نحوه اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر

بروکر لایت فایننس پلتفرم معاملاتی متاتریدر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ما در این مقاله قصد داریم تا روش کامل اتصال حسابِ متاتریدر در بروکر لایت فایننس را به شما آموزش دهیم. تا پایان مقاله با ما همراه شوید.

نحوه اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر

متاتریدر چیست؟

متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی بسیار حرفه‌ای است که دارای دو نسخه متاتریدر 4/5 است. این پلتفرم در سراسر جهان برای اتصال به بازار فارکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. حالا که متوجه شدید فارکس چیست، برای شما توضیح خواهیم داد که چطور از طریق حساب کاربری خود به آن متصل شوید.

نحوه لاگین شدن در متاتریدر کارگزاری لایت فایننس

آموزش اتصال بروکر لایت فایننس به نرم‌افزار متاتریدر بسیار ساده است، برای این کار کافی است که ابتدا متاتریدر را پس از نصب باز کنید. روی گزینه File کلیک نمایید و گزینه Login to Trade Account را بزنید:

نحوه لاگین شدن در متاتریدر کارگزاری لایت فایننس
بروکر لایت فایننس به نرم‌افزار متاتریدر بسیار ساده است.

در اینجا سه گزینه وجود دارد که باید پر کنید، این گزینه‌ها شامل Login، Password و سرور اتصالتان می‌باشد که هنگام ایجاد حساب از طرف کارگزاری به شما داده می‌شود. دقت داشته باشید که به طور کلی لاگین شدن در حساب به متاتریدر همه کارگزاری‌ها شبیه به هم است.

نحوه رفع مشکل اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر

اگر بعد از وارد کردن این موارد به بازار متصل شوید، در گوشه سمت راست تصویر اتصال را (شبیه به عکس زیر) مشاهده خواهید کرد.

اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر
اگر بعد از یک دقیقه این بخش را ندیدید، پس به بازار متصل نیستید، پس چک کنید که یوزرنیم و پسورد خود را درست وارد کرده باشید.

اگر بعد از یک دقیقه این بخش را ندیدید، پس به بازار متصل نیستید، پس چک کنید که یوزرنیم و پسورد خود را درست وارد کرده باشید. همچنین انتخاب صحیح سرور نیز بسیار مهم است و دقت کنید که سرور هر اکانت اعم از دمو یا ریل با هم متفاوت است، پس حتماً چک کنید که همه این موارد به صورت صحیح وارد شده باشد. اگر باز هم نمی‌توانید به بازار متصل شوید باید با پشتیبانی بروکر لایت فایننس تماس بگیرید.

افرادی که در لایت فایننس حساب کاربری دمو یا ریل ایجاد می‌کنند می‌توانند با مشخصات ورودی که به آن‌ها داده می‌شود وارد متاتریدر شوند. شما می‌توانید متاتریدر را برای نسخه‌های ویندوز، لینوکس، اندروید و IOS دانلود کنید.

اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر موبایل

برای اینکه بتوانید به حساب لایت فایننس در متاتریدر نسخه موبایل متصل شوید، کافی است که این نسخه را از لایت فایننس یا از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. پس از دانلود وارد اپلیکیشن متاتریدر موبایل خود شوید و همانطور که در تصویر زیر می‌بینید روی New Account کلیک کنید.

اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر موبایل
اپلیکیشن را از لایت فایننس یا از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

سپس مشخص کنید که می‌خواهید وارد حساب دمو شوید یا حساب واقعی. در مرحله بعد روی Login to An Existing کلیک کنید، سپس در صفحه بعدی MetaQuotes را بزنید و بعد از آن نیز گزینه باید سرور بروکر خود را انتخاب کنید. در اینجا به دنبال سرور معرفی شده از لایت فایننس بروید که برای حساب من LiteFinance-Classic2.com بود. پس از پیدا کردن سرور، پسورد را وارد کرده و Sign In کنید.

اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر موبایل
روی Login to An Existing کلیک کنید، سپس در صفحه بعدی MetaQuotes را بزنید

بعد از این مرحله به بازار متصل خواهید شد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر تحت وب

اما اگر می‌خواهید بجای نصب متاتریدر، از نسخه تحت وب آن استفاده کنید، باید پس از لاگین در حساب کاربری روی بخش معامله کلیک کنید. زمانی که فهرست جفت ارزها را دیدید، روی جفت ارز مدنظرتان کلیک کنید تا چارت آن به صورت آنلاین باز شود.

اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر تحت وب
باید پس از لاگین در حساب کاربری روی بخش معامله کلیک کنید.

از این طریق می‌توانید به صورت آنلاین در متاتریدر معاملات خود را انجام دهید. همانطور که مشاهده می‌کنید تمامی ابزارهای معاملاتی، کلیدهای خرید و فروش و …. در منوی این صفحه وجود دارد. البته گستردگی این نسخه به اندازه متاتریدری که نصب می‌کنید نیست.

آنچه در مقاله نحوه اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر خواندیم:

در این مقاله آموختیم برای اینکه به متاتریدر در لایت فایننس متصل شوید، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس بعد از ساخت حساب، به شما یوزرنیم، پسورد و همچنین سرور ورود داده می‌شود و از طریق روشی که توضیح داده شد وارد متاتریدر می‌شوید. در نسخه موبایل نیز همین مسیر را باید طی کنید تا به بازار متصل شوید.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

سوالات متداول
آیا لایت فایننس متاتریدر تحت وب دارد؟

بله در لایت فایننس می‌توانید بدون نیاز به نصب متاتریدر از نسخه تحت وب برای اتصال به بازار استفاده کنید.

از لایت فایننس می‌توان متاتریدر را دانلود کرد؟

بله. از خود بروکر لایت فایننس می‌توانید متاتریدر 4 و 5 را برای ویندوز، اندروید و IOS دانلود کنید.

آیا لایت فایننس از متاتریدر موبایل پشتیبانی می‌کند؟

بله این قابلیت امکان پذیر است.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر لایت فایننس

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۴ دیدگاه

  • سلام به کارشناسان ایران ریبیت میخاستم بدونم چه سیستم هایی می‌توانند به متاتریدر بروکر لایت فارکس متصل شوند؟ اگه یوزر نیم و پسورد حساب تجاری متاتریدرمون رو فراموش کردیم باید چیکار کنیم؟

    • سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز، با نصب متاتریدر در کامپیوتر شخصی (نسخه ویندوز یا دسکتاپ)، نسخه گوشی و تبلت و نسخه تحت وب می توانید به بازارهای معاملاتی لایت فایننس دسترسی داشته باشد. در صورت فراموشی رمز عبور و نام کاربری باید به ایمیل وارد کرده در زمان ثبت نام بروکر، مشخصات حساب ایجاد شده در بروکر را بررسی کرده که، اطلاعات لازم در آن ذکر شده است.

  • سلام وقت بخیر یه سوال داشتم از شما دوستان من اطلاعات حساب ساخته شده در لایت فایننس رو وارد کردم در متاتریدر۵ و اطلاعات حسابم بالا میاد اما چارت رو نشون نمیده بهم متاتریدر.میخواستم بدونم ایا به فیلتر شکن نیازه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *