5/5 - (1 امتیاز)

واریز و برداشت ریالی در بروکر لایت فایننس

بروکر لایت فایننس در سال 2005 راه‌اندازی شده است و از همان ابتدا تمرکز بالایی روی ارائه خدمات به کاربران ایرانی داشت. این بروکر در حال حاضر هم زبان و پشتیبانی فارسی را ارائه می‌دهد و هم شرایطی فراهم کرده تا کاربران بتوانند از طریق واریز و برداشت ریالی به سادگی نقل و انتقال پول خود را انجام دهند. ما در این مقاله روش واریز برداشت ریالی در بروکر لایت فایننس را به شما آموزش خواهیم داد

واریز و برداشت ریالی در بروکر لایت فایننس

روش‌های واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس

در این بروکر واریز و برداشت به روش‌های مختلفی وجود دارد: شما می‌توانید از طریق تاپ چنج، ریالی، ترون، ADVCASH، Ripple را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

روش‌های واریز و برداشت در Lite Finance
در بروکر لایت فایننس واریز و برداشت به روش‌های مختلفی وجود دارد

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، دو مدل واریز و برداشت ریالی در بروکر لایت فایننس وجود دارد یکی از طریق تاپ چنج و دیگری ایران ریبیت که آنها را شرح خواهیم داد. برای مطالعه بیشتر راجب واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس کلیک کنید.

واریز و برداشت ریالی از طریق ایران ریبیت در بروکر لایت فایننس

در بروکر لایت فایننس روشی جدید برای واریز و برداشت ریالی به صورت مستقیم وجود دارد. در این روش شما بدون ثبت نام در هیچ صرافی، فقط کافی است به صفحه واریز و برداشت ریالی در ایران ریبیت مراجعه کنید. این صفحه مربوط به شرکت ایران ریبیت است که کار پشتیبانی انتقال پول برای ایرانیان را انجام می‌دهد. 

شما خیلی راحت می‌توانید با واریز پول خود به حساب بانکی که در ایران به شما داده می‌شود و ارسال فیش آن برای ایران ریبیت، حساب خود را به صورت دلاری در بروکر لایت فایننس شارژ کنید. مراحل برداشت وجه نیز به همین سادگی امکان‌پذیر است و برداشت پول در کمترین زمان ممکن از طریق ایران ربیت صورت خواهد گرفت.

واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چنج در بروکر لایت فایننس

روش بعدی که ریالی ولی غیر مستقیم است، تاپ چنج می‌باشد. برای واریز و برداشت ریالی از این طریق باید ابتدا در خود سایت تاپ چنج ثبت نام و احراز هویت کنید. سپس دوباره وارد سایت شوید، وقتی وارد سایت می‌شود گزینه تاپ چنج را انتخاب نمایید. مبلغی که می‌خواهید واریز یا برداشت کنید را وارد کرده و دکمه «ادامه دهید» را بزنید تا به درگاه تاپ چنج برای انتقال پول فرستاده شوید.

واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چنج
واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چنج در بروکر لایت فایننس امکان پذیر است

روش تاپ چنج غیر مستقیم است چون شما در دو مرحله باید پول خود را جابجا کنید. یک مرحله از حساب بانکی خود به سایت تاپ چنج و مرحله دوم از طریق تاپ چنج به لایت فایننس. برای مطالعه بیشتر این موضوع به مقاله واریز و برداشت در لایت فایننس با تاپ چنج مراجعه کنید.

در بروکر لایت فایننس شما امکان واریز و برداشت ریالی دارید، بهترین روش برای این کار استفاده از ایران ریبیت است. ایران ریبیت یک کانال تلگرام دارد که ضمن ارائه خدمات واریز و برداشت، نرخ روز دلار را به شما ارائه می‌دهد.

مدت زمان واریز و برداشت ریالی Lite Finance

مدت زمان واریز و برداشت به میزان مبلغی که می‌خواهید جابجا کنید بستگی دارد. اگر مبلغ شما از طریق شبکه بانکی به سرعت به حساب ایران ریبیت واریز شود، ایران ریبیت نیز به صورت آنی پول را به لایت فایننس واریز می‌کند، اما زمانی که پول زیاد است احتمالاً بین 1 ساعت تا 24 ساعت زمان می‌برد. برداشت اما زمان‌برتر است، معمولاً برداشت‌ها 1 تا 3 روز نیاز به پردازش دارند.

حداقل واریز یا برداشت ریالی در بروکر لایت فایننس

حداقل مبلغ واریز و برداشت ریالی در بروکر لایت فایننس 50 دلار است. شما باید معادل ریالی آن را با توجه به نرخ روز دلار به ایران ریبیت واریز کنید یا یا 50 دلار برداشت بزنید تا معادل نرخ دلار همان لحظه برای شما به حسابتان در ایران واریز شود.

کمیسیون واریز و برداشت ریالی در بروکر لایت فایننس

میزان کمیسیون به روشی که می‌خواهید واریز و برداشت کنید بستگی دارد. عموماً واریز بدون کمیسیون است، اما تاپچنج برای برداشت 0.5% دریافت می‌کند. ایران ریبیت در هیچ طرف یعنی واریز و برداشت هیچ کمیسیونی برداشت نمی‌کند.

آنچه در مقاله واریز و برداشت ریالی در بروکر لایت فایننس خواندیم:

همان‌طور که در این مقاله متوجه شدید، بروکر لایت فایننس دو روش واریز و برداشت ریالی دارد: یکی از طریق تاپ چنج غیر مستقیم است و دیگری از طریق ایران ریبیت به صورت مستقیم. ایران ریبیت برای این نقل و انتقال کمیسیونی دریافت نمی‌کند و بیشترین نرخ تبدیل را به کاربران ارائه می‌دهد. البته شما باید کمیسیون بانک که به صورت معمولی برای نقل و انتقال گرفته می‌شود را پرداخت کنید. نرخ تبدیل نیز به صورت روزانه در تلگرام ایران ریبیت با بهترین قیمت ممکن ارائه می‌شود.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
واریز وجه به بروکر Lite Finance از طریق ریالی چقدر زمان‌بر است؟

اگر بخواهید از طریق ریالی و با استفاده از ایران ریبیت پول به حساب خود واریز کنید، ایران ریبیت به صورت آنی این کار را برای شما انجام خواهد داد.

آیا واریز وجه به لایت فایننس کمیسیون دارد؟

خیر! واریز وجه در بروکر لایت فایننس از طریق ریالی شامل پرداخت کمیسیون نمی‌شود.

نرخ تبدیل دلار به ریال چطور محاسبه می‌شود؟

نرخ دلار بسته به شرکتی که می‌خواهید از طریق آن برداشت کنید محاسبه می‌شود. ایران ریبیت بالاترین نرخ تبدیل را نزدیک به بازار آزاد به شما ارائه می‌کند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *