4.3/5 - (3 امتیاز)

چه بروکرهایی کمترین میزان اسپرد را دارند؟

اسپرد یکی از مهمترین فاکتورهایی است که معامله گران، بخصوص اسکلپرها، هنگام ایجاد حساب معاملاتی به آن توجه می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا بروکرها و حساب‌هایی را به شما معرفی کنیم که کمترین میزان اسپرد را به کاربران ارائه می‌کنند. با ما همراه شوید.

بهترین بروکر ها از نظر اسپرد

چه بروکرهایی اسپرد کمتری دارند؟

معمولاً اسپرد در بروکرها به دو صورت است، یا اسپرد ثابت که در طول روز هیچ تغییری نمی‌کند یا اینکه اسپرد شناور است و از یک عدد حداقلی به صورت شناور مدام در حال نوسان است. اسپردهای ثابت هیچ‌گاه عدد 0 ندارند، اما اسپردهای شناور ممکن است عدد حداقلی آن‌ها از 0.0 نیز شروع شود. واحد سنجش اسپرد پیپ است و هرچقدر که کمتر باشد هزینه‌های معاملاتی شما را کاهش می‌دهد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چه بروکرهایی اسپرد صفر دارند؟

در ادامه این مقاله قصد داریم تا حساب‌های معاملاتی در بروکرهای مختلف که اسپرد 0.0 دارند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بر اساس نیاز و استراتژی خود، بهترین حساب را ایجاد نمایید:

  1. بروکر ارانته
  2. بروکر اوربکس
  3. بروکر اف ایکس چویس
  4. بروکر آمارکتس
  5. بروکر اپوفایننس
  6. بروکر اینگات
  7. بروکر فیبوگروپ
  8. بروکر لایت فایننس
  9. بروکر نورد اف ایکس
  10. بروکر نیکس
  11. بروکر فارکس چیف

در ادامه به بررسی بروکرهایی که کمترین میزان اسپرد را دارند می‌پردازیم:

بروکر ارانته

حساب معاملاتی Tailor made در بروکر ارانته (Errante) دارای اسپرد شناور از 0.0 پیپ است که مناسب اسکلپرها است، البته این حساب کمیسیونی در محدوده 3 دلار بابت هر لات معامله دارد.

بروکر ارانته

برای ایجاد حساب تیلور باید 15000 دلار واریزی اولیه داشته باشید که رقم بالایی برای چنین حسابی است.

بروکر اوربکس

در بروکر اوربکس (Orbex) شما می‌توانید حساب پریمیوم را با 500 دلار ایجاد کنید، این حساب دارای اسپرد 0.0 است ولی کمیسیون آن 8 دلار به ازای هر لات معامله است.

بروکر اوربکس

همچنین این کارگزاری یک حساب دیگر به نام Ultimate دارد که با 25000 دلار ایجاد می‌شود، اسپرد آن 0.0 است و باید بابت هر لات 5 دلار کمیسیون پرداخت کنید.

بروکر اف ایکس چویس

حساب Optimum در بروکر اف ایکس چویس (FXChoice) اسپرد شناور از 0.0 پیپ دارد.

بروکر اف ایکس چویس

کمیسیون این حساب 3.5 دلار به ازای هر لات است که عدد معقولی به نظر می‌رسد، برای باز کردن این حساب باید 100 دلار واریزی داشته باشید.

بروکر آمارکتس

حساب ECN بروکر آمارکتس (Amarkets) نیز دارای اسپرد شناور از 0.0 پیپ است.

بروکر آمارکتس

برای معاملات در این حساب باید کمیسیونی به میزان 2.5 دلار برای هر طرف معامله به ازای هر لات پرداخت کنید که هزینه معقولی است. حساب ECN را می‌توانید با پرداخت 200 دلار ایجاد نمایید.

بروکر اپوفایننس

در بروکر اپوفایننس نیز یک حساب ECN Pro وجود دارد که کمیسیون آن 4 دلار به ازای هر لات است اما اسپردش از 0.0 پیپ به صورت شناور شروع می‌شود.

بروکر اپوفایننس

برای ایجاد این حساب باید 5000 دلار پرداختی اولیه داشته باشید.

بروکر اینگات

اگر کاربر بروکر اینگات هستید می‌توانید با 20 دلار یک حساب ECN ایجاد کنید که اسپرد آن از 0.0 پیپ شروع می‌شود، این حساب دارای کمیسیون است که روی هر نماد معاملاتی متفاوت است.

بروکر اینگات

برای اطلاع از آن باید به جدول مخصوص کمیسیون‌های بروکر اینگات مراجعه کنید.

بروکر فیبوگروپ

در بروکر فیبوگروپ شما می‌توانید یک حساب MT4 NDD ایجاد کنید، این حساب دارای اسپرد شناور از 0 پیپ است. میزان کمیسیون پرداختی در این حساب از 0.003 درصد مبلغ هر معامله محاسبه می‌شود. برای ایجاد این حساب تنها نیاز است که 50 دلار واریزی اولیه داشته باشید. همچنین اگر پلتفرم cTrader را داشته باشید، می‌توانید در آن یک حساب مخصوص cTrader NDD ایجاد کنید که اسپرد آن 0 است و کمیسیونی مشابه حساب mt4 ndd دارد.

بروکر فیبوگروپ

اما کاربران متاتریدر 5 نیز امکان استفاده از اسپرد صفر را دارند، برای اینکار کافی است یک حساب MT5 NDD ایجاد کنید، حداقل واریزی برای این حساب 50 دلار است و کمیسیون آن از 0.005 درصد مبلغ معامله محاسبه می‌شود.

اسپرد و کمیسیون بخشی از هزینه‌های معاملاتی است که کاربران برای هر ترید باید به کارگزاری پرداخت کنند. معامله‌گرانی که تریدهای کوتاه مدت مانند اسکلپ انجام می‌دهند، می‌خواهند که میزان اسپرد پرداختی آن‌ها در کمترین حالت ممکن باشد.

بروکر لایت فایننس

در بروکر لایت فایننس نیز در حساب ECN خود اسپرد شناور از 0.0 پیپ را ارائه می‌دهد.

بروکر لایت فایننس

این حساب با پرداخت 50 دلار ایجاد می‌شود، اما دارای کمیسیون است که از 0.25 دلار برای هر 2 لات آغاز می‌شود.

بروکر نورد اف ایکس

در بروکر نورد اف ایکس نیز دارای یک حساب به نام ZERO است که اسپرد آن به صورت شناور از 0.0 پیپ شروع می‌شود.

بروکر نورد اف ایکس

البته در نظر داشته باشید که معاملات با این حساب روی ارزهای دیجیتال دارای اسپرد بیشتری معادل حداقل 1 پیپ است.

بروکر نیکس

در بروکر نیکس یک حساب به نام CUSTOM به کاربران پیشنهاد می‌دهد که همه‌ی پارامترهای آن قابل مذاکره است، شما در این حساب می‌توانید اسپرد 0.0 پیپ شناور را تجربه کنید.

بروکر نیکس

میزان کمیسیون آن نیز بعد از مذاکره شما با پشتیبانی سایت مشخص خواهد شد.

بروکر فارکس چیف

این کارگزاری یک حساب معاملاتی به نام DirectFx دارد که اسپرد آن به صورت شناور از 0 پیپ شروع می‌شود. کمیسیون بخش فارکس، فلزات، کامودیتی ها، شاخص‌ها، 15 دلار به ازای هر میلیون دلار؛ همچنین سهام و ارزهای دیجیتال 0.1٪ است، همچنین حساب سرمایه‌گذاری PAMM این بروکر نیز شرایط مشابهی با حساب بالا دارد و اسپرد آن از 0.0 پیپ آغاز می‌شود.

بروکر فارکس چیف

حساب دیگری که در بروکر فارکس چیف دارای اسپرد شناور 0.0 است، حساب Cent است که با پرداخت 10 دلار می‌توانید آن را ایجاد کنید.

آنچه در مقاله کمترین اسپرد بروکرها خواندیم

همان‌طور که در مقاله خواندیم، اسپرد به اختلاف پیپ بین ASK و  BID که قیمت پیشنهادی خرید و فروش یک نماد معاملاتی است گفته می‌شود، هرچقدر که میزان اسپرد شما کمتر باشد، هزینه معاملاتی که پرداخت می‌کنید پایین‌تر است. همچنین شما می‌توانید بخشی از اسپرد خود را در قالب ریبیت و کش بک به صورت پول نقد از بروکر پس بگیرید. البته برای ایجاد حساب تنها اسپرد ملاک نیست و شما باید فاکتورهای دیگری مانند حداقل دپوزیت، اهرم، دارایی‌های معاملاتی، کمیسیون و … را نیز مدنظر داشته باشید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *