5/5 - (1 امتیاز)

لوریج در بروکر لایت فایننس

لوریج یا اهرم ضریبی است که کارگزاری لایت فایننس (LiteFinance) در اختیار شما قرار می‌دهد تا با سرمایه بسیار کم هم بتوان از حرکات کوچک بازار سود کسب کرد. ما در این مقاله وضعیت میزان لوریج در حساب‌های معاملاتی بروکر لایت فایننس را به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

لوریج در لایت فایننس (LiteFinance)

لوریج چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، میزان حرکت ارزش جفت ارزها و نمادهای معاملاتی در فارکس بسیار کم است و در حد پیپ در طول روز حرکت می‌کنند. بنابراین اگر بخواهیم با اصل پول خود روی این نمادها معامله کنیم، سود آن آن‌قدر کم خواهد بود که اصلاً حضور در چنین بازاری به‌صرفه نیست.

لوریج
لوریج میزان اعتباری است که بروکر به کاربران خود برای ترید کردن می‌دهد.

بنابراین سیستمی به نام لوریج یا اهرم به فارکس اضافه شده که به نوعی ضریبی بر روی پول شماست تا حجم آن افزایش پیدا کند و بتوانید از حرکت‌های جزئی نیز سود قابل قبولی را دریافت کنید. حالا که متوجه شدید لوریج چیست می‌خواهیم وضعیت لوریج حساب‌های مختلف بروکر لایت فایننس را برای شما شرح دهیم.

اهرم در بروکر LiteFinance

اهرم همیشه به حساب معاملاتی که دارید بستگی دارد، در بروکر لایت فایننس سه نوع حساب معاملاتی وجود دارد که هم حساب‌ها و هم اهرم آن‌ها را برایتان توضیح خواهیم داد:

  • حساب کلاسیک: این حساب دارای لوریج از 1:1 تا 1:1000 است.
  • حساب سنت: این حساب دارای لوریج از 1:1 تا 1:1000 است.
  • حساب پرو: این حساب دارای لوریج از 1:1 تا 1:1000 است.

شما در بروکر لایت فایننس می‌توانید برای سه حساب بالا لوریج‌های زیر را تنظیم کنید:

لوریج‌های قابل تنظیم
1:1
1:10
1:33
1:50
1:100
1:200
1:300
1:400
1:500
1:1000

 

بروکر LiteFinance دارای سه حساب معاملاتی Classic، Cent، Pro است که می‌توانید لوریج آن را از 1:1 تا 1:1000 تنظیم کنید.

چگونه لوریج لایت فایننس را فعال کنیم؟

زمانی که وارد بروکر LiteFinance می‌شوید و می‌خواهید یک حساب معاملاتی ایجاد کنید، روی بخش ایجاد حساب که کلیک کنید، پس از انتخاب حساب خود در بخش اهرم روی فیلد باز شونده کلیک کنید تا میزان اهرم‌های مختلفی که می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد مشاهده کنید:

انتخاب اهرم برای حساب های معاملاتی
در بخش باز کردن حساب های معاملاتی امکان انتخاب اهرم‌های معاملاتی را دارید.

در اینجا می‌توانید یکی از اهرم‌های مشخص شده را بر اساس نیاز خود برای حسابتان انتخاب کنید.

بهترین لوریج لایت فایننس برای ترید کردن

اگر معامله‌گر تازه‌کاری باشید شاید هنوز ندانید که بهترین لوریج برای شما چه میزان است. دقت کنید، همان میزان که لوریج می‌تواند ضریب خوبی برای افزایش کسب سود باشد، به همان میزان نیز خطرناک است چون می‌تواند با همان سرعت به شما ضرر وارد کند. معمولاً تریدرهای حرفه‌ای جهان که معاملات بلند مدت استفاده می‌کنند، از لوریج 1:33 تا 1:100 عموماً استفاده می‌کنند. معامله‌گرانی که اسکلپر هستند، می‌خواهند از حرکت‌های کوچک بازار استفاده کند معمولاً از لوریج‌های بالای 1:500 تا 1:1000 استفاده می‌کنند. به طور کلی انتخاب لوریج بسته به نوع استراتژی معاملاتی و مدیریت مالی خودتان دارد.

چگونه لوریج را در بروکر لایت فایننس تغییر دهیم؟

زمانی که شما لوریج حساب خود را انتخاب کنید، تقریباً از طرف شما ممکن نیست. برای این کار حتماً باید به پشتیبانی بروکر LiteFinance پیام دهید و درخواست کنید که لوریج حسابتان را تغییر دهند.

آنچه در مقاله لوریج در لایت فایننس خواندیم:

در کارگزاری لایت فایننس می‌توانید لوریج حساب را از 1:1 تا 1:1000 تقسیم کنید، مواردی که برای لوریج در اختیار شماست در سه حساب معاملاتی این بروکر یکسان است و فرقی نمی‌کند که کدام حساب را داشته باشید. اگر بعد از استفاده از حسابتان بخواهید لوریج آن را تغییر دهید باید حتماً از طریق تیکت درخواست خود را به پشتیبانی ارائه کنید.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *