آموزش حذف حساب در بروکر لایت فایننس

بروکر LiteFinance (لایت فایننس) یک کارگزاری بسیار حرفه‌ای بوده که خدمات جذابی را به کاربران ایرانی ارائه می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم آموزش افتتاح حساب و همچنین حذف حساب معاملاتی در بروکر لایت فایننس را برای شما شرح خواهیم داد.

حذف حساب در بروکر لایت فایننس

ایجاد حساب معاملاتی در لایت فایننس

پس از ثبت نام و احراز هویت، شما می‌توانید حساب معاملاتی در بروکر لایت فایننس ایجاد کنید، برای این کار از منوی سمت راست روی گزینه متاتریدر کلیک نموده تا صفحه زیر برای شما باز شود، سپس روی گزینه “حساب باز کنید” که با شماره 2 در تصویر مشخص شده کلیک کنید.

ایجاد حساب معاملاتی در لایت فایننس
در ابتدا برای ایجاد حساب معاملاتی در لایت فایننس روی گزینه حساب باز کنید کلیک کنید.

سپس مشخصات حسابی که می‌خواهید را در صفحه بعدی (تصویر زیر) انتخاب کنید.

ایجاد حساب معاملاتی در لایت فایننس
باید نوع حساب، سپس اهرم معاملاتی و در نهایت ارز حساب را مشخص کنید.

همان‌طور که می‌بینید ابتدا باید نوع حساب، سپس اهرم معاملاتی و در نهایت ارز حساب را مشخص و روی دکمه “باز کردن حساب معاملاتی” کلیک کرده تا حساب معاملاتی شما ایجاد شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر راجب این بروکر، می‌توانید مقاله بررسی بروکر لایت فایننس را مطالعه کنید.

آموزش حذف حساب تجاری در بروکر LiteFinance

آموزش حذف حساب معاملاتی در لایت فایننس بسیار ساده است. فرض کنید شما یک یا چند حساب معاملاتی واقعی یا دمو دارید و می‌خواهید آن‌ها را حذف کنید، در همان صفحه متاتریدر که برای باز کردن حساب آمده‌اید، فهرست حساب‌های شما وجود دارد. اولاً اگر می‌خواهید یک حساب واقعی را حذف کنید می‌توانید پول آن را از همین‌جا با استفاده از گزینه “انتقال داخلی” به یک حساب دیگر منتقل کنید. به‌هرحال هر کدام از حساب‌ها را که می‌خواهید حذف کنید، ابتدا شماره حساب که به این شکل MT4-R2-343455 نوشته شده است را کپی کرده و سپس از طریق تیکت یا چت پشتیبانی، از کارشناسان سایت درخواست کنید و بگویید که می‌خواهید این حساب معاملاتی را به کلی حذف کنید.

آموزش حذف حساب تجاری در بروکر LiteFinance
برای حذف حساب تجاری در بروکر LiteFinance ابتدا شماره حساب مورد نظر را انتخاب کنید.

کارشناسان سایت LiteFinance پس از بررسی حساب شما کار حذف را انجام می‌دهند. البته اگر بخواهید یک حساب واقعی را حذف کنید ابتدا باید تمام معاملات فعال را ببندید، سپس پول آن را خارج کنید و در نهایت درخواست بستن حساب را بزنید.

کنترل وضعیت حساب‌های معاملاتی اعم از حذف یا اضافه کردن یک حساب واقعی یا دمو از پنل کاربری و بخش متاتریدر انجام می‌شود. اما برای حذف حساب حتماً باید به پشتیبانی پیام بدهید تا آن‌ها این کار را برایتان انجام دهند.

انواع حساب‌های بروکر LiteFinance

کارگزاری لایت فایننس سه نوع حساب ECN ،Standard و Cent را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که در جدول زیر مشخصات آن‌ها را آورده‌ایم:

مشخصات

ECN

CLASSIC

CENT

اسپرد

شناور، از 0.0 پیپ

شناور، از 1.8 پیپ

شناور، از 3 پیپ

کمیسیون

از 0,25$ برای هر لات 2

نه

نه

نوع اجرا

MARKET EXECUTION

MARKET EXECUTION

MARKET EXECUTION

پلت فرم

MT4/MT5

MT4/MT5

MT4/MT5

اهرم

1:1000 – 1:1

1:1000 – 1:1

1:200 – 1:1

ارز پایه حساب

USD, EUR

USD, EUR

سنت دلار، سنت یورو

حداقل سپرده

$50

$50

$10

نرخ،٪ در سال 3

2.5%

0%

0%

حساب‌های اسلامی

بله

بله

بله

تجارت اجتماعی

در دسترس

در دسترس

در دسترس

اندازه‌ی قرارداد، $

100000

100000

1000

مینیمم استپ

0.01

0.01

0.01

حداقل حجم

0.01

0.01

0.01

حداکثر حجم

100

100

100

حداکثر تعداد سفارشات

500

300

300

سطح کال مارجین

100

100

100

سطح استاپ اوت

20

20

50

اگر می‌خواهید با راحب حساب های بروکر لایت فایننس بیشتر اطلاعات کسب کنید، توصیه می‌کنیم مقاله انواع حساب بروکر لایت فایننس را مطالعه کنید.

آنچه در مقاله آموزش حذف حساب لایت فایننس خواندیم:

همان‌طور که در این مقاله خواندید، برای حذف حساب معاملاتی در بروکر لایت فایننس بهتر است ابتدا به صفحه “متاتریدر” بروید و در آنجا پول درون حساب را به یک اکانت یا کیف پول دیگر منتقل کرده و سرانجام با کپی کردن شماره حساب، از پشتیبانی بخواهید که این حساب را برای شما حذف کند. معمولاً ظرف چند ساعت کار حذف حساب به‌طور کامل برای شما انجام می‌شود.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *