5/5 - (1 امتیاز)

از کدام بروکر ریبیت بیشتری بگیریم؟

بسیاری از بروکرهایی که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌کنند، برای تشویق کاربران به انجام معاملات بیشتر، سعی دارند تا ریبیت و کش بک بالاتری را از طریق مستر آی بی ها به آنها پرداخت کنند. ما در این مقاله بررسی خواهیم کرد که از کدام بروکر می‌توان ریبیت بیشتری دریافت کرد و روش این کار چگونه است. پس تا پایان مقاله با ما همراه شوید.

ریبیت بروکرها

کدام بروکر ریبیت بیشتری دارد؟

زمانی که شما در فارکس معامله می‌کنید، برای هر ترید خود باید کمیسیون و اسپرد پرداخت کنید که جز هزینه‌های معاملاتی شما هستند. اگر کاربری باشید که تعداد تریدهای شما بالاست این هزینه‌ها نیز در ماه عدد قابل توجهی خواهد شد. بنابراین لازم است تا برای جبران بخش مهمی از آنها، ریبیت یا کش بک دریافت کنید. بروکرها معمولاً به کاربران عادی ریبیت ارائه نمی‌کنند و برای پرداخت ریبیت حتماً باید زیرمجموعه یک مستر آی بی بزرگ باشید که روش آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بیشترین پرداختی ریبیت بروکرها

 تا اینجا متوجه شدیم که برای جبران هزینه‌های معاملاتی خود لازم است پس از عضویت در زیرمجموعه یک مستر IB، بتوانیم بخش مهمی از هزینه‌های معاملاتی خود را به صورت ریبیت دریافت کنید. میزان ریبیت به 2 عامل بستگی دارد، اولی کارگزاری و دومی قدرت مستر IB که عضو آن شده‌اید، ما در این بخش بروکرهایی را معرفی می‌کنیم که امکان پرداخت بیشترین ریبیت و کش به کاربران خود را فراهم کرده‌اند:

  1. بروکر آلپاری
  2. بروکر لایت فایننس
  3. بروکر آمارکتس
  4. بروکر کلایمکس پرایم

در ادامه به بررسی ریبیت بروکرهای بالا می‌پردازیم:

بروکر آلپاری

اولین بروکری که بیشترین نرخ پرداختی کش بک و ریبیت را به شما ارائه می‌کند بروکر آلپاری (Alpari) است.

بروکر آلپاری

برای دریافت ریبیت بروکر آلپاری شما بعد از عضویت در زیرمجموعه یک مستر آی بی، برای هر معامله، واریزی، گردش مالی و … که انجام می‌دهید یک امتیاز به شما تعلق می‌گیرید که در نهایت می‌توانید این امتیازهای خود را به پول نقد تحت عنوان ریبیت یا کش بک تبدیل کنید.

بروکر لایت فایننس

بروکر دوم که بالاترین نرخ پرداخت ریبیت به کاربرانش را دارد لایت فایننس است.

بروکر لایت فایننس

برای دریافت ریبیت بروکر لایت فایننس شما پس از وارد کردن کد معرف در لایت فایننس، می‌توانید بابت هر معامله‌ای که انجام می‌دهید یا هر گردش مالی که دارید، تا 85% از هزینه‌های پرداختی خود را در قالب ریبیت جبران کرده و به حساب خود برگردانید.

بروکر آمارکتس

کارگزاری سوم آمارکتس است که بیشترین نرخ پرداخت ریبیت و کش بک به کاربران خود را دارد.

بروکر آمارکتس

برای دریافت ریبیت بروکر آمارکتس شما می‌توانید پس از معرفی IB خود، یا ثبت نام با لینک مستر IB، بین 55 تا 85% از هزینه‌های معمولی که بابت معاملات پرداخت می‌کنید را به صورت خودکار برگردانید. این شرایط در بروکر آمارکتس سبب شده است تا بیشتر افرادی که در حجم بالایی ترید می‌کنند، با خیال راحت از بروکر آمارکتس استفاده نمایند.

بروکر کلایمکس پرایم

چهارمین بروکری که در بین کارگزاری‌های معمول تا نرخ 85% ریبیت و کش بک به کاربرانش ارائه می‌دهد، بروکر کلایمکس پرایم است.

بروکر کلایمکس پرایم

اگر شما اسکلپر هستید و تعداد معاملات فراوانی در طول روز انجام می‌دهید، با کمک مستر آی بی و تبدیل شدن به زیرمجموعه آن، می‌توانید از ریبیت بروکر کلایمکس پرایم بیشترین حجم ریبیت را دریافت کنید.

دریافت ریبیت و کش بک برای معامله‌گرانی که تعداد بالایی ترید در طول یک ماه انجام می‌دهند بسیار ضروری است تا بتوانند بخش زیادی از هزینه‌های معاملاتی خود را جبران کنند به همین دلیل این افراد باید هم یک IB صحیح انتخاب کنند و هم در کارگزاری عضو شوند که نرخ بالای پرداخت ریبیت دارد.

بهترین مستر IB برای دریافت ریبیت از کارگزاری‌های فارکس

همان‌طور که متوجه شدید، 4 کارگزاری وجود دارند که بیشترین نرخ ممکن دریافت ریبیت را به کاربران خود ارائه می‌دهند، اما این مسئله به شرطی است که مستر آی بی درستی را در این کارگزاری‌ها انتخاب کرده باشید. شما به شرطی می‌توانید از این چهار کارگزاری تا 85% ریبیت یا کش بک دریافت کنید که عضوی از مستر IB «ایران ریبیت» باشید. همان‌طور که گفتیم قدرت مالی آی بی شما نیز در میزان ریبیت و کش بکی که می‌توانید از بروکرها دریافت کنید بسیار تاثیرگذار است.

روش دریافت ریبیت از کارگزاری‌های فارکس

برای اینکه بتوانید با همکاری ایران ریبیت از این کارگزاری‌ها ریبیت دریافت کنید، 2 روش پیش روی شماست، اول اینکه با استفاده از لینک ثبت نام همین IB در این بروکرها ثبت نام خود را انجام دهید. یا اینکه اگر قبلاً ثبت نام کرده‌اید، باید کد معرف ایران ریبیت را در بروکر خود وارد کنید تا عضوی از زیرمجموعه ایران ریبیت شوید. سپس می‌توانید پروسه دریافت ریبیت خود را فعال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات این روش، لطفاً اینجا کلیک کنید.

آنچه در مقاله از کدام بروکر ریبیت بیشتری بگیریم خواندیم

همان‌طور که در طول مقاله متوجه شدید، 4 کارگزاری آلپاری، لایت فایننس، آمارکتس و کلایمس هستند که با انتخاب ایران ریبیت به عنوان مستر آی بی آن‌ها، می‌توانید از این بروکرها تا 85% بیشتر از حد معمول ریبیت و کش بک دریافت نمایید. برای این کار فقط کافی است زیرمجموعه ایران ریبیت شوید و سپس در این کارگزاری‌ها عضو باشید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۴ دیدگاه

  • چه جوری میشه با استفاده از ریبیت بروکر اسپرد رو در معاملات فارکس کاهش داد؟ آیا این کار امکان پذیر هست؟ خودمون میتونیم این تکنیک رو بزنیم میشه به طور کامل توضیح بدهید؟

    • سلام و عرض ادب، بطور کلی معامله گران می توانند با دریافت ریبیت برخی از هزینه های معاملاتی را جبران کنند.دریافت ریبیت و کش بک برای معامله‌گرانی که تعداد بالایی ترید در طول یک ماه انجام می‌دهند بسیار ضروری است. برای دریافت بیشترین ریبیت باید بهترین بروکر و آی بی را انتخاب کنید. میزان ریبیت به ۲ عامل بستگی دارد، اولی کارگزاری و دومی قدرت مستر IB که عضو آن شده‌اید، بروکرهایی که امکان پرداخت بیشترین ریبیت را دارند عبارت اند از:

        بروکر آلپاری؛
        بروکر آمارکتس؛
        بروکر لایت فایننس؛
        بروکر کلایمکس پرایم.
  • سلام میخاستم بدونم کدام بروکر ها بیشترین ریبیت رو به معامله گران ارائه می دهند؟ برای دریافت ریبیت از بروکرها باید چیکار کنیم؟

    • سلام و عرض ادب، بروکر آلپاری، لایت فایننس، آمارکتس و کلایمکس پرایم بروکرهایی هستند که بیشترین میزان ریبیت و کش بک را برای معامله گران واریز می کنند. برای دریافت ریبیت توجه داشته باشید که به طور معمول بروکرها به کاربران عادی ریبیت ارائه نمی‌کنند و برای پرداخت ریبیت حتماً باید زیرمجموعه یک مستر آی بی بزرگ باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *