4/5 - (2 امتیاز)

چه بروکرهایی بیشترین لوریج را دارند؟

لوریج همان اهرمی است که روی حساب معاملاتی تنظیم می‌کنیم (مثلاً 1:200)، در واقع لوریج عددی است که در سرمایه خالص ضرب می‌شود تا سرمایه اولیه چندین برابر شود که معامله گران با سرمایه کم هم بتوانند در بازار فارکس به معامله بپردازند. البته لوریج همان میزان که مفید است می‌تواند خطرناک هم باشد و سبب شود که خیلی زودتر سرمایه تریدر از دست برود.

بروکر با بیشترین مقدار لوریج

چرا بروکرها به معامله گران امکان استفاده از لوریج را می‌دهند؟

جابجایی قیمت در بازار فارکس در حد چند رقم اعشار است و پولی که سرمایه‌گذاران خورد نیز در این بازار وارد می‌کنند بسیار ناچیز است. بنابراین اگر اهرم یا لوریج وجود نداشته باشد عملاً معامله در فارکس غیرممکن خواهد بود.

 به همین دلیل است که بروکرها روی حساب‌های معاملاتی تا میزان مشخص اجازه می‌دهند که از اهرم استفاده کنید تا حجم مارجین حساب شما بالا برود و معامله کردن برایتان ممکن شود. در نظر داشته باشید که هر حساب معاملاتی در هر بروکر ممکن است میزان محدودی اهرم داشته باشد، پس اندازه لوریج شما به حساب معاملاتی‌تان نیز بستگی دارد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بروکرهایی که بیشترین مقدار لوریج را دارند

برخی از افراد علاقه دارند با لوریج های بالا کار کنند، بخصوص معامله‌گرانی که به روش اسکلپ ترید می‌کنند ترجیح می‌دهند که اهرم آنها در محدوده بالای 1:500 باشد. ما در ادامه جدولی را به شما ارائه می‌کنیم که لیست بروکرها با بیشترین اهرم معاملاتی را در آن معرفی کرده‌ایم:

نام بروکربالاترین اهرم در حساب‌های بروکر
آلپاریتا 1:3000
آمارکتستا 1:3000
نیکستا 1:2000
فیبوگروپتا 1:1000
نورد اف ایکستا 1:1000
اف ایکس چویستا 1:1000
دلتا اف ایکستا 1:0000

برای آشنایی بیشتر با این بروکرها به معرفی مختصر آنها در ادامه مقاله خواهیم پرداخت:

بروکر آلپاری

بروکر آلپاری (Alpari) را می‌توان معتبرترین بروکری دانست که به ایرانیان خدمات می‌دهد.

بروکر آلپاری

این کارگزاری در برخی از حساب‌های معاملاتی خود مارجین 1:3000 را نیز در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند با حداکثر اهرم معاملاتی ترید کنند. بروکر آلپاری در حساب ECN MT4 اهرم 1:3000، در حساب استاندارد MT4 اهرم 1:1000 و در حساب ECN MT5 اهرم 1:3000 را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس (Amarkets) بیش از 16 سال سابقه فعالیت در بازار فارکس را دارد و توانسته رگوله های نسبتاً معتبری از جمله FSASVG را برای فعالیت خود دریافت کند. بروکر آمارکتس در سه حساب معاملاتی خود به‌جز حساب ویژه کریپتو، امکان استفاده از اهرم 1:3000 را به کاربران می‌دهد.

بروکر آمارکتس

در این بروکر شما به بیش از 100 نماد معاملاتی معتبر و شناخته شده جهان دسترسی خواهید داشت.

بروکر نیکس

در بروکر نیکس (NYX) تمامی حساب‌های معاملاتی اهرمی معادل 1:300 تا 1:500 دارند.

بروکر نیکس

اما حساب ویژه CUSTOM بروکر نیکس که قابل مذاکره است، اهرمی تا 1:2000 دارد که هر کار بروکر نیکس اگر بتواند آن حساب را افتتاح کند، امکان دسترسی به چنین لوریجی را خواهد داشت.

بروکر فیبوگروپ

در بروکر فیبوگروپ (FIBO Group) نیز لوریج های متنوعی ارائه می‌شود، حساب MT4 CENT شما می‌توانید تا لوریج 1:1000 را برای معاملات خود فعال کنید.

بروکر فیبوگروپ

باقی حساب‌ها اهرمی در محدوده 1:400 دارند. بروکر فیبوگروپ البته اهرمی که برای معامله ارزهای دیجیتال در نظر گرفته نهایتاً تا 1:100 است و نمی‌توانید از لوریج بالاتری استفاده کنید.

بروکر نورد اف ایکس

در بروکر نورد اف ایکس (NordFX) می‌توانید حساب FIX، حساب PRO و حساب ZERO را با اهرم 1:1000 استفاده کنید.

بروکر نورد اف ایکس

البته بروکر نورد اف ایکس برای ترید روی نمادهای ارز دیجیتال شرایط متفاوتی دارد که باید جزییات قرارداد هر نماد را بخوانید.

لوریج یا اهرم، ضریبی است که به سرمایه شما در حساب معاملاتی وارد می‌شود تا بتوانید در فارکس با سرمایه کم نیز سود کنید. هر بروکر روی هر حساب معاملاتی خود یک میزان از لوریج را ارائه می‌دهد. بروکر آلپاری با اهرم 1:3000 و بروکر آمارکتس با ارائه اهرم 1:3000 بالاترین نرخ لوریج را در بین بروکرهای ایرانی دارند.

بروکر اف ایکس چویس

بروکر اف ایکس چویس (FXChoice) دارای 3 نوع حساب معاملاتی مختلف است که هرکدام اهرم ویژه خود را دارند.

بروکر اف ایکس چویس

اگر حساب حرفه‌ای MT4/5 PRO را در این بروکر ایجاد کنید، می‌توانید اهرم 1:1000 را برای معامله جفت ارزها و فلزات گران‌بهای آن فعال نمایید. بقیه حساب‌های بروکر اف ایکس چویس مثل حساب اوپتیموم و حساب کلاسیک اهرمی معادل 1:200 دارند.

بروکر دلتا اف ایکس

بروکر دلتا اف ایکس (DeltaFX) یکی دیگر از کارگزاری‌هایی است که امکان ارائه اهرم تا 1:1000 را به کاربرانش می‌دهد. برای اینکه بتوانید با چنین لوریجی معامله کنید.

بروکر دلتا اف ایکس

در این بروکر باید حساب معاملاتی نانو Nano را ایجاد کنید. باقی حساب‌های بروکر دلتا اف ایکس لوریج هایی بین 1:200 تا 1:400 دارند.

آنچه در مقاله بیشترین مقدار لوریج بروکرها خواندیم

همان‌طور که در مقاله معرفی بالاترین لوریج در بروکرها خواندیم. کاربرانی که می‌خواهند از اهرم بالایی استفاده کنند می‌توانید در بروکرهای آلپاری، آمارکتس، نیکس، دلتا اف ایکس، اف ایکس چویس، نورد اف ایکس، فیبوگروپ و … حساب معاملاتی ایجاد کنند. در این بین بروکر الپاری با ارائه اهرم 1:3000 بیشترین میزان لوریج را به کاربران ارائه می‌دهد.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *