4.7/5 - (4 امتیاز)

واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس یکی از بهترین کارگزاری‌های فارکس است که به کاربران ایرانی هم خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات، امکان واریز و برداشت ریالی در آمارکتس است که سبب شده کاربران داخل ایران نیز از طریق کارت به کارت بانکی به آسان‌ترین شکل ممکن واریز و برداشت خود را انجام دهند. در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چطور واریز و برداشت ریالی در آمارکتس را انجام دهید.

واریز و برداشت ریالی آمارکتس (AMarkets)

واریز و برداشت در آمارکتس از روش ریالی

آموزش شارژ آمارکتس از طریق روش ریالی بسیار آسان است. برای واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس شما حتماً باید احراز هویت خود را تکمیل کرده باشید، سپس می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید. در مرحله دوم در پنل کاربری برای مثال روی واریز کلیک کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود.

واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس (AMarkets)
کیف پول خود را انتخاب کنید و گزینه واریز وجه را کلیک کنید.

در این صفحه گزینه اول مربوط به انتخاب کیف پولی است که می‌خواهید در آن واریزی انجام شود. سپس گزینه “موارد دیگر” را انتخاب کنید و در فیلدی که باز می‌کند واریز ریالی را انتخاب نمایید. سپس واریز وجه را بزنید. در اینجا باید یکی از صرافی‌هایی که در فهرست است را انتخاب کرده و از طریق صرافی طرف قرارداد آمارکتس، پول خود را به صرافی انتقال دهید به صورت کارت به کارت تا صرافی پول را به آمارکتس انتقال دهد. اگر اولین بار است که می‌خواهید واریز یا برداشت ریالی از آمارکتس انجام دهید، با مدیر حساب خود از طریق پشتیبانی ارتباط بگیرید.

مراحل برداشت نیز دقیقاً همین است، شما به بخش برداشت وجه مراجعه می‌کنید، حسابی که می‌خواهید از آن برداشت را انجام دهید انتخاب کرده و در نهایت روش ریالی و مبلغ را وارد کرده و منتظر می‌مانید تا از طریق صرافی که انتخاب کرده‌اید پول به حساب شما واریز شود.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

روش های واریز و برداشت در بروکر آمارکتس

بروکر AMarkets مسیرهای مختلفی را برای واریز و برداشت کاربران در نظر گرفته است تا کاربرانش از هر نقطه جهان بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند. در صفحه اول سایت آن روش ها و نحوه واریز و برداشت در بروکر آمارکتس آمده است که جزییات آن را نیز می‌توانید در ادامه بخوانید. این روش‌ها شامل روش‌هایی چون کارت بانکی، تتر، لیتکوین، بیت کوین، تاپ چنج و … است.

واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس (AMarkets)
مسیر مد نظر خود برای واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس را انتخاب کنید.

با بررسی تمامی درگاره های واریز و برداشت، مسیر مد نظر خودتان را انتخاب کنید و به ثبت نام و افتتاح حساب بپردازید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس از طریق ایران ریبیت

در بروکر آمارکتس روشی جدید برای واریز و برداشت ریالی به صورت مستقیم وجود دارد. در این روش شما بدون ثبت نام در هیچ صرافی، فقط کافی است به صفحه واریز و برداشت ریالی در ایران ریبیت مراجعه کنید. این صفحه مربوط به شرکت ایران ریبیت است که کار پشتیبانی انتقال پول برای ایرانیان را انجام می‌دهد. 

شما خیلی راحت می‌توانید با واریز پول خود به حساب بانکی که در ایران به شما داده می‌شود و ارسال فیش آن برای ایران ریبیت، حساب خود را به صورت دلاری در بروکر آمارکتس شارژ کنید. مراحل برداشت وجه نیز به همین سادگی امکان‌پذیر است و برداشت پول در کمترین زمان ممکن از طریق ایران ربیت صورت خواهد گرفت.

در کارگزاری آمارکتس کاربران داخل ایران می‌توانند به راحتی از روش واریز و برداشت ریالی پس از تایید حساب بانکی خود استفاده کنند و با استفاده از کارت به کارت این کار را انجام دهند.

ثبت نام و افتتاح حساب در آمارکتس

مراحل ثبت نام در بروکر آمارکتس بسیار ساده است، شما با وارد شدن به بروکر آمارکتس و کلیک روی گزینه ورود و سپس registration می‌توانید وارد صفحه ثبت نام و افتتاح حساب در آمارکتس شوید. با وارد کردن مشخصات خود مانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس، ایمیل و … یک لینک راستی آزمایی در ایمیل خود دریافت می‌کنید که از طریق آن می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس (AMarkets)
برای ثبت نام و افتتاح حساب در آمارکتس باید فرم مشخصات را تکمیل کنید.

بعد از افتتاح حساب در آمارکتس شما امکان سرمایه گذاری، واریز و برداشت ریالی در حساب را دارید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد حساب های آمارکتس مقاله حساب های بروکر آمارکتس را مطالعه کنید.

آنچه در مقاله واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس خواندیم:

در این مقاله متوجه شدید، در بروکر آمارکتس می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند روش ریالی، تاپ چنج، ارزهای دیجیتال و … برای واریز و برداشت خود استفاده کنید. AMarkets برای رفاه کاربران ایرانی با صرافی‌هایی قرارداد بسته است که از طریق آن‌ها، ایرانیان داخل کشور به راحتی می‌توانند با انجام کارت به کارت به حساب صرافی مجاز، پول خود را به آمارکتس انتقال دهند یا اینکه پول خود را از این کارگزاری دریافت کنند. تمامی روش‌های واریزی بدون کوچک‌ترین کمیسیونی انجام می‌شود.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا واریز ریالی به بروکر آمارکتس کمیسیون دارد؟

هیچ‌کدام از روش‌های واریز در AMarkets از جمله واریز ریالی هیچ‌گونه کمیسیونی به کاربر تحمیل نمی‌کند. البته درگاه پرداخت شما اگر کمیسیونی بگیرد به این بروکر مربوط نمی‌شود.

آیا بروکر AMarkets امکان واریز و برداشت ریالی دارد؟

بله کارگزاری آمارکتس با صرافی‌هایی قرارداد دارد که کمک می‌کند کاربران ایرانی از طریق کارت به کارت، واریز و برداشت ریالی را تجربه کنند.

آیا در آمارکتس می‌توانید از تاپ چنج استفاده کنید؟

بله. یکی دیگر از روش‌هایی که کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی پول خود را در آمارکتس جابجا کنند، روش تاپ چنج است.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر آمارکتس

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

  • سلام بروکر ای مارکتس از بروکرهای معروف و پرکاربرد ایرانیان هست که واریز و برداشت را برای معامله گران ایرانی بسیار راحت کرده است .آیا واریز و برداشت به روش تتر در این بروکر بین ایرانیان رواج دارد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام و عرض ادب، بله فقط در روند واریز و برداشت به روش تتر دقت کنید که قبل از انتخاب کیف پول، ارز دیجیتال تتر (USDT) را بر مبنای یک شبکه انتقال قرار دهید و به مرحله بعدی بروید. بروکر آمارکتس به منظور راحت تر کردن کار برای تریدرهای ایرانی امکان واریز و برداشت ریالی را فراهم کرده که کارشناسان ایران ریبیت این روش را به شما پیشنهاد می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *