4.8/5 - (9 امتیاز)
معرفی و بررسی بروکر دلتا اف ایکس

معرفی و بررسی بروکر دلتا اف ایکس

بروکر دلتا اف ایکس را می‌توان یکی از کارگزاری‌های حرفه‌ای در زمینه تکنولوژی‌های جدید دانست که با تمرکز ارائه خدمات به ساکنین خاورمیانه بخصوص ایرانیان راه‌اندازی شده است. شروع ایجاد زیرساخت‌های فنی دلتا اف ایکس در سال 2002 بوده است اما با تغییر چندباره مدیریت، در نهایت کار خود را به صورت جدی از سال 2015 آغاز کرد. ما در این مقاله قصد داریم تا برای شناخت بیشتر بروکر DeltaFx، به بررسی کامل آن بپردازیم.

بروکر دلتا اف ایکس برای ایرانیان​

از همان روزهای ابتدایی، مدیران دلتا اف ایکس در تلاش بودند تا خدمات خود را به کاربران ساکن ایران ارائه کنند؛ به همین دلیل تمرکز زیادی روی ایجاد رابط کاربری، روش‌های واریز و پرداخت و پشتیبانی فارسی برای رضایت کاربران ایرانی گذاشتند. بروکر دلتا اف ایکس برای ایرانیان سایتش را در سال 2022 باز طراحی کرد تا تریدرهای ایرانی بتوانند به بهترین شکل ممکن از وب‌سایت دلتا اف ایکس استفاده کنند.​

اعتبار بروکر دلتا اف ایکس

بروکر دلتا اف ایکس اولین دفتر خود را در کشور سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines) مانند بسیاری از کارگزاری‌های دیگر ثبت کرده و توانسته از این کشور مجوز SVGFSA را برای فعالیت‌های مالی دریافت کنند.

همچنین از آنجا که نظارت بر بروکر و حل اختلافات با تریدرها برای معامله‌گران بسیار مهم است.این بروکر تصمیم گرفته است که به موسسه نظارت مالی Financial Commission بپیوندد.

رگوله بروکر دلتا اف ایکس
اعتبار بروکر دلتا اف ایکس

یکی از مجوزهای خاصی که بروکر DeltaFx دارد، مجوز Best Execution است. این مجوز به معنای آن است که روی قیمت‌های ارائه شده توسط بروکر به معامله گران نظارت کامل صورت می‌گیرد و در صورت تخلف، کارگزاری با جریمه روبه‌رو خواهد شد. همچنین این بروکر عضو نهاد نظارتی بر کارگزاران فارکس BVIFSC است، که مسئول نظارت و بازرسی بر شرکت‌هایی هستند که خدمات مالی را ارائه می‌کنند. اگر می‌خواهید از رگوله‌های بروکر دلتا اف ایکس مطلع شوید ما آن‌ها را به تفکیک در ادامه ذکر می‌کنیم:

  • مجوز فعالیت فارکس در سنت وینسنت و گرنادین‌ها (SVGFSA): اشاره به مجوز نظارتی دارد که به کارگزاران فارکس و سایر ارائه‌دهندگان خدمات مالی که در این کشور فعالیت دارند اعطا می‌شود.
  • Financial Commission: کمیسیون مالی یک سازمان بین‌المللی مستقل است که خدمات حل اختلاف و گواهینامه به کارگزاران فارکس و سایر شرکت‌های فعال در صنعت معاملات آنلاین ارائه می‌دهد. این سازمان یک مرجع نظارتی دولتی نیست، بلکه یک نهاد خود نظارتی است که هدف آن تضمین شفافیت، انصاف و حمایت از مصرف‌کنندگان در بازار فارکس است.
  • Best execution: در واقع اشاره به مجوز بهترین اجرا در فارکس که یک الزام قانونی است دارد و بر روی کارگزاران فارکس و دیگر ارائه دهندگان خدمات مالی اعمال می‌شود. این مجوز اطمینان می‌دهد که کارگزاران به‌طور مداوم به دنبال بهترین نتیجه ممکن برای مشتریان خود هنگام انجام معاملات در بازار فارکس باشند.
  • BVIFSC registration: کمیسیون خدمات مالی جزایر ویرجین بریتانیا (BVIFSC) نهاد نظارتی مالی در جزایر ویرجین بریتانیا (BVI) است. این نهاد مسئول نظارت و تنظیم صنعت خدمات مالی در جزایر ویرجین بریتانیا است، از جمله کارگزاران فارکس و سایر ارائه دهندگان خدمات مالی.

برای اطلاع بیشتر از نوع بروکر خود می‌توانید به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

بروکر دلتا اف ایکس برای کدام کشور است؟

بروکر دلتا اف ایکس در چند سال گذشته فعالیت خود را با سرعت بیشتری گسترش داده است و چند دفتر در کشورهای مختلف دنیا راه‌اندازی کرده است. این بروکر دفتر اصلی خود را در سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines) راه‌اندازی کرده و به صورت قانونی بروکر DeltaFX مربوط به این کشور می‌باشد. اما دفاتر دیگر این بروکر در لندن، ترکیه، سوئیس، امارات و آفریقای جنوبی است که همگی شعبات دیگر دلتا اف ایکس محسوب می‌شوند.

بروکر دلتا اف ایکس جز بروکرهای پیشگام در فارکس است که با تمرکز روی کاربران ایرانی ایجاد شده و توانسته جوایز بسیار مهمی را کسب کند. تنها مشکل بروکر دلتا اف ایکس نداشتن پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 است اما گفته شده که به زودی این پلتفرم نیز ارائه می‌شود.

تاریخچه بروکر دلتا اف ایکس

اگر بخواهیم نگاه دقیقی به تاریخچه بروکر DeltaFx داشته باشیم، همه چیز به ثبت این شرکت در سال ۲۰۰۲ برمی‌گردد، پس از آن تا سال ۲۰۰۵ مشغول ایجاد زیرساخت‌های فنی بودند تا اینکه در سال ۲۰۰۷ توانستند لایسنس متاتریدر را برای معاملات خود دریافت کنند.

تاریخچه بروکر دلتا اف ایکس
تاریخچه بروکر دلتا اف ایکس

بروکر DeltaFX کار خود را به صورت مجازی ادامه داد و در سال ۲۰۰۹ اولین دفتر فیزیکی‌ خود را در سنت وینسنت و گرنادین‌ها (Saint Vincent and the Grenadines) تاسیس کرد. سال ۲۰۱۱ بروکر دلتا اف ایکس قرارداد جدیدی با یک تامین کننده مالی قدرتمند امضا کرد و به کمک آن توانست هم تعداد نمادهای معاملاتی را افزایش دهد و هم وارد بازار کشورهای آفریقایی بشود. سال ۲۰۱۳ این بروکر دفتر فنی خود را در سوئیس ایجاد کرد و یک سال بعد اولین دفترش را در ترکیه افتتاح نمود. در سال ۲۰۱۶ معاملات دلتا اف ایکس به حالت حساب NDD درآمد و حساب نانو این شرکت نیز افتتاح شد. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ این بروکر تلاش کرد تا وضعیت وب‌سایت، زیر ساخت‌های فنی و خدمات‌دهی به کاربرانش را بهبود ببخشد، نتیجه آن راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن جدید این کارگزاری به زبان فارسی بود. اگر نمیدانید حساب NDD چیست؟ به مقاله انواع بروکر مراجعه کنید.

سابقه بروکر دلتا اف ایکس

از سال ۲۰۱۵ تا امروز حدود ۷ سال است که بروکر دلتا اف ایکس به طور جدی مشغول فعالیت است.

سابقه بروکر دلتا اف ایکس
سابقه و جوایز بروکر دلتا اف ایکس

هرچند که قبل از این تاریخ هم دلتا اف ایکس کاربرانی داشته اما می‌توان عمده فعالیت حرفه‌ای این بروکر را همین هفت سال گذشته دانست. تا به امروز از سوی معامله گران شکایت‌های زیاد یا عمده‌ای از بروکر DeltaFX ثبت نشده و با توجه به رگوله‌های نسبتاً معتبری که کارگزاری دارد، می‌تواند سابقه آن را مناسب ارزیابی کرد.

ثبت نام در بروکر دلتا اف ایکس

ثبت نام در بروکر دلتا اف ایکس بسیار ساده است. از صفحه اول سایت همان‌طور که می‌بینید روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و وارد صفحه ثبت نام شوید.

ثبت نام در بروکر دلتا اف ایکس
آموزش ثبت نام در بروکر دلتا اف ایکس

در اینجا باید ایمیل و پسوردتان را وارد کنید و دکمه رجیستر را بزنید. پس از اینکه اینکار را انجام دادید، یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود، روی لینک درون ایمیل کلیک کنید تا صفحه ورود برایتان فعال شود. حالا پس از اینکه دوباره اطلاعات ورود را وارد کردید، صفحه دیگری باز می‌شود که از شما می‌خواهد برای امنیت بیشتر حسابتان، پسورد خود را دومرحله‌ای کنید، اگر بخواهید می‌توانید اینکار را نکنید. شما سپس وارد کابین شخصی خود می‌شوید.

ثبت نام در بروکر دلتا اف ایکس
برای اینکه شما بتوانید به پنل کاربری بروکر دلتا اف ایکس دسترسی پیدا کنید، باید مراحل گفته شده را انجام دهید.

در این قسمت باید اطلاعاتتان را تکمیل کنید تا بتوانید به تمام بخش‌ها و ابزارهای کارگزاری DeltaFX دسترسی داشته باشید.

ورود به بروکر دلتا اف ایکس

اگر در بروکر DeltaFx ثبت نام کرده‌اید، می‌توانید با کلیک روی ورود از قسمت لاگین وارد سایت شوید، در اینجا می‌توانید با وارد کردن یوزرنیم و پسورد وارد شوید. اگر رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید دکمه forget Password را بزنید. همچنین بهتر است از گزینه Two-factor authentication ورود به کارگزاری را برای امنیت بیشتر حساب خود ۲ مرحله‌ای کنید.

احراز هویت در بروکر دلتا اف ایکس

بعد از ثبت نام اولیه وقتی وارد کابین خود شوید، یک تیکت زرد رنگ در بالای کابین مشاهده می‌کنید که از شما درخواست کرده تا پروفایل خود را تکمیل کنید. روی لینک آن کلیک کنید.

مرحله اول احراز هویت در دلتا اف ایکس
مرحله اول احراز هویت در بروکر دلتا اف ایکس

همان‌طور که در عکس بالا می‌بینید، شما وارد صفحه تکمیل پروفایل بروکر دلتا اف ایکس شدید، اینجا ۵ مرحله کاری وجود دارد که این مراحل عبارتند از:

  1. تکمیل اطلاعات شخصی
  2. تکمیل آدرس
  3. اثبات هویت
  4. اثبات آدرس
  5. پذیرفتن توافق‌نامه‌

در ادامه به بررسی کامل این ۵ مرحله می‌پردازیم:

تکمیل اطلاعات شخصی

در مرحله اول احراز هویت در بروکر دلتا اف ایکس شما باید نام و نام خانوادگی، شماره تلفن (به همراه تایید آن)، تاریخ تولد، زبان ایمیل دریافتی و جنسیت خود را مشخص کنید تا به مرحله دوم بروید.

مرحله اول احراز هویت در بروکر دلتا اف ایکس
تکمیل اطلاعات شخصی در بروکر دلتا اف ایکس

تکمیل آدرس

در مرحله دوم احراز هویت در بروکر DeltaFX شما باید در بخش آدرس ابتدا کشور خود را انتخاب کنید و سپس آدرس کامل و دقیق‌تان را در باکس زیر بنویسید، در نظر داشته باشید که آدرس باید واقعی باشد زیرا در مراحل بعدی باید مدارک تاییدیه آدرس را آپلود کنید.

مرحله دوم احراز هویت در بروکر دلتا اف ایکس
تکمیل آدرس در بروکر دلتا اف ایکس

اثبات هویت

در مرحله سوم احراز هویت در بروکر دلتا اف ایکس شما باید انتخاب کنید که از چه طریقی می‌خواهید هویت خود را ثبت کنید. شما می‌توانید از روش آپلود تصویر کارت ملی، پاسپورت یا گواهی‌نامه رانندگی اینکار را انجام دهید.

مرحله سوم احراز هویت در بروکر دلتا اف ایکس
اثبات هویت در بروکر دلتا اف ایکس

اثبات آدرس

در مرحله چهارم احراز هویت در بروکر دلتا اف ایکس شما باید برای اثبات آدرس محل زندگی‌تان از آپلود یکی از مدارکی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که عکس ارسالی کاملاً واضح باشد.

مرحله چهارم احراز هویت در بروکر دلتا اف ایکس
اثبات آدرس در بروکر دلتا اف ایکس

توافق‌نامه

و در مرحله آخر احراز هویت در بروکر DeltaFX شما باید تایید کنید که با تمامی قوانین شرکت در سه بخش سیاست حریم خصوصی، توافق‌نامه مشتری و توافق‌نامه افتتاح حساب موافقید. اگر می‌خواهید این توافق‌نامه‌ها را بخوانید می‌توانید از لینکی که جلوی آنها قرار داده شده استفاده کنید.

مرحله پنجم احراز هویت در بروکر
توافق نامه در بروکر دلتا اف ایکس

پس از انجام این پنج مرحله که با تصویر آنها را مشاهده کردید، باید منتظر بمانید تا کارشناسان دلتا اف ایکس صحت اطلاعات شما را بررسی کنند و اگر مشکلی وجود داشته باشد از طریق تیکتی که در همین کابین شخصی دریافت می‌کنید، به شما اطلاع خواهند داد تا آن مشکل را رفع کنید.

آموزش کار با بروکر دلتا اف ایکس

برای کارکردن با بروکر DeltaFX شما همه امکانات را در کابین شخصی خود در اختیار دارید. بیایید طبق عکس زیر یکی یکی این گزینه‌ها را با هم مرور کنیم.

آموزش کار کردن با صفحه کاربری دلتا اف ایکس
آموزش کار کردن با صفحه کاربری دلتا اف ایکس

گزینه اول مربوط به حساب‌ها است در بخش حساب‌ها طبق تصویری که در بالا می‌بینید کلیه حساب‌های واقعی، حساب‌های آزمایشی و آرشیو حساب‌هایی که بسته‌اید را می‌توانید مشاهده کنید. با زدن دکمه افزودن حساب هم می‌توانید یک حساب جدید برای خودتان ایجاد کنید.

گزینه بعدی برای واریز و برداشت است، زمانی که روی آن کلیک کنید یک صفحه جدید باز می‌شود که از شما می‌خواهد روش واریز و میزان آن را مشخص کنید. در گزینه برداشت شما هم می‌توانید روش برداشت، مبلغ و حسابی که قرار است پول از آن برداشت شود را انتخاب کنید.

در بخش درخواست‌های من می‌توانید واریز و برداشتی که انجام داده‌اید را پیگیری کنید، اهرم معاملاتی حساب‌هایتان را تغییر دهید، کد معرف بگیرید و برای دیگران ارسال کنید و همچنین وارد بخش کپی ترید شوید و اگر حساب کپی ترید دارید آن را مدیریت کنید.

در بخش لیست مجاز می‌توانید حساب‌هایی که می‌خواهید از طریق آن واریز و برداشت انجام دهید را به بروکر دلتا اف ایکس معرفی کنید تا تایید شود. این حساب‌ها شامل حساب ریالی، حساب ارزی، تاپ چنج  و کیف پول ارز دیجیتال است. بخش تیکت‌ها برای ارتباط با پشتیبانی است و شما می‌توانید تیکت جدید ارسال کنید و پاسخ‌های خود را نیز در آن تیکت دریافت نمایید. فهرست تمامی کمپین‌های فعال بروکر DeltaFX را می‌توانید در بخش کمپین‌ها با تمامی جزئیات و تاریخ شروع و پایان آن مشاهده کنید.

مزایا بروکر دلتا اف ایکس

وقتی بروکر دلتا اف ایکس را به صورت کامل بررسی می‌کنیم، مزایای زیادی را می‌توانیم برای این کارگزاری پیشرفته ذکر کنیم که به صورت تیتروار به شرح زیر است:

مزایا و معایب بروکر دلتا اف ایکس
بروکر دلتا اف ایکس مزایای بسیاری دارد که می‌توانید با افتتاح حساب در این بروکر به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنید.
  • رابط کاربری مناسب
  • پشتیبانی قوی فارسی
  • رگوله معتبر
  • کپی ترید
  • امکان واریز و برداشت ریالی
  • ثبت نام سریع

بروکر Delta Fx همچنان در مسیر توسعه قرار دارد و روز به روز درحال توسعه خدمات‌رسانی خود به کاربران است.

معایب بروکر دلتا اف ایکس

بروکر دلتا اف ایکس را هنوز می‌توان یک بروکر کاملاً نوپا دانست که جای پیشرفت زیادی دارد بزرگ‌ترین عیب این بروکر فعال نشدن روش‌های متنوع واریز و برداشت است که البته طبق گفته مدیران سایت به زودی انجام خواهد شد.

دارایی‌های قابل معامله‌ دلتا اف ایکس

در بخش دارایی‌های قابل معامله، دلتا اف ایکس توانسته سال به سال نمادهای معاملاتی خود را افزایش دهد، بیایید نگاهی دقیق‌تر به تعداد این نمادها داشته باشیم:

دارایی های معاملاتی بروکر دلتا اف ایکس
بروکر دلتا اف ایکس نمادهای معاملاتی زیادی در بخش های فلزات، جفت ارزها، سهام، شاخص و کالا را به کاربران خود ارائه می‌کند.
  • فارکس: در بخش فارکس بیش از ۷۰ جفت ارز اصلی و فرعی برای معامله وجود دارد.
  • انرژی: در بخش انرژی Usoli، NatGas و WTlfix وجود دارد.
  • فلزات: ۱۸ نماد مختلف فلزات از جمله، طلا، نقره، پلاتینیوم و … .
  • شاخص: بیش از ۱۷ شاخص معاملاتی مهم جهان از جمله، نزدک، داووجونز، فرانس ۴۰ و… .
  • رمز ارز: بیش از ۲۰ نماد مهم رمزارزهای جهان مانند بیت کوین، اتریوم، دوج و… .

انواع حساب در دلتا اف ایکس

انتخاب حساب معاملاتی برای تریدرها بر اساس استراتژی شخصی و مشخصات آن حسابی که لازم دارند بسیار مهم است. برای اینکه با انواع حساب بروکر دلتا اف ایکس آشنا شوید، ما به صورت مختصر در ادامه مطلب آن‌ها را بررسی کرده‌ایم:

انواع حساب معاملاتی در دلتا اف ایکس
حساب‌های معاملاتی بروکر دلتا اف ایکس

حساب‌های معاملاتی این بروکر عبارتند از:

  1. حساب نانو
  2. حساب استاندارد
  3. حساب ECN
  4. حساب FIX Spread
حساب های معاملاتی بروکر دلتا اف ایکس
بروکر دلتا اف ایکس به کاربران خود 4 حساب معاملاتی نانو، استاندارد، ECN و FIX Spread را ارائه می‌کند.

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب ها می‌پردازیم:

حساب نانو

حساب نانو یا همان حساب سنتی، کوچکترین نوع حساب در فارکس است که شما می‌توانید تنها با پرداخت ۱۰ دلار آن را درست کنید. این حساب ویژه افراد مبتدی است که نمی‌خواهند در شروع کار ریسک زیادی کنند.

حساب استاندارد

اگر معامله‌گر زیاد حرفه‌ای نیستید، حساب استاندارد برای شما مناسب است. با واریز ۵۰ دلار در بروکر دلتا اف ایکس این حساب ایجاد می‌شود و لوریج آن را می‌توانید تا ۱:۴۰۰ تعیین کنید.

حساب ECN

افراد حرفه‌ای‌تر و همچنین اسکلپرها که برای معاملاتشان سرعت بالایی نیاز دارند، بهتر است حساب ECN کارگزاری DeltaFx را ایجاد کنند. لوریج این حساب ۱:۲۰۰ است و با پرداخت ۲۰۰ دلار ایجاد می‌شود.

حساب Fix Spread

استراتژی معاملاتی برخی از افراد به‌گونه‌ای است که نیاز دارند اسپردشان ثابت باشد. آن‌ها با پرداخت ۱۰۰ دلار می‌توانند یک حساب اسپرد ثابت در دلتا اف ایکس ایجاد کنند.

آموزش حساب اسلامی در بروکر دلتا اف ایکس

حساب اسلامی که به آن بدون سوآپ نیز گفته می‌شود، نوعی حساب معاملاتی است که اگر یک ‌ترید شما تا پایان بسته شدن کندل روزانه باز بماند به آن بهره شبانه تعلق نمی‌گیرد. یعنی سیستم محاسبه سواپ کلاً از حساب شما حذف خواهد شد. برای اینکه یک حساب اسلامی در بروکر دلتا اف ایکس داشته باشید، نیاز نیست کار خاصی انجام دهید چون کلیه حساب‌های بروکر DeltaFX به صورت خودکار بدون بهره شبانه و سواپ فری هستند. پس فقط کافی است یک حساب ایجاد کنید.

کمیسیون و اسپرد دلتا اف ایکس

بحث کمیسیون و اسپرد همیشه بین تریدرها برای انتخاب کارگزاری بسیار داغ است. همان‌طور که می‌دانید، بیشتر حساب‌ها اسپرد شناور دارند چون در طول ساعات شبانه‌روز و حتی با توجه به نوع جفت ارز، میزان اسپرد می‌تواند کم یا زیاد شود. برای اینکه بتوانید در یک نگاه کمیسیون و اسپرد بروکر دلتا اف ایکس را مورد بررسی قرار دهید، ما آنها را در جدول زیر برای شما آورده‌ایم:

حساب نانو

Mt4/Mt5
  • اسپرد: شناور از 0
  • کمیسیون: ندارد

حساب استاندارد

Mt4/Mt5
  • اسپرد: شناور از 0
  • کمیسیون: ندارد

حساب Fix Spread

Mt4/Mt5
  • اسپرد: ثابت از 3
  • کمیسیون: ندارد

حساب ECN

Mt4/Mt5
  • اسپرد: شناور از 0
  • کمیسیون: 5 دلار هر لات

ریبیت بروکر دلتا اف ایکس

زمانی که شما معامله‌ای باز می‌کنید، باید مبلغی به‌عنوان اسپرد یا کمیسیون به کارگزاری بپردازید. کارگزاری‌ها برای تشویق معامله گران خود بخشی از این مبلغ را در قالب کش بک یا ریبیت به آنها باز می‌گردانند. ریبیت در بروکر دلتا اف ایکس به گستردگی بروکرهای دیگر نیست و فقط به معاملات حساب استاندارد تعلق می‌گیرد. اما همچنان روش‌هایی وجود دارد که بتوانید از طریق ثبت نام در ایران ریبیت، تا ۵۵% بیشتر کش بک از دلتا اف ایکس دریافت کنید. برای دریافت ریبیت ثبت نام کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر دلتا اف ایکس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

بونوس بروکر دلتا اف ایکس

بروکر دلتا اف ایکس بونوس‌های متفاوتی را به عنوان پروموشن‌های جذاب به کاربران اهدا می‌کند. معمولاً هرزمان که بونوس بروکر دلتا اف ایکس تغییر کند در کابین شخصی خود متوجه خواهید شد. اما به طور معمول این بروکر طرح‌های تشویقی برای ثبت نام کنندگان و افرادی که حساب خود را شارژ می‌کنند در نظر گرفته است که فعلاً بیشتر به صورت بونوس‌های غیر نقدی است.

کپی تریدینگ دلتا اف ایکس

برای افرادی که نمی‌توانند یا فرصت معامله‌گری را ندارند، استفاده از سیستم کپی تریدینگ بسیار حائز اهمیت است. اگر به صفحه کپی تریدینگ بروکر DeltaFX بروید، می‌بینید که جدولی برای معرفی بهترین کپی تریدرها وجود دارد که بر اساس تنظیمات دلخواه می‌توان آن را فیلتر کرد تا بتوانید معامله گران برتری که دنبال آن هستید را پیدا کنید و معاملاتتان را از روی حسابشان کپی کنید.

کپی ترید در بروکر دلتا اف ایکس
کپی تریدینگ بروکر دلتا اف ایکس

سیستم کپی تریدینگ بروکر دلتا اف ایکس چند ویژگی مهم دارد که آنها را مرور می‌کنیم:

  • گزارش‌دهی شفاف و محاسبات دقیق قابل مشاهده برای تمام سرمایه‌گذاران
  • تنظیمات اتوماتیک میزان ریسک حساب بر اساس موجودی
  • اجرای دقیق و بدون اختلاف بین معامله‌گر و کپی کننده
  • پرداخت هزینه کپی ترید فقط از سود
  • امکان ایجاد چند حساب مختلف

بنابراین سیستم کپی ترید دلتا اف ایکس هم برای معامله گران حرفه‌ای و هم برای سرمایه‌گذاران، یک سیستم کاملاً شفاف و کارآمد است که به کسب سود بیشتر برای هر دو طرف کمک ویژه‌ای می‌کند.

پلتفرم های معاملاتی بروکر دلتا اف ایکس

یکی از ضعف‌های بزرگ بروکر دلتا اف ایکس را می‌توان کم بودن پلتفرم‌های معاملاتی این بروکر دانست. در بروکر دلتا اف ایکس فقط متاتریدر ۴ در دسترس است که برای نسخه‌های ویندوز، موبایل، iOS و مک می‌توانید آن را از بخش پایین دانلود کنید.

پلتفرم های معاملاتی بروکر دلتا اف ایکس
بروکر دلتا اف ایکس پلتفرم متاتریدر 4 را به کاربران خود ارائه می‌کند.

البته طبق اطلاعیه که درون سایت قرار گرفته است. به زودی متاتریدر ۵ نیز برای استفاده در دسترس خواهد بود.

آموزش واریز و برداشت در بروکر دلتا اف ایکس

واریز به حساب در بروکر دلتا اف ایکس به این صورت است که از داخل کابین شخصی همان‌طور که در عکس زیر می‌بینید، نوع واریز را انتخاب می‌کنید و مبلغ را وارد می‌کنید. اگر روش شما برای واریز از طریق تاپ چنج یا ارز دیجیتال باشد پس از اینکه دکمه ثبت را می‌زنید به درگاه انتقال پول خواهید رفت.

مرحله اول واریز و برداشت در بروکر دلتا اف ایکس
آموزش واریز در بروکر دلتا اف ایکس

اما اگر بخواهید از طریق کارت به کارت و ریالی اینکار را انجام بدهید، ابتدا باید مبلغ را انتخاب کرده و دکمه ثبت را بزنید، بعد از پردازش درخواست شما حدود یک ساعت بعد یک شماره کارت و کد پیگیری برای واریز در بخش درخواست‌ها نمایش داده خواهد شد که شما پس از آن ۲۴ ساعت فرصت دارید تا پول را به آن شماره کارت واریز کنید و کد پیگیری واریز را نیز درون باکس مشخص شده وارد نمایید تا این پول به کیف پولتان وارد شود.

مرحله دوم واریز و برداشت در دلتا اف ایکس
برداشت از بروکر دلتا اف ایکس

برای برداشت نیز شما ۴ گزینه دارید، همان‌طور که می‌بینید اگر می‌خواهید از حساب معاملاتی به کیف پول داخلی سایت برداشت را انجام دهید، فقط کافی است مبلغ را وارد کنید تا به سرعت این جابجایی رخ دهد. اگر روش تاپ چنج، رمز ارز یا پرداخت محلی را انتخاب کنید، بعد از وارد کردن مبلغ باید یک حساب تایید شده از لیست را انتخاب کنید تا پول به آن حساب برایتان واریز شود.

مرحله سوم واریز و برداشت در بروکر دلتا اف ایکس
لیست مجاز بروکر دلتا اف ایکس (حساب‌های تایید شده)

اگر هنوز حساب تایید شده‌ای در لیست مجاز ندارید طبق عکس بالا وارد بخش لیست مجاز شوید و حساب مد نظر خود را به آن معرفی کنید، پس از تایید شدن حسابتان، می‌توانید هرزمان که می‌خواهید پول را به یکی از آن حساب‌ها واریز کنید.

واریز و برداشت در بروکر دلتا اف ایکس
برای واریز و برداشت در بروکر دلتا اف ایکس به روش هایی که داخل تصویر می‌بینید، دسترسی خواهید داشت.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، به روش های زیادی برای واریز و برداشت دسترسی خواهید داشت.

پشتیبانی بروکر دلتا اف ایکس

خوشبختانه بروکر DeltaFX دارای پشتیبانی بسیار قوی و حرفه‌ای است که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به کاربران است. ضمن اینکه شما می‌توانید از طریق چت داخلی سایت، ایمیل و تماس تلفنی با شرکت در ارتباط باشید. ما ایمیل و شماره تماس سایر بخش‌های بروکر دلتا اف ایکس را برای شما آورده‌ایم تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.

تلفن دفتر مرکزی۰۰۴۴۲۰۴۵۴۷۰۳۸۲

آدرس دفتر انگلستان: 4 Old Manor Yard, SW5 9AB, London United Kingdom

ایمیل: info@deltafx.com

تلفن دفتر پشتیبانی: ۰۰۹۰۲۱۲۹۸۲۸۴۷۹

آدرس دفتر ترکیه: Kustepe Mah., Mecidiyeköy Yolu Caddesi No: 12 Trump Tower Kat:4 Ofis No:405 Sisli / istanbul

ایمیل: support@deltafx.com

تلفن دفتر فنی: ۰۰۹۷۱۴۲۴۵۱۶۷

آدرس: Level 29, Unit 2902, Marina Plaza, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

ایمیل: technical@deltafx.com

آنچه در بررسی بروکر دلتا اف ایکس آموختیم

همان‌طور که گفته شد بنیان بروکر دلتا اف ایکس در سال ۲۰۰۲ گذاشته شد اما فعالیت اصلی این شرکت در سال ۲۰۱۵ پس از تکمیل کلیه زیر ساخت‌ها آغاز شد. بروکر دلتا اف ایکس برای ایرانیان به یک بروکر حرفه‌ای و کاربردی تبدیل شد تا خدمات معامله‌گری را در بالاترین سطح ارائه دهد. روش واریز و برداشت از طریق بانک‌های داخلی ایران به کاربران ایرانی کمک کرد تا چالش جدی در این زمینه نداشته باشند. همچنین داشتن دارایی‌های معاملاتی و حساب‌های کاربری متنوع، کپی تریدینگ، کش بک، بونوس و پشتیبانی فارسی سبب شد تا بروکر دلتا اف ایکس به یک بروکر کاربردی تبدیل شود. سطح رگوله و اعتبار این بروکر را می‌توان مناسب ارزیابی کرد و نگرانی از این بابت برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت.

منبع: www.deltafx.com

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

سلب مسئولیت: هیچ بروکری کامل و بی نقص نیست، ما صرفا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بروکر را انتخاب کنید. ایران ریبیت در برابر تصمیمات شما مسئولیتی ندارد.

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۱۱ دیدگاه

  • دو ماه میشه که دارم معامله میکنم. اولش با حساب مجازی شروع کردم بعد
    وارد حساب واقعی شدم. بدون هیچ مشکلی تونستم برداشت وجه انجام بدم واقعا عالی هست بروکرش

    • سلام محمد امین عزیز، ممنون از حسن نظر شما. هر سوالی داشتید ایران ریبیت همیشه همراه شماست.

  • اس͛رد و کمیسیون خیلی عالیه. نه نه تنها بین بروکرهایی که به ایران خدمات میدن اسپردش
    کمترینه، بلکه در سطح بین المللی هم بخوای مقایسه کنی عالیه. رگوله های معتبری هم
    داره. پشتیبانی تلگرام فارسی هم داره. سرعت انجام معامله هم خیلی خوبه

  • من خودم با بروکرهای زیادی ترید کردم الان با دلتا اف ایکس کار میکنم و خودتون هم بررسی کنید متوجه خدمات خوبش خواهید شد

    • سلام شادی عزیز، امیدوارم حالتون خوب باشه. ممنونم از نظر مثبت شما. هدف ما معرفی تمامی مزایا و معایب بروکرها به تمامی کاربرها هست.

  • به نظر من دلتا یه بروکره که صادقانه هر چی گزینه داره روی میزه و الکی هم مثل خیلی از بروکرها تو بوق و کرنا نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *