5/5 - (1 امتیاز)

آموزش افتتاح حساب دمو لایت فایننس

لایت فایننس (Lite Finance) یکی از بروکرهای معتبر بازار فارکس است که امروزه جایگاه خود را در میان تریدرهای داخل ایران باز کرده است. مشتریان این بروکر در صورتی که تمایل به معاملات آزمایشی داشته باشند می‌توانند حساب معاملاتی دمو یا آزمایشی روی این پلتفرم‌ها باز کنند. این اکانت واقعا می‌تواند به تریدرهای تازه‌کار کمک کند تا بتوانند در بازار فارکس تجربه کسب کنند. می‌توان گفت که رفتار قیمت در هر دو چارت حساب واقعی و حساب دمو یکسان است و رفتار قیمت در دو چارت واقعی و دمو با یکدیگر حتی یک نقطه پوینت هم تفاوت ندارند. در ادامه آموزش افتتاح حساب دمو لایت فایننس را به صورت گام به گام برای شما توضیح خواهیم داد.

افتتاح حساب دمو در لایت فایننس

حساب دمو چیست؟

حساب دمو یک حساب آزمایشی است که شما می‌توانید استراتژی‌های خود را روی آن امتحان کنید و با انجام بک تست و فوروارد تست میزان درصد عملکرد آن را بسنجید. شما می‌توانید با افتتاح حساب دمو در بروکر لایت فایننس استراتژی های خود را ابتدا روی این پلتفرم به طور مکرر آزمایش کنید و پس از این که مطمئن شدید میزان درصد سود آن بیش از زیان است، آن را در حساب واقعی انجام دهید.

ثبت نام در بروکر لایت فایننس

برای ثبت نام در بروکر لایت فایننس شما فقط به یک ایمیل و شماره تلفن همراه نیاز دارید. برای انجام ثبت نام به صفحه بروکر بروید و در صورت تمایل زبان آن را به فارسی تغییر دهید. سپس روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید و در پنجره باز شده، موارد خواسته‌شده را تکمیل کنید.

ثبت نام در بروکر لایت فایننس
برای ثبت نام در بروکر لایت فایننس باید ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.

در بخش‌های بالا به طور مفصل و قدم قدم و به صورت کاملا تصویری تمام مراحل شرح داده شد. با دنبال کردن این مراحل ثبت نام شما در بروکر لایت فایننس تکمیل می‌شود و سپس می‌توانید حساب واقعی یا آزمایشی دایر کنید.

حساب دمو لایت فایننس

اکانت دمو لایت فایننس دقیقا همان رفتار قیمت در چارت واقعی را نشان می‌دهد ولی نیاز به واریز وجه نیست و شما می‌توانید به صورت آزمایشی از آن استفاده کنید. شاید جالب باشد بدانید که حساب دمو فقط مختص تریدرهای تازه‌کار نیست و اکثر تریدرهای حرفه‌ای نیز حساب دمو دارند و از این حساب خود نیز زیاد استفاده می‌کنند. بازار فارکس به دلیل پیشرفت علم و دانش ترید، مدام در حال تغییر و تحول است و تریدرها نیز نیاز دارند تا دانش معامله‌گری خود را ارتقا دهند و همیشه به‌روز باشند.

مراحل افتتاح حساب دمو در لایت فایننس

برای افتتاح حساب دمو در بروکر لایت فایننس، ابتدا به صفحه اصلی بروکر لایت فایننس در این آدرس بروید. در سربرگ این صفحه، کنار پرچم انگلیس یک فلش رو پایین قرار دارد که با کلیک کردن روی آن، کشویی زبان‌های موجود برای شما باز می‌شود که می‌توانید زبان فارسی را انتخاب کنید.

تغییر زبان برای افتتاح حساب دمو در لایت فایننس

اکنون زبان متن و تمام موارد راهنما تا انتها، به فارسی تغییر می‌کند.

ثبت نام در حساب لایت فایننس و تکمیل فرم
وارد بخش ثبت نام شوید و فرم را تکمیل کنید.

سپس روی دکمه آبی رنگ «ثبت نام» در سربرگ کلیک کنید. پنجره‌ای باز می‌شود که باید فرم را پر کنید.

واردکردن ایمیل و شماره تلفن برای افتتاح حساب
به منظور ثبت نام و افتتاح حساب باید ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید.

ابتدا ایمیل خود را وارد کنید. البته با شماره تلفن هم می‌توانید وارد شوید اما باز در مراحل بعد باید ایمیل خود را اعلام کنید زیرا کد تایید به آن آدرس ارسال می‌شود. در سطر بعد یک گذرواژه برای خود انتخاب کنید. سعی کنید رمز عبور خود را در جایی یادداشت یا ذخیره کنید تا اگر فراموش کردید، بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

در ادامه مطابق تصویر، ابتدا متن «توافقنامه مشتریان» را مطالعه کرده و در صورت قبول، در داخل مربع کنار آن تیک بزنید. سپس متن «شرایط استفاده از حساب‌های اسلامی» را مطالعه کنید. اگر شرایط آن را قبول داشتید، داخل مربع کنار این سطر نیز تیک بزنید.سپس متن «شرایط استفاده از حساب‌های اسلامی» را مطالعه کنید. اگر شرایط آن را قبول داشتید، داخل مربع کنار این سطر نیز تیک بزنید. البته چاره‌ای هم جز قبول ندارید چون درصورت عدم قبول توافقنامه مشتریان ثبت‌نام شما تکمیل نخواهد شد.

افتتاح حساب واقعی در بروکر لایت فایننس
حساب واقعی برای شما توسط بروکر لایت فایننس افتتاح می‌شود.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بروکر لایت فایننس در ابتدا برای شما حساب واقعی دایر می‌کند تا اگر تمایل به انجام ترید داشتید هرچه سریع‌تر بتوانید به معامله‌گری بپردازید. در صورتی که تمایل به ایجاد اکانت دمو یا آزمایشی دارید، مانند تصویر زیر روی فلش رو به پایین که در سمت چپ سربرگ قرار دارد کلیک کنید تا بتوانید حساب دمو دایر کنید.

ایجاد حساب دمو بروکر لایت فایننس
برای ایجاد حساب دمو یا آزمایشی از طریق فلش رو به پایین بالای صفحه انجام می‌شود.

وقتی کشویی باز شد، می‌توانید مانند تصویر زیر روی کادر مستطیل بزرگ بالای پنجره‌ی باز شده که در آن نوشته شده: «فعال سازی معامله آزمایشی» کلیک کنید تا حساب واقعی شما به حساب آزمایشی تغییر پیدا کند.

فعالسازی حساب دمو لایت فایننس
حساب دمو برای شما فعال شده است و برای شروع به معامله به پلتفرم نیاز دارید.

اکنون حساب آزمایشی برای شما دایر شده است ولی چون به دانلود پلتفرم معاملاتی و پول مجازی برای معامله نیاز دارید، در ادامه از ستون سمت راست صفحه، گزینه «متاتریدر» را انتخاب کنید. صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که ظاهر آن را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

آموزش افتتاح حساب در پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5
به هر یک از مراحل افتتاح حساب در پلتفرم متاتریدر5 عمل کنید.

فعلا همان طور که مشاهده می‌کنید برای شما یک حساب آزمایشی باز شده است اما در اینجا شما باید دو کار انجام دهید:

  1.  ابتدا روی کادر بالا سمت چپ که داخل آن عبارت «ترمینال» نوشته شده، کلیک کنید تا پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۵ دانلود شود.
  2. در سمت راست پایین صفحه نمایش یک کادر آبی رنگ دیگر مشاهده می‌کنید که داخل آن عبارت «حساب باز کنید» درج شده است. روی آن نیز کلیک کنید تا یک حساب معاملاتی جدید برای شما باز شود.

نکته مهم: در صورتی که شما تمایل به استفاده از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۵ ندارید، می‌توانید در ستون سمت راست، روی گزینه c Trader کلیک کنید. سپس در صفحه‌ای که باز می‌شود در عوض دانلود متاتریدر ۵، پلتفرم سی تریدر دانلود می‌شود. منتها پس از دانلود این پلتفرم نیز لازم است تا روی عبارت «حساب باز کنید» در کادر آبی کلیک کنید تا برای شما یک حساب جدید ایجاد شود.

افتتاح حساب در سی تریدر و انتخاب حساب مد نظرتان
برای ایجاد یک حساب جدید در سی تریدر، بر روی دکمه آبی کلیلک کنید.

اکنون فرم فوق را پر کنید. در اولین کادر نوع حساب آزمایشی خود را مشخص کنید. وقتی روی علامت کشویی کلیک کنید پنجره‌ای باز می شود و چندین نوع حساب معاملاتی را به شما نمایش می‌دهد.

مشخص کردن حساب در سی تریدر
بعد از تکمیل فرم،چندین نوع حساب معاملاتی را به شما نمایش می دهد.

هرکدام از حساب‌ها را که تمایل داشتید، می‌توانید انتخاب کنید. در کادر دوم نیز میزان اهرم یا لوریج نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید از اهرم 1:1 تا لوریج 1000:1 به دلخواه یکی را انتخاب کنید. کادر سوم را تغییری ندهید زیرا در این کشویی دو نوع ارز یورو (EUR) و دلار آمریکا (USD) قرار دارد که ارز USD بهتر است. در پایان نیز روی کادر آبی رنگ پایین «باز کردن حساب آزمایشی» کلیک کنید. اکنون صفحه زیر برای شما باز می‌شود:

کامل شدن مشخصات حساب
حساب شما تکمیل شده است و می توانید معاملات خود را آغاز کنید.

حالا، مشخصات حساب آزمایشی شما تا حدودی کامل شده است. ضربدر کادر سبز رنگ را بزنید تا ناپدید شود. همانطور که مشاهده می‌کنید، در این صفحه شما دو شماره حساب دارید. در سمت راست کادرهای این دو شماره حساب، کادر تنظیمات را می‌توانید مشاهده کنید. قبل از آن نیز عبارت «اصلی» و در کادر پایین نیز عبارت «تبدیل به اصلی» را مشاهده می‌کنید. می‌توانید هرکدام از این حساب‌ها را که دوست دارید به عنوان حساب اصلی خود انتخاب کنید مانند تصویر زیر:

انتخاب حساب اصلی در پلتفرم
حساب اصلی خود را انتخاب کنید.

حساب اصلی شما نیز اکنون مشخص می‌شود. برای انجام ترید چه در حساب‌های واقعی یا حساب‌های دمو، هر زمان که بخواهید از روی گزینه‌های موجود در متاتریدر می‌توانید جابه‌جا شوید.

بروکر لایت فایننس پس از بروکرهایی مانند آلپاری و آمارکتس بیشترین مشتری را دارد و در غیاب بروکرهای معتبر جهانی به دلیل تحریم ایران، یکی از بهترین کارگزاری‌ها محسوب می‌شود.

نحوه شارژ حساب دمو لایت فایننس

نحوه شارژ حساب دمو لایت فایننس، شاید برای اولین بار که می‌خواهید چنین کاری را انجام دهید، کار چندان ساده‌ای نباشد اما با آموزش گام به گام و کاملا تصویری یاد می‌گیرید که چگونه این حساب یا حساب‌های دمو خود را شارژ کنید.
برای این منظور به صفحه حساب کاربری خود در بروکر لایت فایننس بروید. حال از ستون سمت راست گزینه «معامله» را انتخاب کنید.

نحوه شارژ حساب دمو لایت فایننس
برای شارژ حساب دمو لایت فایننس رو گزینه معامله انتخاب کنید.

در اینجا می‌توانید یکی از اهرم‌های مشخص شده را بر اساس نیاز خود برای حسابتان انتخاب کنید.

برای شما صفحه جدیدی گشوده می شود. مطابق تصویر زیر، در قسمت پایین و سمت چپ آن، روی کادر آبی رنگ «سپرده» کلیک کنید:

سرمایه گذای در حساب دمو
با کلیلک بر روی دکمه سپرده سرمایه‌ی مجازی خود را برای حساب دمو واریز کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه سپرده در تصویر بالا، برای شما صفحه جدیدی باز می شود که در وسط آن دو کادر مشاهده خواهید کرد:
یک کادر سفید رنگ که عبارت «معامله واقعی» در بالای آن درج شده و در کنار آن نیز یک کادر خاکستری که در بالای آن نیز عبارت «حالت آزمایشی» نوشته شده است. اگر کادر خاکستری را انتخاب کنید، می‌توانید میزان سرمایه‌ی مجازی خود را برای حساب دمو انتخاب کنید. با زدن روی علامت‌های منها یا به‌علاوه می‌توانید به وجه مورد نظر دسترسی پیدا کنید یا آن را تایپ کنید.
یک نکته مهمی را باید همیشه به خاطر داشته باشید این است که مبلغی را که برای حساب دموی خود در نظر می‌گیرید تا با آن به ترید آزمایشی بپردازید، سعی کنید دقیقا به میزان همان مبلغی باشد که قصد دارید بعدا در حساب واقعی خود در بازار فارکس معامله‌گری را شروع کنید.
اکنون روی مستطیل آبی «ادامه دهید» کلیک کنید تا بتوانید حساب دموی خود را تکمیل کنید.

شارژ حساب دمو به وسیله سرمایه مجازی
با کلیلک روی دکمه آبی حساب دموی شما بلافاصله شارژ می شود.

در این مرحله در انتهای همان صفحه می‌توانید مشاهده کنید که حساب دموی شما بلافاصله شارژ شده است و مبلغ موجود در این حساب را می‌توانید مشاهد کنید. به عنوان مثال ما حساب دمو خود را 550 USD شارژ کردیم که در تصویر زیر مشاهده می‌شود.

مشاهده میزان سرمایه مجازی در حساب دمو
مبلغ سپرده گذاری شما در حساب دمو نمایش داده می‌شود.

تبریک!… حساب دموی شما تکمیل شد. اکنون می‌توانید متاتریدر خود را باز کنید. برای دسترسی به متاترید روی فایل آن که «ترمینال» نام داشت و دانلود کردید دوبار پشت سرهم کلیک کنید. پنجره‌ای ظاهر می‌شود و از شما سوال می‌کند که می‌خواهید این برنامه را نصب کنید؟ روی دکمه «Yes» کلیک کنید. اکنون کادر نصب متاتریدر ظاهر می‌شود. مانند تصویر زیر:

روش نصب متاتریدر 5
متاتریدر را نصب کنید و معاملات خود را در بستر این پلتفرم شروع کنید.

روی دکمه «Next» بزنید و صبر کنید تا مراحل نصب کامل شود. اکنون وقتی منوی «Start» سیستم خود را باز کنید، آیکون «Lite Forex MT5» را مشاهده می‌کنید. روی آن دو بار کلیک کنید تا متاتریدر باز شود. (مطابق شکل زیر)

انجام معاملات در روی متاتریدر5
با انجام تنظیمات ابتدایی می توانید معاملات خود را شروع کنید.

در اینجا از سربرگ فایل «File» گزینه Open an Account را انتخاب کنید. در کادری که باز می شود روی عبارت «Find your company» کلیک کنید و سپس گزینه Lite Finance Global LLC را انتخاب کنید و سپس Next را بزنید تا صفحه بعد ظاهر شود. اکنون رمز عبور و پسورد حساب خود را که برای شما ایمیل شده وارد کنید و سپس Finish را بزنید.
از همین لحظه می‌توانید تمرینات خود را روی متاتریدر ۵ لایت فایننس انجام دهید یا استراتژی‌های خود را تست کنید یا بک تست و فوروارد تست بگیرید.

حساب دمو باینری آپشن لایت فایننس

برای استفاده از دموی باینری آپشن بروکر لایت فایننس ابتدا به آدرس صفحه اصلی آن مراجعه کنید. سپس از سربرگ صفحه، گزینه «ثبت نام» را انتخاب کنید. در اینجا نیز مانند بازار فارکس باید مشخصات خود را تکمیل کرده و سپس پلتفرم معاملاتی را دانلود کنید. در معاملات باینری آپشن دیگر مانند معاملات فارکس از حد سود و حد ضرر خبری نیست بلکه شما سطح قیمت هدف و جهت معامله را تعیین می‌کنید، سپس پیش‌بینی می‌کنید که نرخ مثلا EURUSD ظرف ۵ دقیقه کاهش خواهد یافت. در پایان سطح مرجع خود را انتخاب کرده و یک آپشن put را خریداری می‌کنید. بنابراین، اگر قیمت در 5 دقیقه زیر این سطح برسد، سود می‌کنید اما اگر بالاتر باشد ضرر خواهید کرد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که میزان شرط‌بندی خود را انتخاب کنید.

آنچه در مقاله آموزش افتتاح حساب دمو لایت فایننس خواندیم:

در این مقاله آموزش افتتاح حساب دمو در بروکر لایت فایننس به صورت گام به گام و کاملا تصویری شرح داده شده است. شاید بخش مشکل آن شارژ حساب دمو باشد که در این مقاله سعی شده تا در حد توان این موضوع به ساد‌ه‌ترین روش ممکن شرح داده شود.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

سوالات متداول
حساب دمو چیست؟

حساب دمو یک حساب آزمایشی است که شما می‌توانید استراتژی‌های خود را روی آن امتحان کنید

آیا لایت فایننس حساب دمو دارد؟

بله این بروکر از حساب دمو پشتیبانی می‌کند.

آیا میتوان حساب دمو لایت فایننس را شارژ کرد؟

بله این قابلیت امکان پذیر است.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *