5/5 - (1 امتیاز)

اتوچارتیست آمارکتس چیست؟

اتوچارتیست یک اکسپرت تحلیل بازار و ارائه سیگنال معاملاتی مشهور در جهان است که کارگزاری آمارکتس شرایطی را فراهم کرده که بتوانید از این سیستم به صورت رایگان از آن استفاده کنید. ما در این مقاله شیوه نصب اتوچارتیست در بروکر آمارکتس و نحوه استفاده از آن را برای شما به صورت کامل شرح خواهیم داد.

اتوچارتیست آمارکتس چیست؟

معرفی اتوچارتیست آمارکتس

اتوچارتیست یک سیستم اسکن بازار به صورت کاملاً پیشرفته است که هزاران الگو، شرایط و وضعیت‌های مختلف را در نظر می‌گیرد تا بهترین موقعیت‌های معاملاتی را پیدا کند. اتوچارتیست یک ربات معامله‌گر نیست، بلکه یک اکسپرت برای رصد و پیدا کردن موقعیت‌های معاملاتی در بازار است. اتوچارتیست با ردیابی موقعیت‌های معاملاتی خوب در بازار، تصویر موقعیت را مانند شکل زیر برای شما ترسیم می‌کند تا شما بتوانید از روی آن تصمیم بگیرید که آیا وارد این پوزیشن معاملاتی بشوید یا خیر. اتوچارتیست در سال 2005 به بازار عرضه شد، اما کاربران معمولی امکان دسترسی مجزا به آن را ندارند زیرا این سیستم فقط به کارگزاری‌ها عرضه می‌شود و برخی از کارگزاری‌های دنیا مانند آمارکتس آن را به رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

معرفی اتوچارتیست آمارکتس
اتوچارتیست آمارکتس برای انتخاب پوزیشن های معاملاتی به شما کمک می‌کند.

استفاده از اتوچارتیست برای هر معامله گر یک امر ضروری و مفید است زیرا با بررسی تمامی الگوها و نمودارها بهترین موقعیت معاملاتی را برای کاربران فراهم می‌کند.

اگر دوست دارید می‍توانید به مقاله ربات فارکس چیست؟ مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اندیکاتور نوسان Autochartist

تحلیل آماری اتوچارتیست نشان می‌دهد که یک اکسپرت کاملاً موفق است. اندیکاتور اتوچارتیست مزایای بسیار زیادی دارد که شاید تا امروز بین کاربران ایرانی آنچنان مورد توجه قرار نگرفته است. اگر بخواهیم به ویژگی‌های اصلی آن اشاره کنیم باید موارد زیر را نام ببریم:

  • نقطه نسبتاً دقیقی برای ورود به بازار مشخص می‌کند.
  • حد سود و حد نسبی سیگنال مشخص است.
  • می‌توانید آن را فیلتر کنید تا بهترین نتایج را به شما نشان دهد.
  • استفاده از تحلیل پرایس اکشن در پیدا کردن سیگنال‌های معاملاتی.
  • دارای بیش از 16 الگوی اصلی برای ارائه سیگنال.
  • به طور میانگین 7 مورد از هر 10 مورد پیش‌بینی‌ آن درست بوده است.

سیگنال‌های معاملاتی رایگان آمارکتس

بروکر آمارکتس سیستم اشتراک AutoChartist را از کمپانی اصلی آن تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند تا تریدرها بتوانند از سیگنال‌های معاملاتی رایگان آن استفاده کنند. اگر کاربر آمارکتس هستید در ادامه مطلب به شما می‌آموزیم که چطور این سیستم را روی متاتریدر خود نصب کرده و از آن استفاده کنید.

دانلود و نصب اتوچارتیست آمارکتس

نصب و فعال‌سازی autochartist در متاتریدر ۴ خود ابتدا وارد پنل کاربری شوید، سپس روی گزینه سرویس‌ها کلیک کرده و اتوچارتیست را بزنید. زمانی که در حساب معاملاتی واقعی خود پول واریز کرده باشید، گزینه‌ای به نام Metatrader Plagins برای شما باز خواهد شد. روی این گزینه کلیک کنید تا پلاگین اتوچارتیست را دانلود کنید. پس از دانلود روی گزینه Install کلیک کنید، سپس در صفحه زیر گزینه Next را بزنید تا نصب به طور کامل انجام شود.

شروع دانلود و نصب اتوچارتیست آمارکتس
پس از فعالسازی autochartist در متاتریدر ۴ می توانید اتوچارتیست را نصب کنید.

بعد از آن باید وارد متاتریدر خود شوید و از منوی بالایی روی Tools کلیک کنید، سپس Option را انتخاب کرده تا صفحه زیر باز شود. در اینجا باید به سربرگ Expert Advisor بروید. در اینجا گزینه‌های روی تیک گزینه‌های اول، دوم، سوم، پنجم و ششم را فعال کنید و گزینه OK را بزنید و این صفحه را ببندید.

زدن تیک های سربرگ Expert Advisor و رفتن به مرحله بعد
برای ادامه نصب اتوچارتیست تیک های اول، دوم، سوم، پنجم و ششم را فعال کنید.

سپس در متاتریدر خود وارد بخش Navigator شوید، روی Expert کلیک کنید تا ببینید که AutoChartist به آن اضافه شده است. روی AutoChartist دبل کلیک کنید.

روی گزینه AutoChartist دبل کلیلک کنید
وارد بخش Navigator شوید و گزینه AutoChartist دو بار کلیک کنید.

مشاهده خواهید کرد که یک صفحه باز شده است که از شما ایمیل آدرس ثبت نامی در بروکر آمارکتس را می‌خواهد. ایمیل خود را وارد کرده و روزی گزینه Save کلیک کنید.

وارد کردن ایمیل برای ادامه نصب اتوچارتیست
ایمیلی که با آن در بروکر آمارکتس ثبت نام کردید را، وارد کنید.

بعد از این مرحله کار نصب و فعال سازی اتوچارتیست شما روی متاتریدر 4 بروکر آمارکتس به پایان رسیده است و می‌توانید از آن استفاده نمایید.

آموزش نصب و فعال سازی autochartist در متاتریدر ۵

مراحلی که در بالا توضیح داده شد، برای نصب اتوچارتیست روی متاتریدر بود. ما به عنوان نمونه نصب روی متاتریدر 4 را توضیح دادیم، اما اگر بخواهید این نرم افزار را روی متاتریدر 5 نیز نصب کنید، در همان مراحل ابتدای نصب این صفحه را به شما نشان می‌دهد و از شما می‌خواهد که انتخاب کنید که روی کدام نسخه از متاتریدر نصب شود. اینجا می‌توانید متاتریدر 5 را انتخاب نمایید. در ضمن اگر می‌خواهید هر دو نسخه را روی سیستم خود داشته باشید، می‌توانید همزمان هر دو را تیک بزنید.

آموزش نصب و فعال سازی autochartist در متاتریدر ۵
در مرحله آخر از بین متاتریدر 4 و متاتریدر 5 یکی را انتخاب کنید.

با انتخاب هر یک از متاتریدرها می توانید از تمام امکانات اتوچارتیست استفاده کنید ولی ما برای مثال نمونه نصب روی متاتریدر 4 را برای شما توضیح دادیم. برای آموزش اتصال حسابتان به متاتریدر می‌توانید مقاله نحوه اتصال آمارکتس به متاتریدر را مطالعه کنید

اتوچارتیست AutoChartist یک سیستم اسکن بازار از طریق پرایس اکشن و الگوهای اصلی معاملاتی است که به صورت یک اکسپرت روی متاتریدر قابل نصب است.

نحوه استفاده از اتوچارتیست آمارکتس

بعد از اینکه اتوچارتیست را روی متاتریدر خود نصب کردید روی آن کلیک کنید تا اسکنر اتوچارتیست بالا بیایید و تصویر زیر را مشاهده کنید. در اسکنری که روی صفحه می‌بینید، اگر دقت کنید نام جفت ارزهایی که سیگنال معاملاتی برای آن‌ها پیدا شده را مشاهده می‌کنید. کنار اسم این جفت ارزها نوشته شده Wive که اگر آن را بزنید فوری آن چارت برای شما باز می‌شود و می‌توانید سیگنال معاملاتی را روی صفحه مشاهده کنید.

نحوه استفاده از اتوچارتیست آمارکتس
بعد از نصب اتوچارتیست بر متاتریدر سیگنال معاملاتی مورنظر خود را انتخاب کنید.

سیگنال‌های معاملاتی که اتوچارتیست ارائه می‌کند، هرکدام از فیلتری به نام درصد موفقیت عبور می‌کنند، برای اینکه این فیلتر را تنظیم کنید روی گزینه Minimum Probality کلیک نموده، سپس در فیلد باز شده می‌توانید ببیند که چه درصدهایی وجود دارد. هرچه درصد را بالاتر بگذارید، سیگنال‌های کمتر، اما مطمئن‌تری را به شما ارائه می‌کند. این درصدها به معنای درصد موفقیت و کیفیت سیگنال است.

تنظیم فیلتر درصد موفقیت در اتوچارتیسیت
با تنظیم فیلتر درصد موفقیت در اتوچارتیست، معاملات پر سودتری خواهید داشت.

در بخش فیلتر نیز می‌توانید انتخاب کنید که کدام جفت ارزها یا نمادهای معاملاتی را فیلتر کند و مثلاً معاملات روی آن‌ها را نشان ندهد یا نشان بدهد. از روشی که به شما توضیح دادیم می‌توانید دریافت سیگنال‌های معاملاتی فارکس autochartist در آمارکتس را تجربه کنید و خودتان تصمیم بگیرید که آیا از آن سیگنال برای ورود به معامله استفاده کنید یا خیر.

اتوچارتیست آمارکتس در نسخه وب

اگر نخواهید اتوچارتیست را روی متاتریدر خود نصب کنید، برای استفاده از آن می‌توانید از نسخه آنلاین استفاده کنید. برای این کار به سایت آمارکتس بروید، وارد پنل کاربری خود شوید، روی سرویس‌های معاملاتی بزنید و گزینه AutoChartist را انتخاب کنید. در اینجا همان‌طور که می‌بینید می‌توانید سیگنال‌های فعال روی جفت ارزهای مختلف را مشاهده کنید.

اتوچارتیست آمارکتس در نسخه وب
با مراجعه به سایت آمارکتس و انتخاب گزینه AutoChartist می‌توانید سیگنال‌های فعال را بررسی کنید.

در تصویر بالا 4 گزینه مشخص است که ما به ترتیب درباره آن‌ها توضیح خواهیم داد:

  • جستجو: ویژه سرچ کردن برای پیدا کردن نماد معاملاتی مد نظرتان است.
  • شکل: به معنای فیلتر کردن سیگنال‌ها از روی پترنهای معروف است.
  • بازه: بازه زمانی را برای شما فیلتر می‌کند.

فعال سازی افزونه autochartist در یک نمودار

برای فعال کردن افزونه روی یک نمودار، فقط کافی است ارز مد نظر را انتخاب کرده، سپس روی اتوچارتیست کلیک کنید تا روی نمودار آن فعال شود. خود اتوچارتیست در صفحه اسکنر خود همانطور که در تصویر زیر می‌بینید فهرست نمادهای معاملاتی را دارد که می‌توانید روی آن‌ها کلیک کنید تا به جفت ارز مد نظرتان برود.

فعال سازی افزونه autochartist در یک نمودار
برای فعالسازی نمودار، ارز مورد نظر را انتخاب کنید و روی اتوچارتیست کلیک کنید.

با فعال کردن این افزونه در اتوچارتیست می توانید تمامی سیگنال‌های بازار را بررسی کنید و بهترین موقعیت معاملاتی را انتخاب کنید. اگر به دنبال کانال سیگنال فارکس هستید به صفحه کانال سیگنال فارکس مراجعه کنید. در این مفاله ما به توضیح کامل این موضوع پرداخته‌ایم و اینکه آیا می‌توان با کانال های سیگنال سود کرد.

آنچه در مقاله درباره اتوچارتیست آمارکتس خواندیم:

در این مقاله متوجه شدید که اتوچارتیست یک پلاگین یا اکسپرت ارائه سیگنال بسیار مشهور در جهان است که از طریق کارگزاری آمارکتس می‌توانید به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشید و پس از فعال کردنش روی متاتریدر، بدون نیاز به دانش بالایی، از سیگنال‌های معاملاتی آن استفاده کنید. اتوچارتیست قابلیت تنظیم برای نشان دادن سیگنال‌های معاملاتی موفق تا 80% را دارد و تمرکزش پیدا کردن بهترین موقعیت‌ها بر اساس تحلیل پرایس اکشن و یافتن الگوهای مشهور معاملاتی جهان است. شما می‌توانید اتوچارتیست را روی متاتریدر 4 و 5 نصب کنید. البته اتوچارتیست به کاربران معمولی خدماتی نمی‌دهد و فقط کاربران بروکرهایی مثل آمارکتس که این سیستم را فعال کرده است، می‌توانند از این سیستم استفاده کنند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
آیا آمارکتس اتوچارتیست را ارائه می‌کند؟

در بروکر آمارکتس می‌توانید از طریق روش‌هایی چون ریالی؛ تاپچنج، پرفکت مانی، ارزهای دیجیتال و … واریز و برداشت را انجام دهید.

هزینه استفاده از اتوچارتیست چقدر است؟

اتوچارتیست یک سیستم کاملاً رایگان است که می‌توانید از کارگزاری خود آن را دریافت کنید.

فعال سازی افزونه autochartist در یک نمودار به چه صورت است؟

برای فعال کردن افزونه روی یک نمودار، فقط کافی است ارز مد نظر را انتخاب کرده، سپس روی اتوچارتیست کلیک کنید تا روی نمودار آن فعال شود.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر آمارکتس

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *