5/5 - (2 امتیاز)

سیگنال رایگان فارکس

اگر در بازار فارکس فعال باشید، حتماً متوجه شده‌اید که کانال‌های سیگنال‌دهی پولی و رایگان فراوانی در این بازار فعالیت می‌کنند. سوالی که برای اکثر معامله‌گران فارکس پیش می‌آید این است که آیا کیفیت کانال‌های رایگان و پولی تفاوت دارد؟ اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم، به صورت مطلق خیر. یک معامله‌گر زمانی که می‌خواهد از یک کانال سیگنال استفاده کند، باید رزومه کانال یا استاد سیگنال‌دهنده را بررسی کند. اگر رزومه مثبت و خوبی داشته باشد، می‌توان از کانال سیگنال رایگان یا پولی آن استاد استفاده کرد و به کسب سود پرداخت. پس در نتیجه باید اینگونه بیان کرد که انتخاب صحیح، مشروط به مشاهده نتایج گذشته است. در ادامه بیشتر درباره سیگنال‌های رایگان فارکس صحبت می‌کنیم و در پایان یک کانال سیگنال مناسب رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

سیگنال رایگان فارکس

کانال سیگنال فارکس

از سیگنال‌های رایگان فارکس زمانی استفاده می‌شود که معامله‌گر یا سرمایه‌گذار زمان کافی برای نشستن پای بازار نداشته باشد و از تجربیات چندین ساله استادی که این سیگنال‌ها را ارائه می‌دهد، به صورت رایگان استفاده کند. برای استفاده از این کانال‌ها باید به چند نکته اساسی و مهم توجه کنید تا سرمایه اصلی شما در این بازار دچار ریسک زیادی نشود. در ادامه بیشتر به این نکات مهم و اساسی اشاره خواهیم کرد:

کانال سیگنال فارکس
کانال سیگنال فارکس در معاملات به عنوان نشانه و علائمی هستند، که توسط تحلیلگران حوزه فارکس تولید می شود.

 نکات مهم و اساسی انتخاب کانال سیگنال فارکس عبارتند از:

  • دانش فنی لازم سرمایه‌گذار؛
  • مهارت معامله‌گر ارائه‌دهنده سیگنال؛
  • رزومه مناسب؛
  • سیگنال رایگان به همراه آموزش؛
  • پشتیبانی مناسب کانال؛
  • مدیریت ریسک و سرمایه فارکس.

این‌ها بخشی از مهم‌ترین ملاک‌های تصمیم‌گیری برای انتخاب یک کانال سیگنال فارکس رایگان هستند که هرکدام را به صورت جداگانه و مفصل بررسی خواهیم کرد. جهت استفاده از بهترین سیگنال معاملاتی و مدیریت سرمایه اصولی به صفحه سیگنال معاملاتی مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

دانش فنی لازم سرمایه گذار

اولین نکته‌ای که قبل از انتخاب یک کانال سیگنال فارکس رایگان باید رعایت کنیم، افزایش مهارت خودمان در بازارهای مالی است. اگر خودمان تسلط کافی روی مباحث مالی مثل تحلیل تکنیکال و یا فاندامنتال نداشته باشیم، نمی‌توانیم مرجع سیگنال‌دهی مناسبی را انتخاب کنیم. زمانی که فرد سرمایه‌گذار اطلاعات لازم از این بازار داشته باشد، می‌تواند با یک نگاه کامل و جامع به معامله‌گری فرد یا مرجع ارائه سیگنال فارکس، متوجه عملکرد آن شود. اگر دغدغه این را داریم که نمی‌توانیم به صورت کامل و جامع این بازار را یاد بگیریم، باید بگوییم که فقط در حد اطلاعات اولیه هم در این خصوص کفایت می‌کند، زیرت با کنار هم گذاشتن نکاتی که در ادامه به شما گفته می‌شود، می‌توانیم یک کانال سیگنال بسیار مناسب را انتخاب کرده و از آن استفاده کنیم.

یک کانال سیگنال رایگان فارکس باید چند نکته مهم مثل داشتن رزومه، پشتیبانی مناسب و سبک تحلیلی به‌روز را دارا باشد تا سرمایه‌گذاران بتوانند به آن اعتماد کنند و از سیگنال‌های فارکسی آن ارائه‌دهنده سیگنال استفاده کنند.

مهارت معامله گر ارائه دهنده سیگنال

زمانی که در یک کانال سیگنال فارکس عضو می‌شویم، مهر تاییدی بر تسلط تریدر که سیگنال فارکس ارائه می‌دهد، زده‌ایم، چرا که در این صورت، باید بدون چون و چرا از آن پیروی کنید. پس لازم است که آن تریدر مهارت کافی داشته باشد. برای اینکه بفهمید تریدر مهارت کافی در این بازار دارد، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • تسلط روی یک سبک تحلیلی: تریدر سیگنال‌دهنده باید یک سبک تحلیلی را به صورت کامل و تخصصی دنبال کند و تسلط بسیار زیادی روی آن داشته باشد. اگر سیگنال‌هایی که ارائه می‌دهد، هر دفعه متفاوت باشند، می‌توانید متوجه می‌شوید که تریدر یک استراتژی ثابت و مکتوب ندارد و با سیگنال‌های او به هیچ عنوان نمی‌توانید به سوددهی برسید. به همین دلیل، حتما باید دانش فنی لازم را برای استفاده از سیگنال‌های فارکس داشته باشید تا بتوانید این نکات را متوجه شوید.
مهارت معامله گر ارائه دهنده سیگنال
سیگنال‌هایی که تریدر به صورت رایگان یا اشتراکی استفاده می کند، حتماً باید همراه با آموزش باشد.
  • سابقه حضور مستمر در بازار: تریدری که می‌خواهید از او پیروی کنید، می‌بایست تجربه کافی در بازارهای مالی داشته باشد و با بالا و پایین‌های این بازار آشنا باشد.
  • مسلط بر احساسات خود: قطعا با روانشناسی در بازارهای مالی آشنا هستید و می‌دانید کسی که می‌خواهد سیگنال ارائه دهد، حتما باید تسلط کافی بر خودش داشته باشد و در شرایط خاص بازار دچار هیجان کاذب نشود، زیرا این هیجان قطعا به ضرر شما خواهد بود.

رزومه مناسب

تریدری که در حال ارائه سیگنال است باید رزومه مناسب معاملاتی و یک استیتمنت کامل برای خودش داشته باشد. زمانی که یک تریدر رزومه مناسبی ندارد و تاکنون نتوانسته برای خود سود کسب کند، چطور باید توقع داشت برای شما کسب سود کند؟ پس باید رزومه کاری تریدر ارائه‌دهنده سیگنال را به صورت کامل و دقیق بررسی کنید تا مطمئن شوید که او توانسته است در گذشته به نتایج مثبتی دست یابد.

سیگنال رایگان به همراه آموزش

سیگنال‌هایی که تریدر به صورت رایگان یا اشتراکی ارائه می‌دهد، حتماً باید همراه با آموزش باشد و دلیل ورود و نکات روان‌شناسی را نیز هنگام ارائه سیگنال‌های فارکس توضیح دهد. این آموزش‌ها به شما کمک می‌کند تا علاوه بر کسب سود، تسلط خود را در این بازار روزبه‌روز افزایش دهید و با آموزش‌های مناسب، بهتر از سیگنال‌ها استفاده کرده و درک عمیق‌تری از بازار پیدا کنید.

پشتیبانی مناسب

کانال سیگنال فارکسی که در آن فعالیت می‌کنید باید دارای پشتیبانی مناسب باشد تا اگر سوالی یا ابهامی برای شما پیش آمد، بتوانید به راحتی با پشتیبان آن کانال یا اتاق معاملاتی ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را در میان بگذارید. پشتیبانی مناسب به شما اطمینان می‌دهد که در هر زمان که نیاز به راهنمایی داشتید، کسی برای کمک به شما وجود دارد و می‌توانید به راحتی مشکلات خود را حل کنید.

مدیریت ریسک و سرمایه فارکس

قطعا بدون رعایت مدیریت ریسک و سرمایه اصولی در بازار فارکس نمی‌توان به سوددهی مستمر رسید. ممکن است بدون رعایت این اصل با یک استاپ، کل سرمایه شما نابود شود و اصطلاحا کال مارجین شوید. یک کانال حرفه‌ای در هنگام ورود شما آموزش و ابزارهای مدیریت سرمایه اصولی فارکس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سیگنال فارکس رایگان

انتخاب بهترین سیگنال معاملاتی و استفاده به موقع از آن و نحوه مدیریت معاملات باز از مهم‌ترین دغدغه‌های معامله‌گران فارکس است. این بار ما خدمتی جدید، یعنی “اتاق معاملاتی آنلاین فارکس” که جایگزین دیگر کانال‌های سیگنال می‌باشد را به شما معرفی می‌کنیم.

اتاق معاملاتی فارکس ایران ریبیت دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیر است:

  • آموزش رایگان فارکس از مبتدی تا پیشرفته؛
  • ارائه ربات مدیریت سرمایه و آموزش آن؛
  • زمان معاملاتی مشخص به همراه معاملات با کیفیت‌تر؛
  • مدیریت معاملات باز.

بازدهی در این اتاق معاملاتی ماهانه بین 10% الی 20% می‌باشد و با مدیریت سرمایه پیشرفته هیچگاه افت سرمایه (Drawdown) روزانه به بالای 3 درصد نمی‌رسد. همچنین به‌خاطر رعایت تمام استانداردهای معامله‌گری، می‌توانید حساب پراپ خود را نیز با آن مدیریت کنید.

ضمنا عملکرد این اتاق معاملاتی کاملا شفاف و گزارش معاملاتی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه در اختیار اعضا و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. جهت مشاهده این نتایج کلیک کنید.

بهترین سیگنال فارکس

در این کانال، همه معامله‌گران می‌توانند یک هفته معاملاتی را به صورت رایگان عضو شوند تا از نزدیک شاهد عملکرد ما در بازار فارکس باشند و تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند. جهت بررسی معیار های انتخاب کانال تلگرام سیگنال رایگان فارکس کلیک کنید.

بهترین ارائه دهنده سیگنال فارکس

ما در اتاق معاملاتی ایران ریبیت، برای ارائه سیگنال از یک استراتژی ثابت و مکتوب استفاده می‌کنیم. زیرا این استراتژی را در بازار اجرا کرده و تست‌های لازم را توسط معامله‌گران با تجربه و خبره انجام داده‌ایم. شما در این اتاق معاملاتی به صورت کامل و قدم‌به‌قدم با بازار آشنا خواهید شد و تمام نکات مورد نیاز را یاد خواهید گرفت. برای دریافت بهترین کانال سیگنال خارجی در فارکس کلیک کنید.

سیگنال یابی فارکس

در اتاق معاملاتی فارکس ایران ریبیت، سیگنال‌های فارکس طبق زمان اعلامی، ارائه می‌شود. اکثر این سیگنال‌ها در سشن‌های آمریکا بوده که در این زمان حجم بازار افزایش یافته و باعث می‌شود تکلیف پوزیشن بسیار زود مشخص شود. این سیگنال‌ها از این سشن شروع شده و تکلیف آن‌ها در همان روز معاملاتی مشخص می‌شود که می‌تواند برای بسیاری از سرمایه‌گذاران جذابیت زیادی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیگنال فارکس مقاله دریافت کانال سیگنال فارکس را مطالعه کنید.

معرفی اتاق معاملاتی فارکس

همان‌طور که اشاره شد، تفاوت اتاق معاملاتی با سایر کانال‌های سیگنال فارکس این است که در این کانال علاوه بر سیگنال، می‌توانید آموزش نیز ببینید، همچنین از پشتیبانی مناسبی نیز برخوردار هستید. مهم‌تر از همه، رزومه مناسب این اتاق معاملاتی و سابقه معاملاتی بالای آن است. مزیت دیگر این اتاق معاملاتی، وین ریت مناسبی بوده که با توجه به تلاش و پشتکار تریدرهای حرفه‌ای مجموعه به دست آمده است. بنابراین شما می‌توانید از تجربیات چند ساله این تریدرها نهایت استفاده را ببرید. برای عضویت رایگان و همراهی با تریدرهای حرفه‌ای بازار فارکس، اینجا کلیک کرده و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

آنچه در مقاله سیگنال رایگان خواندیم:

در مقاله سیگنال رایگان فارکس، آموختیم که یک کانال سیگنال رایگان فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا به عنوان یک سرمایه‌گذار، بتوانیم به آن اعتماد کنیم. با داشتن ویژگی‌هایی مثل مهارت معامله‌گر ارائه‌دهنده سیگنال، داشتن رزومه مناسب و ارائه سیگنال به همراه آموزش، می‌توانید با این کانال به سودآوری خوبی برسید. در ادامه، اتاق معاملاتی را معرفی کردیم که تمام ویژگی‌های لازم را دارد و حتی می‌توانید به‌صورت کاملاً رایگان یک هفته معاملاتی را در آن به کسب سود بپردازید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا کیفیت کانال‌های سیگنال‌دهی رایگان و پولی در فارکس تفاوت دارد؟

خیر، تفاوتی ندارد و بستگی به رزومه و عملکرد سیگنال‌دهنده دارد.

چه نکاتی را باید هنگام انتخاب کانال سیگنال‌دهی در نظر بگیریم؟

دانش فنی لازم، مهارت معامله‌گر، رزومه مناسب، سیگنال همراه با آموزش، و پشتیبانی مناسب.

اتاق معاملاتی ایران ریبیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ارائه سیگنال با استراتژی ثابت و مکتوب، آموزش مداوم، پشتیبانی مناسب، و رزومه قابل اعتماد.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

حسین حیدریمشاهده نوشته ها

Avatar for حسین حیدری

من حسین حیدری هستم، فعالیت در بازار های مالی را از سال 1397 که تازه با بازار بورس آشنا شده بودم، شروع کردم. در اوایل کار روی تحلیل تکنیکال کلاسیک جان مورفی کار کردم و حدود یکسال بعد با بازار فارکس آشنا شدم و به دلیل اینکه فارکس یک بازار دوطرفه است و حجم پول بالایی در این بازار وجود دارد، بیشتر علاقه مند به این بازار شدم و از 1398 فعالیت در بازار فارکس شروع کردم که در حین فعالیت با کلی سبک ها آشنا شدم و باهاشون کار کردم؛ مانند پرایس اکشن کلاسیک، ict، rtm و… . بعد از دوسال آموزش دیدن سبک ها حالا با ترکیبشون تونستم برای خودم پلن معاملاتی بنویسم و تاکنون بیش از 10 دانشجو را آموزش دادم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *