5/5 - (1 امتیاز)

معرفی پراپ فاندینگ لست پراپ (LastProp)

پراپ فاندینگ لست پراپ، یک سیستم ارائه سرمایه معاملاتی به تریدرهای بازارهای مالی است که دفتر آن در شهر دبی قرار دارد. این وب‌سایت که هدفش مشخصاً ارائه سرمایه به تریدرهای ایرانی است، تا 100 هزار دلار سرمایه را در چندین پلن مختلف به کاربرانش ارائه می‌کند. ما در این مقاله به صورت کامل لست پراپ را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد.

معرفی پراپ فاندینگ لست پراپ (LastProp)

پراپ چیست؟

پراپ یکی سیستم مشترک سرمایه‌گذاری و معامله‌گری است که در آن شرکت‌هایی تحت نام پراپ فاندینگ، چالش‌های معاملاتی را طراحی می‌کنند. معامله‌گران حرفه‌ای با پاس کردن آن چالش‌ها، می‌توانند کیفیت معاملات خود را اثبات کرده و در نهایت سرمایه بزرگی برای ترید کردن از آن شرکت دریافت کنند. بعد از آن، شرکت و تریدر به صورت شریک در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و هرکدام درصد سود تعیین‌شده را از معاملات برداشت خواهند کرد. اگر به تازگی وارد بازار فارکس شده اید برای کسب تجربه در این بازار پبشنهاد می کنیم مقاله سایت برای تمرین ترید را مطالعه کنید.

ثبت نام در لست پراپ

برای ثبت نام در لست پراپ در صفحه اول وب‌سایت آن روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود. در اینجا همان‌طور که می‌بینید باید نام، نام خانوادگی، کد کشور، موبایل، ایمیل و یک رمز عبور وارد کرده، قوانین را بپذیرید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در لست پراپ
برای ثبت نام فیلد های بالا را پر کنید.

همچنین شما می‌توانید با اکانت گوگل خود به صورت مستقیم درون سایت ثبت نام کنید و دیگر نیازی به پر کردن اطلاعات در این مرحله نیست.

اعتبار LastProp

این بروکر در وب‌سایت، اطلاعاتی از دفتر خود در شهر دبی به آدرس دیره، ریگات آلبوتن، برج کنکورد، پلاک 18 قرارداده است، اما شماره مجوزی برای فعالیت در وب‌سایت وجود ندارد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

پلن ها در پراپ لست پراپ

در وب‌سایت لست پراپ چند مدل پنل وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند، عناوین پلن‌ها به شرح زیر است:

  • پلن تک مرحله‌ای: برای به دست آوردن سرمایه در این پلن باید یک مرحله تست را پشت سر بگذارید.
  • پلن دو مرحله‌ای: برای به دست آوردن سرمایه در این پلن باید دو مرحله تست را پشت سر بگذارید.
  • پلن پرو ریل: در این پلن شما نیازی به گذراندن تست ندارید و مستقیماً حساب واقعی با تقسیم سود 60% درصد به شما تعلق می‌گیرد.
  • پلن فست پراپ: در این مرحله شما حساب زنده اما بسیار کوچک‌تر با تقسیم سود 50% دارید که در 8 مرحله تا (دوبرابر) افزایش پیدا می‌کند.
پلن ها در پراپ لست پراپ
در این تصویر تمامی پلن های لست پراپ را مشاهده می کنید.

برای اینکه از جزییات کامل پلن‌ها مطلع شوید، در جدول زیر به صورت جداگانه اطلاعات را ذکر کرده‌ایم:

پلن افزایش سرمایه پراپ

در پلن افزایش سرمایه لست پراپ، شما می توانید با زدن تارگت 10% سود، طی یک بازه زمانی، سرمایه خود را تا 1.080.000 دلار رشد دهید.

پلن افزایش سرمایه پراپ
سود هر مرحله از لست پراپ را مشاهده می کنید.

جزئیات این پلن را در جدول بالا مشاهده کنید.

لست پراپ یک پراپ ایرانی و تازه تأسیس است که چالش‌های متفاوتی از جمله یک و دومرحله‌ای را برای ارائه سرمایه سریع به تریدرها طراحی کرده است. امکان بازگشت پول و ریست کردن چالش در این پراپ فاندینگ حرفه‌ای وجود دارد.

قوانین لست پراپ

شاید به جرات بتوان گفت مهم‌ترین مسئله در استفاده از هر پراپ فاندینگی، فهم دقیق و کامل قوانین آن است  و  یکی از بزرگترین مزیت‌های این پراپ فرم نسبت به سایر پراپ فرم‌ها نداشتن قوانین پنهان و عدم قوانین بسیار سختگیرانه است.

 ما مهم‌ترین قوانین این شرکت را به صورت خلاصه در ادامه این پاراگراف آورده‌ایم:

  • در صورتی که پلن انتخابی شما شامل ریفایند شود، در سومین پرداخت از سودتان، هزینه پلن نیز برای شما واریز خواهد شد.
  • هج کردن به هر صورتی برای گذراندن چالش‌ها یا در مرحله بعدی آن غیر قانونی است.
  • برای رسیدن به سود مد نظر اعلام‌شده در پلن باید بیش از 5 معامله انجام دهید.
  • 5 دقیقه قبل و 5 دقیقه بعد از خبرهای مهم (اخبار قرمز رنگ سایت فارکس فکتوری) نباید معامله انجام دهید.
  • هر کاربر نهایتاً می‌تواند تا 300 هزار دلار روی 6 اکانت همزمان، داشته باشد.
  • کپی ترید از حساب دیگران غیر مجاز است. (قابلیت فعال‌سازی این آپشن در هنگام خرید وجود دارد.)
  • استفاده از ربات‌های معامله‌گر ممنوع است، مگر اینکه ربات شخصی باشد و به تایید شرکت برسد. (قابلیت فعال‌سازی این آپشن در هنگام خرید وجود دارد.)

البته قوانین و جزییات بیشتری بسته به نوع چالشی که انتخاب می‌کنید وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به صورت کامل در بخش قوانین سایت لست پراپ مشاهده کنید.

ایجاد چالش در لست پراپ

برای ایجاد یک چالش در لست پراپ باید وارد پنل کاربری خود شوید، سپس از منوی سمت راست روی گزینه “شرکت در چالش جدید” کلیک کنید.

ایجاد چالش در لست پراپ
در این صفحه باید چالش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعد از آن یک چالش را انتخاب کرده، میزان سرمایه مد نظرتان در آن چالش را وارد کنید تا اطلاعات کامل به همراه قوانین آن را در ادامه ببینید.

شرکت در چالش در لست پراپ
در اینجا باید مقدار سرمایه اولیه خود را مشخص کنید.

سپس تیک پذیرش قوانین را بزنید، روش پرداخت را انتخاب کرده و روی دکمه پرداخت کلیک کنید. بعد از اینکه پرداخت انجام شد در کمتر از 24 ساعت، مشخصات حساب و پلتفرم برای شروع کار در اختیار شما قرار می‌گیرد.
هنگام خرید هر چالش تمام نکات به شما گفته می شود و می توانید با تیک “می خواهم امکانات بیشتری برای ترید ایجاد کنم” ، ترید در زمان اخبار، استفاده از ربات معامله گر و کپی ترید را برای خود به راحتی با پرداخت بیشتر فعال نمایید.

نکته: اعضا ایران ریبیت می توانند با کد تخفیف زیر از 10% تخفیف روی تمام پلن ها بهره مند شوند:

amirp10x

آنچه در معرفی پراپ فاندینگ لست پراپ خواندیم:

لست پراپ، یک شرکت پراپ فاندینگ ایرانی است که دفتر رسمی آن در کشور امارات متحده عربی قرار دارد. ایرانیان می‌توانند در این پراپ، سرمایه‌های اولیه‌ای بین 6000 تا 100 هزار دلار برای معامله‌گری دریافت کنند. طبق قوانین لست پراپ استفاده از هج، کپی ترید و ربات معاملاتی به‌جز در مواقع خاص و با پرداخت بیشتر، ممنوع است. کاربران برای واریز و برداشت نیز می‌توانند از درگاه ارزهای دیجیتال (تتر) استفاده کنند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا اکانت بدون تست نیز در لست پراپ وجود دارد؟

بله. اکانت پرو ریل به‌گونه‌ای طراحی شده است که نیاز به گذراندن چالش برای دریافت سرمایه معاملاتی ندارید.

درصد تقسیم سود در لست پراپ چگونه است؟

در این پراپ فاندینگ بسته به نوع چالشی که انتخاب کرده‌اید تا 90% از سود را به عنوان معامله‌گر می‌توانید دریافت کنید.

بیشترین میزان سرمایه در لست پراپ چقدر است؟

بیشترین میزان سرمایه اولیه که می‌توانید دریافت کنید 100 هزار دلار است که با سود کردن امکان دریافت سرمایه 1 میلیون دلاری نیز وجود دارد.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *