4/5 - (1 امتیاز)

آموزش واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس

بروکر لایت فایینس یکی از کارگزاری‌های مهمی است که کاربران ایرانی زیادی با آن کار می‌کنند. به همین دلیل این بروکر روش‌های واریز و برداشت متنوعی را برای آنها در نظر گرفته است که در این مقاله روش استفاده از آنها را به شما آموزش خواهیم داد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس (LiteFinance)

واریز و برداشت بروکر لایت فایننس

نکته اول این است که شما قبل از واریز و برداشت در لایت فایننس حتماً باید احراز هویت خود را انجام داده باشید، سپس به پنل کاربری خود در بروکر مراجعه کنید و روی بخش دارایی کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود.

آموزش واریز و برداشت بروکر لایت فایننس
برای واریز و برداشت ابتدا باید یکی از روش‌های تتر، تاپ چنج، کارت بانکی و Tron را انتخاب کنید

همان‌طور که می‌بینید منوی در بالا وجود دارد که شامل موارد زیر است که هرکدام را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم:

  • سپرده: مربوط به زمانی است که می‌خواهید به حساب خود پول واریز شد.
  • برداشت وجه: همان‌طور که مشخص است برداشت خود را از این مسیر می‌توانید انجام دهید.
  • انتقال داخلی: اگر بخواهید بین حساب‌های خود پول جابجا کنید از این بخش باید استفاده کنید.
  • کیف پول: مدیریت کیف پول‌هایتان از اینجاست و می‌توانید حذف یا اضافه کنید.
  • تاریخچه انتقال: تمامی گزارش‌های انتقال پول را می‌توانید از اینجا مشاهده و بررسی کنید.

حالا برای واریز و برداشت همانطور که دیدید ابتدا باید یکی از روش‌های تتر، تاپ چنج، کارت بانکی و Tron را انتخاب کرده، مشخصات واریز و برداشت را وارد کرده تا به درگاه متصل شوید و بتوانید عملیات را انجام دهید. ما در ادامه هر کدام از روش‌ها را توضیح خواهیم داد. برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر می‌توانید مقاله بررسی بروکر لایت فایننس را مطالعه کنید.

واریز و برداشت در بروکر LiteFinance با تتر

زمانی که تتر را انتخاب کردید، می‌توانید ابتدا حساب معاملاتی که دارید را انتخاب کنید، سپس میزان واریز و برداشت خود را مشخص کنید. در کادر “میزان پرداخت” میزان پولی که پس از کم شدن کارمزد جابجا می‌شود نمایش داده می‌شود، سپس ارز واریزی را انتخاب کنید.

واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس با تتر
باید حساب معاملاتی، میزان پرداخت و در نهایت ارز واریزی را مشخص کنید.

در نهایت “ادامه دهید” را بزنید تا واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس با تتر انجام شود و شما بتوانید پول خود را جابجا کنید. عموماً از طریق تتر 2 ساعت زمان برای نقل و انتقال پول لازم است.

واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس با تاپ چنج

تقریباً بهترین روش برای واریز و برداشت در بروکر LiteFinance استفاده از تاپ چنج است، برای این کار از بخش سمت راست روی تاپ چنج کلیک کنید، حساب معاملاتی که می‌خواهید واریز و برداشت از آن انجام شود را انتخاب کنید، سپس میزان پرداختی و ارز مدنظر را انتخاب کنید تا واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس با تاپ چنج برای شما انجام شود.

واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس با تاپ چنج
بهترین روش برای واریز و برداشت بدون پرداخت کمیسیون استفاده از تاپ چنج است.

این روش شامل پرداخت کمیسیون نمی‌شود. اگر هم علاقه مند هستید نیز می‌توانید مقاله واریز و برداشت ریالی در بروکر لایت فایننس را مطالعه کنید.

واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس با کارت بانکی

اگر شما مستر کارت و ویزا کارت دارید و به نام خودتان است می‌توانید واریز و برداشتتان را نیز از این طریق انجام دهید، البته قبل از آن مالک بودن کارت بانکی را باید احراز کنید تا ثابت شود که متعلق به خودتان است.

واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس با کارت بانکی
واریز و برداشت به وسیله مسترکارت و ویزا کارت برای کاربران خارج از کشور امکان پذیر است.

بنابراین واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس با کارت بانکی بین‌المللی بیشتر مناسب کاربرانی است که در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

واریز و برداشت در بروکر LiteFinance با Tron

واریز و برداشت از طریق Tron نیز قابل انجام است برای اینکه شما می‌توانید طی 2 ساعت می‌توانید پول خود را انتقال دهید. ابتدا حساب معاملاتی را انتخاب کرده، سپس میزان واریز یا برداشتی را مشخص کنید و روی دکمه “ادامه دهید” کلیک کنید تا به درگاه متصل شوید.

واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس با ترون
واریز و برداشت از طریق Tron با حداقل پرداختی 92.90TRX در بروکر لایت فایننس

واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس با Tron در بروکر لایت فایننس برای همه کاربران ممکن است اما حداقل پرداختی شما باید 92.90TRX باشد.

واریز و برداشت در بروکر LiteFinance از طریق رمز ارزها

همانطور که روش واریز و برداشت از طریق تتر را توضیح دادیم، باید بدانید که انتقال پول در بروکر لایت فایننس فقط به تتر محدود نمی‌شود. 

واریز و برداشت در بروکر LiteFinance از طریق رمز ارزها
امکان واریز و برداشت وجه با استفاده از کیف پول‌های ارز دیجیتال را دارید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید شما امکان استفاده از کیف پول‌های ارز دیجیتال دیگری چون بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، مونرو، بیت کوین کش و … را دارید. اگر علاقه‌مندید می‌توانید آموزش معامله بیت کوین در لایت فایننس را مطالعه کنید.

در بروکر لایت فایننس کاربران ایرانی از روش‌های مختلفی چون تاپ چنج، ارزهای دیجیتال، پرفکت مانی و ... می‌توانند واریز و برداشت خود را به آسانی انجام دهند.

برداشت وجه در بروکر لایت فایننس

روش‌های مختص برداشت در بروکر LiteFinance بیشتر است.

برداشت وجه در بروکر لایت فایننس
می‌توانید از تاپ چنج، پرفکت مانی، AdvCash و تتر برای برداشت در بروکر لایت فایننس استفاده نمایید.

شما در این کارگزاری برای برداشت می‌توانید از تاپچنج، پرفکت مانی، AdvCash و تتر استفاده نمایید که به صورت مختصر آن‌ها را نیز توضیح خواهیم داد.

برداشت در بروکر لایت فایننس با Advcash

برای برداشت در بروکر لایت فایننس از طریق روش Advcash باید ابتدا کیف پولی که می‌خواهید از آن پول برداشت کنید را مشخص کرده، سپس مبلغ برداشتی را مشخص کنید.

برداشت در بروکر لایت فایننس با AdvCash
برای برداشت وجه از طریق Advcash ابتدا کیف پول خود را مشخص کنید، سپس مبلغ برداشتی را اضافه کنید.

در مستطیل دریافتی مشخص می‌شود که چه میزان پول بعد از کم شدن کمیسیون به شما پرداخت خواهد شد. سپس برداشت در بروکر لایت فایننس با AdvCash برای شما پردازش می‌شود و در نهایت پول به حسابتان واریز خواهد شد.

برداشت از بروکر LiteFinance با پرفکت مانی

یکی دیگر از روش‌های برداشت در لایت فایننس از طریق پرفکت مانی است، برای این کار روی آن کلیک کنید تا فرم زیر برای شما باز شود.

برداشت در بروکر لایت فایننس با پرفکت مانی
برای برداشت در بروکر لایت فایننس با پرفکت مانی ابتدا کیف پول و مقدار مبلغ برداشت را انتخاب کنید.

سپس کیف پول و مبلغ قابل برداشت را مشخص کنید و در نهایت به شما عددی که بعد از کم شدن کمیسیون به شما پرداخت می‌شود مشخص خواهد شد. سپس برداشت از بروکر لایت فایننس با پرفکت مانی برای شما پردازش می‌شود و ظرف 24 ساعت پول به حسابتان واریز خواهد شد.

آنچه در مقاله آموزش واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس:

همانطور که در مقاله آموزش واریز و برداشت در بروکر لایت فایننس خواندید، پس از احراز هویت شما می‌توانید از روش‌های گفته شده که مهم‌ترین آن‌ها شامل ارزهای دیجیتال، تاپچنج، کارت‌های بانکی اعتباری، پرفکت مانی، Advcash و … است استفاده نمایید. برخی از روش‌ها برای برداشت شامل پرداخت میزانی کمیسیون می‌شوند اما هنگام واریز بروکر لایت فایننس از شما کمیسیونی برای پردازش دریافت نمی‌کند مگر اینکه روشی که از طریق آن واریز می‌کنید، شامل پرداخت کمیسیون شود.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *