4.7/5 - (4 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر اوربکس

برای انتخاب یا تغییر آی بی در بروکر اوربکس می‌توانید به پشتیبانی این بروکر یک تیکت بزنید یا از طریق ایمیل ویژه اینکار، یک درخواست تغییر آی بی ارائه کنید. اگر هم هنوز در این بروکر ثبت نام نکرده‌اید که حتماً باید با لینک IB خود اینکار را انجام دهید. برای آموزش کامل انتخاب یا تغییر آی بی در بروکر اوربکس، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

IB در فارکس چیست؟

به شرکت‌های همکار بروکر که در جذب کاربران جدید برای کارگزاری‌ها همکاری می‌کنند، IB گفته می‌شود. البته آی بی ها خدمات زیادی به کاربرانی که از طریق آن‌ها جذب می‌شوند ارائه می‌کنند. برای مثال اگر یک کاربر بخواهد از بروکر خود ریبیت نقدی دریافت کند فقط می‌تواند از طریق یک آی بی اینکار را انجام دهد. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

اگر تا به حال از یک IB استفاده نکرده‌اید احتمالاً سوالتان این است که چرا باید آی بی مانند ایران ریبیت داشته باشید. همان‌طور که گفتیم IB به شما کمک می‌کند تا بخش عمده‌ای از هزینه‌های معاملاتی خود را در قالب ریبیت به صورت پول نقد پس بگیرید.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

ایران ریبیت بین 55 تا 85% اسپرد و کمیسیون پرداختی شما در معاملات را به صورت پول نقد پس خواهد داد. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر اوربکس بپردازید.

برای انتخاب یا تغییر آی بی در بروکر اوربکس یا باید از طریق لینک ثبت نامی که در متن آمده در این کارگزاری افتتاح حساب کنید. یا اینکه کد معرف ایران ریبیت را به پشتیبانی ارسال کنید و درخواست دهید که آی بی شما به ایران ریبیت تغییر کند.

چگونه آی بی بروکر اوربکس را تغییر دهیم؟

اگر قبلاً در بروکر اوربکس ثبت نام کرده‌اید یا آی بی دیگری دارید، می‌توانید از طریق ارسال کد «1001280» و مشخصات آی بی ایران ریبیت به ایمیل backoffice@orbex.com، آی بی جدید خود را مشخص کنید. کارشناسان بروکر طی 24 ساعت درخواست شما را بررسی خواهند کرد و آی بی شما را فعال می‌کنند. برای مشاهده آموزش تغییر آی بی ویدیو زیر را مشاهده کنید:
بعد از اینکار در سایت آی بی خود ثبت نام کنید تا بتوانید ریبیت خود را آنجا مشاهده کرده و به صورت پول نقد آن را برداشت کنید.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از اوربکس

برای اینکه بتوانید از بروکر اوربکس ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.
مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.
همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.
مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.
با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.
شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر اوربکس

اما اگر جز افرادی هستید که هنوز در بروکر اوربکس ثبت نام نکرده‌اید کار شما بسیار ساده‌تر است. برای اینکار می‌توانید ایران ریبیت را انتخاب کرده و از طریق لینک ثبت نام در این کارگزاری افتتاح حساب کنید. در این مسیر شما دیگر نیازی به ارسال ایمیل به پشتیبانی ندارید و به صورت مستقیم زیرمجموعه IB خواهید شد.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر اوربکس خواندیم:

همان‌طور که در مقاله تغییر آی بی در بروکر اوربکس خواندید، کاربرانی که می‌خواهند در این کارگزاری کار کنند می‌توانند یک آی بی حرفه‌ای مانند ایران ریبیت را انتخاب کرده، کد معرف را به پشتیبانی ارسال کنند تا از طریق آن ریبیت خود را فعال نمایند و به صورت پول نقد آن را برداشت کنند.
_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *