4.5/5 - (2 امتیاز)

آموزش افتتاح حساب دمو آمارکتس (AMarkets)

کارگزاری آمارکتس (AMarkets) یکی از بروکرهای معروف در بازار فارکس است که به ایرانیان خدمات خوبی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در بروکر آمارکتس حساب دمو افتتاح کنید تا از طریق آن شرایط معاملاتی در این کارگزاری را به صورت کامل بسنجید. ما در این مقاله افتتاح حساب دمو در آمارکتس را به شما آموزش خواهیم داد.

بروکر آمارکتس واریز و برداشت

حساب دمو چیست؟

حساب دمو به حساب معاملاتی گفته می‌شود که دقیقاً شبیه به حساب واقعی است و هیچ تفاوتی ندارد، فقط بجای واریز پول، شما از پول مجازی استفاده می‌کنید که هیچ ریسکی را به شما وارد نمی‌کند. حالا که متوجه شدید حساب دمو چیست بهتر است شیوه ایجاد حساب دمو در بروکر آمارکتس را باهم بررسی کنیم.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ثبت نام در بروکر آمارکتس

برای ثبت نام در بروکر AMarkets  باید به صفحه اول سایت مراجعه کرده و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید، سپس وارد فرم زیر می‌شوید. در این فرم نام، نام خانوادگی، ایمیل، تلفن و همچنین پلتفرم معاملاتی خود را مشخص کرده و در نهایت دکمه افتتاح حساب را زده تا ثبت نام در بروکر آمارکتس تکمیل شود و بتوانید وارد پنل کاربری خود شوید.

ثبت نام در بروکر آمارکتس
برای ثبت نام در بروکر آمارکتس باید اطلاعات خود را در فرم افتتاح حساب وارد کنید.

با ثبت نام در بروکر آمارکتس امکان معامله در تمامی پلتفرم های بازارهای مالی برای شما فراهم می‌شود. این بروکر همچنین حساب اسلامی را برای معامله های بدون سواپ فعال کرده است.

برای اطلاعات بیشتر راجب این بروکر می‌توانید مقاله بررسی بروکر آمارکتس را مطالعه کنید.

آمارکتس دمو اکانت چیست؟

در بروکر آمارکتس 4 نوع حساب معاملاتی وجود دارد، اما برای اینکه شما با شرایط این حساب‌ها بیشتر آشنا شوید، بهتر است که ابتدا یک حساب دمو از این حساب‌ها را ایجاد کرده تا با اسپرد، کمیسیون، سرعت اجرای معاملات و … آشنا شوید. شما می‌توانید در بروکر آمارکتس یکی از حساب‌هایی که در جدول زیر آمده است را به صورت دمو ایجاد کنید.

 مشخصات

FIX

STANDARD

ECN

CRYPTO

حداقل واریز

$100 / €100

$100 / €100

$200 / €200

MBT 10

لوریج

تا 1:3000

تا 1:3000

تا سقف 1:3000

1:500

حداقل حجم سفارش

از 0.01 با گام 0.01

از 0.01 با گام 0.01

از 0.01 با گام 0.01

از 0.01 با گام 0.01

اسپرد

ثابت از 3 پیپ

شناور از 1.3 پیپ

شناور از 0 پیپ

شناور از 1.3 پیپ

کمیسیون

2.5$/2.5€ در هر 1 لات در هر طرف

میزان Stop Out

20%

20%

40%

20%

ارز حساب

USD, EUR

USD, EUR

USD, EUR

MBT

بروکر آمارکتس دارای 4 نوع حساب معاملاتی Fix، Standard، Ecn و Crypto دارد که می‌توانید هرکدام از آن‌ها را به صورت حساب دمو ایجاد کنید و تست نمایید.

مراحل افتتاح حساب دمو در آمارکتس

برای افتتاح حساب دمو در بروکر AMarkets ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید، سپس در بخش سرویس‌های معاملاتی که در منوی بالای سایت قرار دارد روی “حساب دمو جدید” کلیک نمایید.

مراحل افتتاح حساب دمو در آمارکتس
برای افتتاح حساب روی پنل کاربری خودتان بشوید و روی حساب دمو جدید کلیک کنید.

در این بخش شما همان‌طور که می‌بینید باید ابتدا نوع حسابی که می‌خواهید را انتخاب کنید؛ انواع حساب‌های بروکر آمارکتس در جدول بالا توضیح داده شد. سپس اهرم معاملاتی خود را مشخص کرده، موجودی حساب را تعیین کنید و روی دکمه “افتتاح حساب دمو” کلیک کنید.

انتخاب نوع حساب دمو
ویژگی‎های حساب موردنظرتان را مشخص کرده و حساب دمو خود را فعال کنید.

در نهایت حساب معاملاتی شما ایجاد می‌شود و همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، رمز، سرور و اطلاعات ورود در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین اگر پلتفرم‌ها را دانلود نکرده باشید می‌توانید پلتفرم معاملاتی مدنظرتان را از لینک‌های همین بخش دانلود نمایید.

فعال شدن حساب و دانلود پلتفرم ها
افتتاح حساب با موفقیت انجام می شود و رمز، سرور و اطلاعات حساب را دریافت می کنید.

بعد از دانلود پلتفرم معاملاتی برای ورود و مدیریت حساب آمارکتس به رمز، سرور و اطلاعات نیاز دارید. توجه کنید که رمز عبور خود را فراموش نکنید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه حساب‌های معاملاتی آمارکتس مراجعه کنید.

نحوه شارژ حساب دمو آمارکتس

شما نمی‌توانید به صورت مستقیم حساب‌های دموی خود را از آمارکتس شارژ کنید، امکان تغییرات تنظیمات یا بالانس یا حتی مشاهده جزئیات پس از افتتاح حساب در پنل کاربری بروکر وجود ندارد. با این حال، اگر نیاز به شارژ حساب دموی خود داشتید یا باید یک حساب معاملاتی جدید دمو ایجاد کنید یا از پشتیبانی بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

آنچه در مقاله آموزش افتتاح حساب دمو در آمارکتس خواندیم:

همان‌طور که در مقاله آموزش افتتاح حساب دمو در آمارکتس خواندیم، کاربران می‌توانند به تعداد بی‌نهایت حساب دمو در بروکر AMarkets ایجاد کنند و بدون هیچ محدودیتی معاملات خود را در این حساب‌ها تست نمایند. حساب‌های دموی آمارکتس کمک می‌کند که کلیه تست‌های شما بدون کوچک‌ترین ریسک ممکن انجام شود.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر آمارکتس

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *