4.7/5 - (3 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر دلتا اف ایکس

برای تغییر آی بی در بروکر دلتا اف ایکس، اگر از طریق لینک معرف خود ثبت نام نکرده باشید، باید به پنل کاربری خود مراجعه کنید و کد معرف را که از IB خود دریافت کرده‌اید، در بخش پروفایل وارد نمایید. برای آموزش کامل تغییر یا انتخاب آی بی در بروکر دلتا اف ایکس می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

تغییر IB در بروکر دلتا اف ایکس

IB در فارکس چیست؟

شرکت‌ها یا افرادی در بازار فارکس وجود دارند که به عنوان همکار بروکر در جذب تریدرهای جدید به آنها کمک می‌کنند که به آنها IB گفته می‌شود. سود IB ها برای کاربران در این است که از طریق آنها کاربران می‌توانند ریبیت دریافت کنند. یعنی بروکر ها فقط به تریدرهایی ریبیت می‌دهند که حتماً زیرمجموعه یک IB معتبر باشند. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

معامله‌گرانی که تریدهای زیادی را در طول ماه انجام می‌دهند، عموماً هزینه بالایی را به عنوان اسپرد و کمیسیون برای معاملات پرداخت می‌کنند.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

از همین رو نیازمند آن هستند که بخش مهمی از این هزینه را پس بگیرند. اگر شما ایران ریبیت را به عنوان آی بی خود انتخاب کرده باشید می‌توانید بین 55 تا 85% از هزینه‌های معاملاتی خود را توسط این IB به صورت پول نقد پس بگیرید. ویژگی ایران ریبیت این است که تمام مراحل کار را به صورت کاملاً رایگان و بدون دریافت هیچ‌گونه کمیسیونی برای شما انجام خواهد داد. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر دلتا اف ایکس بپردازید.

فقط کاربرانی که زیرمجموعه یک آی بی هستند، می‌توانند از بروکر دلتا اف ایکس ریبیت دریافت کنند. برای این کار باید کد معرف خود را در پنل کاربری سایت وارد کرده یا با لینک ویژه معرف (IB) خود ثبت نام کنید.

چگونه آی بی بروکر دلتا اف ایکس را تغییر دهیم؟

اگر قبلاً در بروکر DeltaFX ثبت نام کرده‌اید اما IB انتخاب نکردید یا اینکه آی بی دیگری دارید و حالا می‌خواهید آن را تغییر دهید، باید ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید و از گوشه بالا سمت چپ روی گزینه پروفایل کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود.

تغییر آی بی در بروکر دلتا اف ایکس

در اینجا همان‌طور که می‌بینید گزینه «تغییر وضعیت معرف» وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از دکمه حذف، معرف خود را کلاً حذف کنید یا اگر روی دکمه تغییر معرف کلیک نمایید می‌توانید کد «298513» را وارد کرده تا IB شما تغییر کند. سپس بعد از 24 ساعت پس از تایید کارشناسان، اتصال شما برقرار می‌شود و ریبیت برای شما از طریق آی بی جدید محاسبه خواهد شد. 

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از دلتا اف ایکس

برای اینکه بتوانید از بروکر دلتا اف ایکس ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر دلتا اف ایکس

اما اگر تاکنون در بروکر دلتا اف ایکس ثبت نام نکرده‌اید، می‌توانید برای این کار مستقیماً از لینک خود IB استفاده کنید تا دیگر نیاز به طی کردن مراحل بالا نداشته باشید. اگر شما ایران ریبیت را به عنوان IB خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از لینک ثبت نام استفاده کنید تا آی بی شما فعال شود.

نکته مهم این است که از هر روشی برای انتخاب آی بی استفاده می‌کنید، باید بعد از آن در سایت ایران ریبیت یک ثبت نام انجام دهید تا در پنل کاربری آن بتوانید ریبیت خود را مشاهده کرده و هر زمان که می‌خواهید آن را به صورت پول نقد برداشت کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر دلتا اف ایکس خواندیم:

همان‌طور که در مقاله تغییر آی بی بروکر دلتا اف ایکس خواندیم، برای اینکه بتوانید هزینه‌های معاملاتی خود را در قالب ریبیت پس بگیرید، باید حتماً زیر مجموعه یک آی بی معتبر که طرف قرارداد با دلتا اف ایکس هست شوید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق کد معرف «298513» یا لینک ثبت نام سایت ایران ریبیت، این کار را انجام دهید. زیرا این IB به عنوان قدرتمندترین آی بی حال حاضر ایران، بالاترین نرخ پرداخت ریبیت به کاربران را دارد.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *