5/5 - (2 امتیاز)

نحوه واریز و برداشت در آمارکتس با تاپ چنج

از آنجا که بخش مهمی از تریدرهای کارگزاری آمارکتس ایرانیان هستند؛ این بروکر برای آسان کردن نقل و انتقال پول کاربران داخل کشور، روش تاپ چنج را به روش‌های واریز و برداشت خود اضافه کرده است. در این مقاله به طور کامل روش واریز و برداشت از طریق تاپ چنج در بروکر آمارکتس را آموزش خواهیم داد.

واریز و برداشت در بروکر آمارکتس

ثبت نام و افتتاح حساب در آمارکتس

برای ثبت نام در بروکر آمارکتس شما باید وارد صفحه اول سایت این کارگزاری شوید.

ثبت نام و افتتاح حساب در آمارکتس
برای ثبت نام در بروکر آمارکتس باید نام، نام خانوادگی و سایر اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

سپس روی گزینه ثبت نام کلیک نموده و همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید نام، نام خانوادگی، ایمیل و تلفن همراه خود را وارد نمایید تا ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر آمارکتس برای شما انجام شود و به پلتفرم معاملاتی خود دسترسی پیدا کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ثبت نام در تاپ چنج

برای اینکه از طریق تاپچنج بتوانید واریز و برداشت را انجام دهید، باید در سایت این صرافی آنلاین نیز ثبت نام کنید. برای این کار به صفحه اصلی سایت تاپ چنج بروید و روی ثبت نام کلیک کنید. سپس ایمیل خود را وارد کرده و پس از وارد کردن کد تایید، باقی مشخصات خود را برای تکمیل ثبت نام در تاپ چنج وارد نمایید تا بتوانید از طریق آن واریز و برداشت خود را در بروکر آمارکتس یا سایر کارگزاری‌ها انجام دهید.

واریز و برداشت در بروکر آمارکتس

به طور کلی روش‌های مختلفی برای واریز و برداشت در بروکر آمارکتس وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به تاپ چنج، روش ریالی، ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی اشاره کرد. واریز و برداشت در بروکر آمارکتس بسیار ساده‌سازی شده تا همه کاربران با هر سطح از دانشی بتوانند این کار را به سادگی انجام دهند.

واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس

برای این کار زمانی که روی بخش واریز یا برداشت آمارکتس کلیک کنید، وارد صفحه زیر خواهید شد. در این روش واریز و برداشت را باید روی روش ریالی IRR بگذارید و به مرحله بعدی بروید، سپس حسابی که باید پول به آن واریز شود یا از آن برداشت شود را تایید کنید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس
در این روش واریز و برداشت باید روی روش ریالی IRR بگذارید و به مرحله بعدی بروید.

اگر اولین بار باشد که شما از واریز و برداشت ریالی آمارکتس استفاده می‌کنید، حتماً به پشتیبانی کارگزاری پیام بدهید تا مدیر حساب برای راهنمایی اولیه با شما تماس بگیرد و حساب ریالی که قرار است از آن برای نقل و انتقال پول خود انتخاب کنید را تایید نماید.

قوانین استفاده از تاپ چنج

تاپ چنج یک صرافی آنلاین بین المللی است که کار نقل و انتقال پول بین کیف پول کاربران و کارگزاری‌هایی مانند آمارکتس را انجام می‌دهد. استفاده از این صرافی شرایط و قوانین خاص خود را دارد که ما برخی از مهم‌ترین آن‌ها را برای شما آورده‌ایم:

  • برای انجام فرایند واریز و برداشت به تاپ چنج باید حتماً احراز هویت خود را تکمیل کنید.
  • مشخصات فردی شما با مدارکی که آپلود می‌کنید باید یکسان باشد.
  • حداکثر مبلغی که هر بار می‌توانید برداشت کنید 900 میلیون تومان است.
  • در ترکیه، امارات و روسیه می‌توانید از دفاتر فیزیکی تاپچنج برداشت فیزیکی داشته باشید.
  • هر ارز معاملاتی می‌تواند 2 کیف پول اختصاصی داشته باشد.
  • برداشت فقط به حساب بانکی معرفی شده خودتان امکان دارد و برای شخص دیگری واریز نخواهد شد.

واریز و برداشت از آمارکتس با Tcpay

اگر شما در بروکر آمارکتس احراز هویت خود را کامل کرده و در تاپ چنج نیز به طور کامل ثبت نام کرده باشید، می‌توانید با استفاده از این سایت واریز و برداشت خود را در آمارکتس انجام دهید. در ادامه مراحل گام به گام واریز و برداشت از آمارکتس با تاپ چنج را توضیح خواهیم داد.

آموزش شارژ آمارکتس با تاپ چنج

برای شارژ حساب در بروکر آمارکتس با استفاده از تاپ چنج، به پنل کاربری خود وارد شوید و روی شارژ حساب کلیک کنید، تا صفحه زیر برای شما باز شود.

آموزش شارژ آمارکتس با تاپ چنج
برای شارژ آمارکتس به پنل کاربری خود در بروکر آمارکتس وارد شوید.

سپس کیف پولی که می‌خواهید پول واریزی در آن وارد شود را انتخاب کرده و از گزینه‌های زیر آن روی کیف پول الکترونیکی کلیک کنید. در این مرحله از فیلد انتخابی، روش تاپچنج را انتخاب و در آخر مبلغ واریزی را وارد کنید. سپس به مرحله بعدی بروید.

آموزش شارژ آمارکتس با تاپ چنج
کیف پولی که می‌خواهید پول واریزی در آن وارد شود را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی پس از تایید مشخصات واریز، به درگاه تاپ چنج متصل خواهید شد. در آنجا مشخصات خود را چک کنید و کد تایید و برداشت از حساب تاپ چنج را وارد نمایید. در نهایت فرایند واریز به حساب کامل می‌شود.

کارگزاری آمارکتس امکان واریز و برداشت از طریق تاپچنج را برای کاربران خود فراهم کرده است. روش ریالی یا تاپ چنج بهترین روش برای نقل و انتقال پول برای ایرانیان فعال در بروکر آمارکتس است.

برداشت از طریق تاپ چنج در آمارکتس

مراحل برداشت نیز دقیقاً شبیه به روش واریز است. شما باید وارد پنل کاربری خودتان شوید، سپس روی گزینه برداشت کلیک کنید.

برداشت از طریق تاپ چنج در آمارکتس
شما باید وارد پنل کاربری خودتان شوید، سپس روی گزینه برداشت کلیک کنید.

در صفحه باز شده، کیف پولی که می‌خواهید از آن برداشت کنید و مبلغ را وارد کرده و سپس روی گزینه برداشت بزنید. در این مرحله باید مشخصات برداشت و حساب تاپ چنجی که قرار است پول برداشتی به آن واریز شود را تایید کنید و در نهایت منتظر بمانید تا برداشت شما تا 24 آینده انجام شود.

آنچه در مقاله نحوه واریز و برداشت در آمارکتس با تاپ چنج:

در این مقاله آموختیم که بعد از ثبت نام در آمارکتس و ثبت نام در سایت تاپ چنج می‌توانیم از طریق این صرافی آنلاین، نقل و انتقال پول را به راحتی انجام دهیم. کاربران ایرانی از طریق کارت به کارت می‌توانند ارزهای مختلف را در تاپچنج خریداری کنند و به راحتی حساب معاملاتی خود در آمارکتس را شارژ کرده و یا برداشت‌های خود را انجام دهند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
روش‌های واریز و برداشت در بروکر آمارکتس چیست؟

در بروکر آمارکتس می‌توانید از طریق روش‌هایی چون ریالی؛ تاپچنج، پرفکت مانی، ارزهای دیجیتال و … واریز و برداشت را انجام دهید.

کارگزاری آمارکتس امکان واریز و برداشت ریالی دارد؟

بله در کارگزاری آمارکتس امکان واریز و برداشت ریالی پس از هماهنگی با مدیر حساب خود وجود دارد.

بروکر آمارکتس امکان واریز و برداشت تاپچنج دارد؟

کاربران می‌توانند از طریق تاپ چنج سریع‌ترین روش واریز و برداشت را تجربه کنند. این روش مناسب کاربران ایرانی داخل کشور است.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *