5/5 - (1 امتیاز)

متاتریدر 5 آمارکتس

بروکر آمارکتس دو پلتفرم معاملاتی بسیار معتبر جهان یعنی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما پس از ایجاد حساب و دریافت شماره کاربری و رمز عبور، می‌توانید متاتریدر 5 را برای نسخه ویندوز یا هر نسخه دیگری مانند اندروید و IOS دانلود کرده و از آن استفاده کنید. ما در این مقاله شیوه دانلود، نصب و راه‌اندازی متاتریدر 5 از طریق بروکر آمارکتس را برای شما آموزش خواهیم داد.

دانلود متاتریدر 5 آمارکتس برای ویندوز

متاتریدر 5 چیست؟

متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی و شاید معروف‌ترین پلتفرم جهان است که توسط شرکت MQL به صورت رایگان منتشر شده است. این پلتفرم، پس از نسخه 4 و با رفع بسیاری از اشکالات منتشر شد و کاربران فارکس به مرور شروع به استفاده از آن کردند. اگر بخواهید بدانید متاتریدر 5 چیست باید بگوییم بهترین پلتفرم معاملاتی است که با کدهای باز اجازه توسعه همه نوع ابزارهای معاملاتی را به کاربران داده است.

آموزش نصب متاتریدر 5 آمارکتس

برای اینکه متاتریدر 5 را در بروکر آمارکتس استفاده کنید ابتدا باید به صفحه پنل کاربری خود بروید، در زیر صفحه روی متاتریدر 5 همان طور که در عکس می‌بینید کلیک کنید، سپس گزینه ویندوز را انتخاب کرده و دانلود فایل را آغاز کنید.

نصب متاتریدر 5 در آمارکتس
ابتدا باید به صفحه پنل کاربری خود بروید و متاتریدر را دانلود کنید.

فایل دانلود به صورت Zip است. پس از اینکه این فایل دانلود شد، آن را از حالت زیپ خارج کرده و روی Install کلیک کنید، سپس در صفحه اولی که باز می‌شود گزینه Next را بزنید تا نصب متاتریدر 5 آغاز شود.

نصب متاتریدر 5 در آمارکتس
متاتریدر 5 را از قسمت پایین دانلود کنید.

متاتریدر به همین سادگی نصب می‌شود و به صورت خودکار برای شما ران خواهد شد.

ثبت نام در متاتریدر 5 آمارکتس
همانطور که می‌بینید بعد از انجام این مراحل می‌توانید به متاتریدر دسترسی داشته باشید.

در ادامه مقاله نحوه اتصال و کار کردن با متاتریدر 5 آمارکتس را به شما آموزش خواهیم داد. برای دانلود متاتریدر 5 بروکر آمارکتس اینجا کلیک کنید. همچنین می‌توانید برای اتصال حسابتان به متاتریدر مقاله نحوه اتصال آمارکتس به  متاتریدر را مطالعه کنید.

کار با متاتریدر 5 امارکتس در ویندوز

برای کار کردن با متاتریدر 5، باید ابتدا در این پلتفرم لاگین کنید. برای این کار روی گزینه File از بالا کلیک کرده و روی Login Trade Account را بزنید.

کار با متاتریدر 5 در بروکر آمارکتس
برای ورود باید روی گزینه File از بالا کلیک کرده و روی Login Trade Account را بزنید.

همان‌طور که در تصویر بالا هم می‌بینید صفحه لاگین باز می‌شود. شما باید در اینجا شماره ورود و پسورد خود را انتخاب کنید، سپس سرور خود را انتخاب کنید. اگر اکانتی که می‌خواهید روی متاتریدر بالا بیاورید دمو است، سرور را روی Demo بگذارید. اگر اکانت Real است آن را روی Amarkets-Real بگذارید تا به بازار متصل شوید.

بروکر آمارکتس، پلتفرم متاتریدر 5 را برای نسخه‌های ویندوز، اندروید و iOS در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

امکانات متاتریدر 5 آمارکتس

پلتفرم متاتریدر طوری طراحی شده که کاربران با چند جلسه فعالیت در آن به راحتی بتوانند از کلیه امکاناتش استفاده کنند. در متاتریدر 5 چند قسمت اصلی وجود دارد که آن‌ها را برای شما شرح خواهیم داد. در بخش اول که بالا قرار دارد و با باکس قرمز علامت‌گذاری شده، ابزارهای معاملاتی قرار دارد. برای کشیدن خط‌ها، نوشتن روی تصویر، تایم فریم‌ها، تغییر نوع چارت و زوم کردن می‌توانید از ابزار این بخش استفاده نمایید.
ابزارهای متاتریدر 5 آمارکتس
در باکس قرمز علامت‌گذاری شده، ابزارهای معاملاتی قرار دارد.
بخش دیگر متاتریدر در ستون سمت چپ، جایی است که اسم جفت ارزها نوشته شده است. در این جا می‌توانید نمادهای معاملاتی را ببینید. اگر نماد مد نظرتان را پیدا نکردید روی همین صفحه کلیک راست نموده، سپس روی Symbol بزنید و در نهایت در باکس باز شده نماد دلخواهتان را جستجو کنید.
مارکت واچ متاتریدر 5
در این بخش به تمامی نمادهای معاملاتی بروکر آمارکتس دسترسی خواهید داشت.
پایین همین بخش قسمتی به نام Navigator وجود دارد. ابزارهای مهم معاملاتی مانند اندیکاتورها و اکسپرت ها اینجا قرار می‌گیرند. اگر خودتان نیز اندیکاتور یا یک ربات معاملاتی نصب کنید، در همین قسمت قابل مشاهده خواهد بود.
ناوبری متاتریدر 5 آمارکتس
اکسپرت‌ها و اندیکاتورها را در بخش Navigator را مشاهده میکنید.
بخش مهم بعدی در متاتریدر 5، قسمت پایین است. در این بخش همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید تب‌های مختلفی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر است:
ترمینال متاتریدر آمارکتس
بخش پایین ترمینال متاتریدر برای مشاهده اطلاعات ترید است.
  • Trade: بخشی است که وضعیت معاملات باز و بسته شما را نشان می‌دهد.
  • History: معاملاتی که در گذشته انجام داده‌اید در اینجا نمایش داده می‌شود.
  • Jurnal: جزییات معاملاتی شما و در واقع ژورنال معاملاتی در این بخش قرار می‌گیرد.
  • Expert: جزییات عملکردی که ربات معاملاتی شما داشته است را در اینجا مشاهده می‌کنید.

آنچه در مقاله متاتریدر 5 خواندیم:

همان‌طور که در مقاله متوجه شدید، بروکر آمارکتس پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 را برای نسخه‌های مختلف بخصوص ویندوز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. متاتریدر 5 یک پلتفرم با کد باز است که اگر بخواهید می‌توانید از طریق برنامه‌نویسی زبان MQL هر اندیکاتور یا اکسپرت معاملاتی که دوست دارید را نوشته و به ابزار معاملاتی آن اضافه کنید.
_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

سوالات متداول
چه پلتفرم‌هایی در آمارکتس وجود دارد؟

بروکر آمارکتس دارای پلتفرم‌های معاملاتی مختلفی از جمله متاتریدر 4 و متاتریدر 5 است که به صورت رایگان می‌توانید آنها را دانلود کنید.

متاتریدر 5 برای چه نسخه‌هایی قابل دانلود است؟

متاتریدر 5 برای نسخه‌های ویندوز، لینوکس، اندروید و IOS قابل دانلود و استفاده است.

آیا امکان استفاده از وب تریدر متاتریدر 5 وجود دارد؟

بله. متاتریدر دارای نسخه وب تریدر است که بدون نیاز به نصب و از طریق موزیلا یا فایرفاکس می‌توانید به آن متصل شوید.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر آمارکتس

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *