5/5 - (1 امتیاز)

میزان اسپرد نزدک در آلپاری

کارگزاری آلپاری چند حساب معاملاتی به کاربرانش ارائه می‌کند که میزان اسپرد در هر حساب متفاوت است. اگر می‌خواهید اسپرد نزدک در آلپاری را به صورت نسبتاً دقیق محاسبه کنید، باید حتماً بدانید حداقل اسپردی که حساب معاملاتی خود را در آن باز کرده‌اید چقدر است. ما در این مقاله به جزییات اسپرد نزدک در آلپاری خواهیم پرداخت.

اسپرد نزدک در آلپاری

میزان اسپرد نزدک در بروکر آلپاری

اسپرد جز هزینه‌های معاملاتی است، اما چیزی نیست که بتوان گفت برای یک نماد چقدر است. زیرا اولاً این عدد شناور است، یعنی در هر ثانیه در حال تغییر بوده و عدد ثابتی ندارد، ثانیاً اسپرد به عدد پایه‌ای بستگی دارد که در حساب شما ذکر شده است. پس در قدم اول برای پیدا کردن میزان اسپرد نزدک در بروکر آلپاری، باید حتماً از اسپرد حساب‌های مختلف این بروکر مطلع باشید. برای این کار به جدول زیر مراجعه کنید:

پارامترها

حساب استاندارد

حساب نانو

حساب ECN

حساب PRO ECN 

پلتفرم

MT4/5

MT4

MT4/5

MT5

اسپرد

از ۱.۲

از ۱.۷

از ۰.۴

از ۰

اگر معامله‌گر حرفه‌ای نزدک هستید باید طبق جدول بالا متوجه شوید که حداقل اسپردی که هنگام ترید با آن روبه‌رو خواهید شد، چقدر است. این نکته را نیز دقت داشته باشید، اسپرد در حساب ECN بروکر آلپاری بسیار فشرده‌تر و کمتر خواهد بود.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

در مرحله بعدی باید به نکات دیگری که روی اسپرد تاثیر می‌گذارند دقت کنید. مثلاً اسپرد به عواملی چون سشن معاملاتی وابسته است، یا اینکه اخبار می‌تواند تاثیر زیادی روی اسپرد نزدک داشته باشد. بنابراین همان‌طور که متوجه شدید مجموعه‌ای از نکات مختلف وجود دارد که اندازه اسپرد را در لحظه مشخص می‌کند.

میزان اسپرد نزدک در بروکر آلپاری
اسپرد جز هزینه‌های معاملاتی است، اما چیزی نیست که بتوان گفت برای یک نماد چقدر است.

اسپرد نزدک در آلپاری، با نماد خاص خودش به معامله گران ارائه شده و امکان ایجاد پوزیشن با حداقل یک صدم لات میسر شده است.

اسپرد نزدک در بروکر آلپاری به صورت شناور محاسبه می‌شود و عدد ثابتی ندارد. هر حساب معاملاتی که باز کرده‌اید دارای یک عدد حداقلی است که عدد پایه اسپرد شما در نزدک خواهد بود.

چطور اسپرد نزدک در آلپاری را پس بگیریم؟

اگر اسپرد پرداختی شما بالاست و به دنبال این هستید که بتوانید میزان پرداخت اسپرد را کاهش دهید، تنها راه شما استفاده از ریبیت است. دقت داشته باشید که ریبیت روشی است که کارگزاری‌ها از طریق آن به کاربرانی که زیر مجموعه یک آی بی طرف قرارداد با آن‌ها هستند، بخشی از اسپرد و کمیسیون پرداختی را، در قالب ریبیت به صورت پول نقد، پس می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم که برای دریافت ریبیت عضو وب‌سایت “ایران ریبیت” شوید تا بتوانید از طریق آن بین 55 تا 85% هزینه‌های معاملاتی خود را پس بگیرید. برای دریافت ریبیت کلیک کنید.

آنچه در مقاله اسپرد نزدک در آلپاری خواندیم:

در این مقاله متوجه شدید که اسپرد نزدک در آلپاری به عوامل متعددی چون حساب معاملاتی، سشن، حجم بازار، اخبار و …. بستگی دارد و نمی‌توان هیچ عدد دقیق و مشخصی در بروکر آلپاری برای اسپرد نزدک اعلام کرد. اگر می‌خواهید حجم پرداختی اسپرد خود را کاهش دهید بهتر است از وب‌سایت “ایران ریبیت” استفاده کنید تا بتوانید اسپرد خود را در قالب ریبیت پس بگیرید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
کمترین اسپرد نزدک در بروکر آلپاری برای کدام حساب است؟

حساب ECN PRO دارای اسپرد 0 به صورت شناور است که کمترین میزان اسپرد در این کارگزاری است.

اسپرد بروکر آلپاری چه نوع است؟

بروکر آلپاری فقط اسپرد شناور را به کاربرانش ارائه می‌کند و اسپرد ثابت ندارد.

چطور اسپرد را کم کنیم؟

اسپرد قابل کاهش نیست، اما با استفاده از IB می‌توانید بعد از پرداخت بخشی از آن را پس بگیرید.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر آلپاری

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *