5/5 - (1 امتیاز)

نحوه اتصال حساب آمارکتس به متاتریدر

بروکر آمارکتس، پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و 5 را در نسخه‌های مختلفی مانند ویندوز، اندروید و IOS در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تریدر‌ها با ایجاد حساب معاملاتی، به راحتی بتوانند از طریق این پلتفرم‌ها به بازار متصل شوند. در این مقاله به صورت قدم به قدم شیوه اتصال حساب معاملاتی آمارکتس به متاتریدر را آموزش خواهیم داد.

نحوه اتصال متاتریدر به آمارکتس

متاتریدر چیست؟

متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی مربوط به شرکت MetaQuotes است که از طریق آن می‌توانید به بازار جهانی فارکس دسترسی داشته باشید. این پلتفرم جذاب که مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین پلتفرم جهان است، به صورت کد باز طراحی شده تا متخصصین بتوانند از طریق برنامه‌نویسی هزاران ابزار معاملاتی مختلف را برای آن طراحی کنند. حالا که متوجه شدید متاتریدر چیست؟ باید به شما آموزش دهیم که چطور از طریق این نرم‌افزار می‌توانید به بازار فارکس متصل شوید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

آموزش اتصال بروکر آمارکتس به نرم افزار متاتریدر

برای اتصال از طریق بروکر آمارکتس به متاتریدر، بعد از ثبت نام در این کارگزاری ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از باز کردن حساب کاربری همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، مشخصاتی چون رمز عبور، وارد شدن و سرور به شما داده شده است که برای لاگین کردن به آن‌ها نیاز دارید. در زیر آن نیز لینک دانلود متاتریدر برای نسخه‌های مختلف وجود دارد که ما در این بخش قصد داریم نحوه اتصال به متاتریدر ویندوز را برای شما شرح دهیم.

آموزش اتصال بروکر آمارکتس به نرم افزار متاتریدر
برای اتصال از طریق بروکر آمارکتس به متاتریدر، بعد از ثبت نام در این کارگزاری ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

برای مشاهده آموزش متاتریدر 5 آمارکتس به مقاله آموزش متاتریدر 5 آمارکتس مراجعه کنید.

نحوه لاگین شدن در متاتریدر کارگزاری آمارکتس

پس از دانلود و نصب متاتریدر ویندوز، طبق عکس زیر همان‌طور که می‌بینید روی گزینه File کلیک کنید، و سپس گزینه Login To Trade Account را بزنید تا بخشی که باید مشخصات ورود را در آن وارد کنید باز شود.

نحوه لاگین شدن در متاتریدر کارگزاری آمارکتس
روی گزینه File کلیک کنید، و سپس گزینه Login To Trade Account را بزنید.

در اینجا همان‌طور که مشاهده می‌کنید 3 بخش وجود دارد که در آن باید مشخصاتی که بعد از ساخت حساب دریافت کرده‌اید را وارد کنید. در بخش Login عددی که به عنوان “وارد شدن” بود را وارد کنید.

نحوه لاگین شدن در متاتریدر کارگزاری آمارکتس
3 بخش وجود دارد که در آن باید مشخصاتی که بعد از ساخت حساب دریافت کرده‌اید را وارد کنید.

در بخش Password باید کلمه عبور را وارد کرده و در بخش نهایی نیز سروری که به شما داده شده است را انتخاب کنید.

نحوه رفع مشکل اتصال حساب آمارکتس به متاتریدر

اگر تمامی این موارد را درست وارد کنید، در گوشه سمت راست-پایین متاتریدر خود همان‌طور که دورش باکس قرمز کشیدیم علامت سبز اتصال به بازار را مشاهده می‌کنید، اما اگر چنین چیزی رخ نداد قطعاً یکی از داده‌های ورودی مانند لاگین، رمز یا سرور را اشتباه وارد کرده‌اید. اگر مطمئن هستید که تمام این‌ها درست وارد شده‌اند و به بازار متصل نمی‌شوید، باید حتماً با پشتیبانی برای رفع مشکل تماس بگیرید.

نحوه رفع مشکل اتصال حساب آمارکتس به متاتریدر
درصورت اتصال صحیح گوشه سمت راست-پایین متاتریدر علامت سبز اتصال به بازار را مشاهده می‌کنید.

یکی دیگر از دلار عدم اتصالتان به متاتریدر می‌تواند مشکل سرور باشد. برای رفع آن از منوی بالا گزینه Tools را بزنید، سپس روی Option کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود. 

نحوه رفع مشکل اتصال حساب آمارکتس به متاتریدر
یکی دیگر از دلار عدم اتصالتان به متاتریدر می‌تواند مشکل سرور باشد.

در این صفحه در قسمت Enable Proxy Server تیکش را بردارید و Ok را بزنید.

 اتصال حساب آمارکتس به متاتریدر تحت وب

برخی از کاربران نیز ترجیح می‌دهند از نسخه وب متاتریدر برای اتصال به بازار استفاده کنند. این نسخه نیازی به نصب ندارد و روی فایرفاکس یا موزیلا به راحتی باز می‌شود. برای اینکه بعد از اینکه حساب کاربری خود را ساختید روی گزینه متاتریدر نسخه وب کلیک کنید.

 اتصال حساب آمارکتس به متاتریدر تحت وب
برخی از کاربران نیز ترجیح می‌دهند از نسخه وب متاتریدر برای اتصال به بازار استفاده کنند.

پس از این کار نسخه وب برای شما باز می‌شود، همان‌طور که می‌بینید در اینجا نیز باید همان مشخصات ورودی که به شما داده را وارد نمایید تا به بازار متصل شوید.

 اتصال حساب آمارکتس به متاتریدر تحت وب
مشخصات ورودی که به شما داده را وارد نمایید.

دقت داشته باشید که متاتریدر نسخه وب، فقط برای معامله کردن یا کنترل معاملاتی است که در نسخه نرم‌افزاری باز کرده‌اید، زیرا این نسخه بسیاری از امکانات، ابزار، اندیکاتور یا اکسپرت‌ها را دارد. همچنین روی نسخه وب نمی‌توانید اکسپرتی را مستقیماً نصب کنید.

متاتریدر قوی‌ترین پلتفرم معاملاتی جهان است که کارگزاری آمارکتس آن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای ورود به متاتریدر آمارکتس باید یوزرنیم، پسورد و سروری که در هنگام ایجاد حساب به شما داده می‌شود را در بخش Trade Account login وارد کنید.

اتصال حساب آمارکتس به متاتریدر موبایل

یکی از ویژگی‌های مهم متاتریدر داشتن نسخه‌های متعدد از جمله موبایل برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS است. برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید ابتدا نرم‌افزار متاتریدر را روی موبایل خود دانلود و نصب نمایید. سپس مانند عکس زیر روی بخش Setting کلیک کرده و در صفحه بعدی روی New Account بزنید.

اتصال حساب آمارکتس به متاتریدر موبایل
یکی از ویژگی‌های مهم متاتریدر داشتن نسخه‌های متعدد از جمله موبایل برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS است.

در مرحله بعدی روی Login کلیک کنید. سپس بر اساس اینکه حسابتان دمو است یا واقعی آن را انتخاب نمایید. در اینجا باید نام سروری که به شما داده شده را جستجو کنید.

اتصال حساب آمارکتس به متاتریدر موبایل
در مرحله بعدی روی Login کلیک کنید. سپس بر اساس اینکه حسابتان دمو است یا واقعی آن را انتخاب نمایید.

در این بخش Amarkets-real را پیدا کنید (اگر حسابتان واقعی است) روی آن کلیک کرده تا به صفحه بعدی بروید، در صفحه بعد مشخصات ورود به حسابتان را در Login و password بزنید تا به بازار از طریق تلفن همراه خودم متصل شوید.

آنچه در مقاله اتصال آمارکتس به متاتریدر خواندیم:

همان‌طور که در این محتوا آموختید، متاتریدر یکی از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی جهان است که دارای دو نسخه 4/5 می‌باشد و کاربران بروکر آمارکتس ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس بر اساس حسابشان، یکی از نسخه‌های متاتریدر را دانلود کنند. پس از دانلود با استفاده از مشخصات ورود، می‌توانید در متاتریدر لاگین کنید و به بازار متصل شود. متاتریدر برای نسخه‌های وب، اندروید، IOS و ویندوز در دسترس شماست و حتی می‌توانید برای کنترل بیشتر همزمان به چند نسخه آن متصل شوید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
پلتفرم‌های معاملاتی بروکر آمارکتس چیست؟

در بروکر آمارکتس برای اتصال به بازار به پلتفرم‌های متاترید 4 و متاتریدر 5 دسترسی خواهید داشت.

آیا بروکر آمارکتس نسخه وب تریدر متاتریدر را ارائه می‌کند؟

بله. این کارگزاری امکان اتصال به بازار از طریق نسخه وب تریدر بدون نیاز به نصب را ارائه می‌کند.

آیا با موبایل می‌توان به حساب کاربری در آمارکتس متصل شد؟

بله. با دانلود نسخه موبایل متاتریدر برای سیستم عامل اندروید یا IOS می‌توانید به حساب خود در آمارکتس متصل شوید.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر آمارکتس

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *