواهند سواپ پرداخت کنند نیز وجود دارد. وقتی بروکر نیکس را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که حرکت این بروکر به سمت پیشرفت بوده و کیفیتی که بعد از ۴ سال کار ارائه داده قابل قبول است. در کل اگر رگوله آن را در نظر نگیریم، کاربران ایرانی می‌توانند به خوبی از این بروکر برای معاملات خودشان استفاده کنند.

منبع: nyxbroker.com

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۴ دیدگاه

  • سلام وقت بخیر به ایمیلی که در بررسی بروکر نیکس گذاشته بودین ایمیل زدم ولی جوابی دریافت نکردم آیا ایمیل درست است؟ یا از سمت بروکر مشکلی هست که جواب نمیدن؟

    • سلام وحید عزیز لطفا با شماره تماس بروکر نیکس تماس حاصل فرمایید: تماس اضطراری: ۹۰۵۳۴۰۳۵۲۱۶۰+ اگر باز هم جواب نگرفتین اطلاع بدین تا مشکل شما رو بررسی کنیم

    • برای ایجاد یک حساب اسلامی در بروکر نیکس، یکی از حساب‌های معاملاتی سنت یا کاستوم را ایجاد کنید. البته حتما قبل از ایجاد حساب با پشتیبانی نیکس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *