4.7/5 - (6 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر لایت فایننس

برای تغییر آی بی یا انتخاب آی بی در بروکر لایت فایننس می‌توانید از طریق پنل کاربری خود این کار را انجام دهید؛ اما اگر هنوز در این بروکر ثبت نام نکرده‌اید با استفاده از لینک معرفی که IB شما ارائه می‌دهد، می‌توانید آی بی خود را انتخاب نمایید. برای آموزش کامل این تغییر آی بی، ادامه مطلب را بخوانید.

تغییر IB در بروکر لایت فایننس

IB در فارکس چیست؟

IB به شرکت یا افرادی گفته می‌شود که برای جذب کاربر جدید با بروکرها همکاری می‌کنند، البته تنها کار آی بی این نیست. کاربرانی که از طریق آی بی ها جذب می‌شوند یا زیرمجموعه یک آی بی قرار می‌گیرند، می‌توانند هزینه‌های معاملاتی که پرداخت می‌کنند را در قالب ریبیت پس بگیرند. پس IB ها رابطه بین کاربران و بروکرها را تسهیل می‌کنند. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

شما به عنوان تریدر اگر تابه‌حال از یک IB استفاده نکرده باشید شاید سوالتان این باشد که انتخاب ایران ریبیت به عنوان IB چه سودی برای ما دارد؟ ایران ریبیت به عنوان قدرتمندترین آی بی فعال در ایران به شما کمک می‌کند تا بین 55 تا 85% هزینه‌های معاملاتی را پس بگیرید.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

برای مثال شما هر تریدی که باز می‌کنید شامل پرداخت کمیسیون و اسپرد می‌شود، اما اگر زیرمجموعه ایران ریبیت باشید و در بروکر لایت فایننس ترید کنید، می‌توانید مبالغی که بابت کمیسیون و اسپرد پرداخت می‌کنید را در قالب ریبیت به صورت پول نقد پس بگیرید. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر لایت فایننس بپردازید.

کاربران بروکر لایت فایننس برای انتخاب IB می‌توانند به بخش پنل کاربری مراجعه کنند و آنجا کد معرف ایران ریبیت را وارد کنند تا پس از بررسی کارشناسان، آی بی شما انتخاب شود.

چگونه آی بی بروکر لایت فایننس را تغییر دهیم؟

برای تغییر آی بی در بروکر لایت فایننس، پس از تایید کامل مشخصات، قسمت تغییر ارجاع مربوط به تغییر آی بی است که از این لینک my.litefinance.org می‌توانید وارد آن شوید. ابتدا از داخل کابین وارد قسمت پروفایل می‌شوید و سپس از قسمت تایید مشخصات روی گزینه‌ی “ویرایش” روبروی قسمت تغییر رفرال کلیک کنید. سپس در بخش اول UID را «539755025» وارد کنید و در فیلد دوم نیز CID را مقدار «214294» قرار دهید. برای آموزش کامل این موضوع می‌توانید ویدیو زیر را ببینید:

بعد از انجام تمام مراحل گفته شده شما می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از لایت فایننس

برای اینکه بتوانید از بروکر لایت فایننس ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید. طبق قراردادی که این بروکر با ایران ریبیت دارد، شما می‌توانید ریبیت خود را هر روز در ساعت 01:30 شب از طرف خود بروکر دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر لایت فایننس

اما اگر تا به حال در بروکر لایت فایننس ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید ابتدا آی بی خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر ایران ریبیت را انتخاب نمایید می‌توانید از طریق لینک ثبت نام این کار را انجام دهید تا مستقیما زیرمجموعه این IB شده و دیگر نیاز نباشد مراحل بالا را طی کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر لایت فایننس خواندیم:

همان‌طور که در مقاله تغییر آی بی بروکر لایت فایننس خواندید، شما می‌توانید از طریق وارد کردن کد معرف آی بی خود در پنل کاربری که لینک آن قرار داده شده، آی بی خود را تغییر داده یا انتخاب کنید. اگر هم تاکنون در این بروکر ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید با لینک اختصاصی آی بی خود این کار را انجام دهید تا مستقیماً به عنوان زیرمجموعه آی بی ثبت شده و شامل دریافت ریبیت شوید.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *