5/5 - (2 امتیاز)

اسپرد و کمیسیون بروکر یو اس جی اف ایکس

بروکر یو اس جی اف ایکس 5 حساب معاملاتی مختلف دارد که همه آن‌ها شامل اسپرد شناور می‌شوند. کمترین میزان اسپرد در این بروکر مربوط به حساب VIP Low با 0.5 پیپ و بیشترین میزان اسپرد بروکر یو اس جی اف ایکس مربوط به حساب مینی و استاندارد با 2.8 پیپ است.

اسپرد و کمیسیون بروکر یو اس جی اف ایکس

اسپرد چیست؟

اسپرد یکی از راه‌های درآمدی بروکرهاست که از اختلاف قیمت ask و bid یک نماد معاملاتی به دست می‌آید، کسانی که می‌دانند اسپرد چیست؟ و از اهمیت آن در معاملات خودآگاه هستند، سعی می‌کنند حساب‌های معاملاتی را انتخاب کنند که شامل کمترین میزان اسپرد ممکن می‌شود.

اسپرد بروکر یو اس جی اف ایکس

اسپرد در بروکر USGFX نسبت به سایر بروکرهایی که به ایرانیان خدمات می‌دهند، کمی بالاست. هرچند که اسپرد این بروکر شناور است اما حداقل میزان پایه اسپرد، در بیشتر حساب‌های این بروکر بیشتر از حد معمول است و اگر معاملات شما به روش اسکلپ باشد، برای کار کردن با بروکر یو اس جی اف ایکس با چالش مواجه خواهید شد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بررسی اسپرد حساب‌های بروکر یو اس جی اف ایکس

برای اینکه به صورت دقیق‌تر میزان اسپرد حساب‌های مختلف بروکر یو اس جی اف ایکس را متوجه شوید، ما همه آن‌ها را به تفکیک حساب برایتان در ادامه آورده‌ایم:

  • حساب mini: دارای اسپرد شناور از 2.8 پیپ
  • حساب استاندارد: دارای اسپرد شناور از 2.8 پیپ
  • حساب vip: دارای اسپرد شناور از 1.3 پیپ
  • حساب pro ecn: دارای اسپرد شناور از 1.5 پیپ
  • حساب vip-low: دارای اسپرد شناور از 0.5 پیپ

انواع اسپرد بروکر یو اس جی اف ایکس

معمولاً کارگزاری‌ها دو نوع اسپرد ثابت و اسپرد شناور دارند. اما اسپرد بروکر یو اس جی اف ایکس فقط به صورت اسپرد شناور است. به این معنا که از حداقل اندازه اعلامی، می‌تواند در طول روز به دلایل مختلف بیشتر شود.

اسپرد بروکر یو اس جی اف ایکس در سشن های معاملاتی

سشن های معاملاتی یک عامل مهم در نوسان اسپرد بروکر یو اس جی اف ایکس هستند، اگر می‌خواهید کمترین اسپرد ممکن در این بروکر را تجربه کنید، باید در سشن معاملاتی نیویورک یا لندن معاملات خودتان را انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با سشن معاملاتی توصیه می‌کنیم مقاله سشن معاملاتی چیست؟ را مطالعه کنید.

کدام حساب اسپرد کمتری دارد؟

برای اینکه به کمترین میزان اسپرد بروکر یو اس جی اف ایکس دسترسی داشته باشید بهتر است حساب vip-low را ایجاد کنید که اسپرد آن 0.5 پیپ است. شما همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، مقاله اسپرد در حساب ECN را مطالعه کنید. در مقاله مقایسه اسپرد بروکرها می‌توانید به بررسی اسپرد بروکرها بپردازید.

انواع حساب بروکر یو اس جی اف ایکس

هر حساب معاملاتی دارای مشخصات و ویژگی‌های خاص خودش است، برای اینکه بتوانید بهترین حساب معاملاتی را انتخاب کنید، ما انواع حساب بروکر یو اس جی اف ایکس را با جزییات کامل به تفکیک در جدول زیر آورده‌ایم.

mini حساب 

حساب استاندارد

حساب vip

حساب pro ecn

حساب vip-low

حداقل سپرده

۱۰۰ دلار

۱۰۰۰۰۰ دلار

۵۰۰۰۰ دلار

۵۰۰۰۰ دلار

۵۰۰۰۰ دلار

حداکثر موجودی حساب

ندارد

ندارد

ندارد

ندارد

ندارد

اسپرد از

۲.۸ پیپ

۲.۸ پیپ

۱.۳ پیپ

۱.۵ پیپ

۰.۵ پیپ

حداقل اندازه لات

۰.۰۱

۰.۰۱

۰.۰۱

۰.۰۱

۰.۰۱

لوریج

۱:۱۰۰, ۱:۲۰۰, ۱:۴۰۰ ۱:۵۰۰

۱:۱۰۰, ۱:۲۰۰, ۱:۴۰۰ ۱:۵۰۰

۱:۱۰۰, ۱:۲۰۰, ۱:۴۰۰ ۱:۵۰۰

۱:۱۰۰

۱:۵۰۰

اندازه لات استاندارد

۱۰۰,۰۰۰

۱۰۰,۰۰۰

۱۰۰,۰۰۰

۱۰۰,۰۰۰

۱۰۰,۰۰۰

نوع حساب

حساب شخصی

حساب شخصی, حساب مشترک, حساب شرکتی

حساب شخصی, حساب مشترک, حساب شرکتی

حساب شخصی, حساب مشترک, حساب شرکتی

حساب شخصی, حساب مشترک, حساب شرکتی

 

بروکر یو اس جی اف ایکس دارای اسپرد شناوری است که حداقل میزان آن نسبت به اسپرد سایر بروکرها کمی بالاست. در این بروکر حساب‌های مینی و استاندارد اسپردی معادل 2.8 دارند که عدد بزرگی است، حساب vip دارای اسپرد 1.3 پیپ، حساب pro ecn اسپرد 1.5 و حساب vip-low اسپردی معادل 0.5 پیپ دارد.

کمیسیون بروکر بروکر یو اس جی اف ایکس

در بروکر یو اس جی اف ایکس، به دلیل بالا بودن اسپردها، روی نمادهای معاملاتی جفت ارزها، طلا و نفت خام، هیچ ‌نوع کمیسیونی برایتان محاسبه نمی‌شود. اما در این کارگزاری فقط کمیسیون به معاملات شاخص‌ها تعلق می‌گیرد، میزان این کمیسیون ۱۰ دلار در هر لات معامله است. اگر معامله‌گر طلا هستید می‌توانید مقاله اسپرد طلا را مطالعه کنید یا اگر معامله داوجونز هستید اسپرد داوجونز را مطالعه کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر یو اس جی اف ایکس روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

آنچه در مقاله اسپرد بروکر یو اس جی اف ایکس خواندیم

همان‌طور که در این مقاله خواندیم، در بروکر یو اس جی اف ایکس 5 مدل حساب معاملاتی مختلف وجود دارد که کاربران می‌توانند بر اساس نیازهای خود هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنند، اگر مسئله اسپرد برای شما مهم است باید بهترین حساب این بروکر یعنی VIP-LOW را ایجاد کنید که اسپرد آن 0.5 پیپ است. در کل، اسپرد های بروکر USGFX به صورت شناور هستند و طبق شرایط مختلف بازار، به سرعت تغییر می‌کنند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

  • سلام میخاستم بدونم اسپرد حساب vip بروکر یو اس جی اف ایکس چقدر است؟ بنظر شما بهترین حساب بروکر یو اس جی اف ایکس چقدر است؟

    • سلام ارغوان عزیز، حساب vip اسپرد ۱.۳ پیپ دارد. اگر اسپرد برای شما مهم است باید بهترین حساب این بروکر یعنی VIP-LOW را ایجاد کنید که اسپرد آن ۰.۵ پیپ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *