4.7/5 - (3 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر نیکس

کاربران بروکر نیکس می‌توانند با انتخاب یا تغییر آی بی، شرایط دریافت ریبیت نقدی را فراهم کنند. بروکر نیکس فقط به تریدرهایی ریبیت و کش بک پرداخت می‌کند که زیرمجموعه یک IB همکار با بروکر باشند. ما در این مقاله می‌خواهیم روش تغییر یا انتخاب IB در کارگزاری نیکس را به شما آموزش دهیم.

تغییر IB در بروکر نیکس

IB در فارکس چیست؟

IB در واقع شرکتی است که برای جذب تریدرهای بیشتر با بروکر همکاری می‌کند، عموماً پرداخت ریبیت در بروکرها از طریق IB ها انجام می‌شود. البته خدماتی که آی بی ها به کاربران ارائه می‌کنند کاملاً رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای کاربران ندارد. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

انتخاب IB برای تریدرهایی که معاملات زیادی در طول ماه انجام می‌دهند بسیار مهم است. اهمیت انتخاب IB از آنجایی بالاست که میزان ریبیت دریافتی شما بر اساس نوع آی بی تعیین می‌شود.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

برای مثال ایران ریبیت به زیرمجموعه‌های خود در بروکر نیکس بین 55 تا 85% از هزینه‌های معاملاتی شما را به صورت پول نقد به شما بازمی‌گرداند. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر نیکس بپردازید.

توجه: باتوجه به سیاست های مجموعه ایران ریبیت بروکر نیکس از لیست بروکرهایی که ریبیت می‌دهند، حذف شده است.

بروکر نیکس به کاربرانی که زیرمجموعه یک IB باشند، بخش مهمی از هزینه‌های معاملاتی پرداختی را در قالب ریبیت یا کش بک به آنها برمی‌گرداند.

چگونه آی بی بروکر نیکس را تغییر دهیم؟

اگر قبلاً در بروکر نیکس ثبت نام کرده‌اید باید از طریق پنل کاربری این بروکر آی بی خود را تغییر دهید یا آی بی جدید انتخاب کنید.

تغییر آی بی در بروکر نیکس
برای تغییر آی بی در بروکر نیکس باید یک ایمیل درخواست تغییر آی بی به پشتیبانی ارسال کنید.

برای این کار کافی است که پنل کاربری خود مراجعه کنید، از منوی سمت راست گزینه درخواست‌های من را کلیک کنید و یک تیکت جدید بازنمایید و در آن درخواست تغییر آی بی خود را به با استفاده از کد معرف «pKZLUZh0» به پشتیبانی اعلام نمایید.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از نیکس

برای اینکه بتوانید از بروکر نیکس ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر نیکس

اگر شما هنوز در بروکر نیکس ثبت نام نکرده‌اید، می‌توانید از طریق لینک ثبت نام ایران ریبیت این کار را انجام دهید. برای انجام این کار از طریق لینک «ثبت نام» که متعلق به ایران ریبیت است ثبت نام کنید تا به طور خودکار زیرمجموعه‌ای از این IB قدرتمند شوید و دیگر نیاز نباشد تا از روش بالا تغییر آی بی دهید. بعد از این کار شما باید یک ثبت نام در سایت ایران ریبیت هم انجام دهید تا پنل کاربری برایتان ایجاد شود و در نهایت شما بتوانید ریبیت خود را به صورت پول نقد از آنجا برداشت کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر نیکس خواندیم:

همان‌طور که در مقاله تغییر آی بی بروکر نیکس خواندیم، برای این کار شما باید به پنل کاربری خود مراجعه کنید و از طریق ارسال تیکتی که حاوی نام، مشخصات و کد معرف «pKZLUZh0» باشد، درخواست دهید که آی بی شما انتخاب شود. اگر هم هنوز در بروکر نیکس ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید با ثبت نام از طریق لینک ویژه خود IB، به صورت مستقیم این کار را انجام دهید.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *