5/5 - (1 امتیاز)

حساب بدون اسپرد آمارکتس (AMarkets)

کارگزاری آمارکتس (AMarkets) دارای 4 حساب معاملاتی است که یک حساب از اسپرد ثابت و حساب‌های دیگر از اسپرد شناور برخوردار هستند. حساب بدون اسپرد آمارکتس را حساب ECN است و اسپرد شناور آن از 0.0 شروع می‌شود، یعنی شما ممکن است در لحظاتی از بازار بدون پرداخت اسپرد معامله خود را انجام دهید. برای آشنایی کامل با حساب بدون اسپرد آمارکتس با ما همراه شوید.

حساب بدون اسپرد آمارکتس

معرفی حساب بدون اسپرد آمارکتس

بروکر آمارکتس یک حساب ECN دارد که اسپردش فوق فشرده است. زمانی که به مشخصات این حساب نگاه می‌کنیم می‌بینیم که اسپردش از عدد حداقلی 0.0 پیپ شروع می‌شود، یعنی اگر در سشن مناسب و به دور از زمان اخبار ترید کنید، احتمالاً اسپرد شما در بروکر آمارکتس صفر یا نزدیک به صفر خواهد بود. چنین حسابی برای کاربران حرفه‌ای به‌خصوص اسکلپرها مناسب است.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

برای آشنایی کامل با سایر مشخصات این حساب به جدول آن نگاه کنید:

مشخصات

شرح

دستور اجرا

اجرای بازار

حداقل واریز

$200 / €200

لوریج

تا سقف 1:3000 1

قیمت دهی نهایی

تا 5 رقم اعشار

حداقل حجم سفارش

از 0.01 با گام 0.01

اسپرد

شناور از 0 پیپ

حساب اسلامی

در دسترس

زمان معامله

بامداد دوشنبه / جمعه 23:55 (به‌وقت اروپای شرقی)

کمیسیون

2.5$/2.5€ در هر 1 لات در هر طرف 2

میزان Stop Out

40%

مارجین برای موقعیت‌های هج شده

50%

ارز حساب

USD, EUR

نمادهای قابل معامله

44 نماد معاملاتی در بازار فارکس؛ 7 نماد معاملاتی در بازار فلزات؛ 16 نماد معاملاتی در بازار شاخص‌ها؛ 11 نماد معاملاتی در بازار کالا؛ 2 نماد معاملاتی در بازار اوراق قرضه؛ 27 نماد معاملاتی ارزهای رمزپایه 3، 427 سهام, 19 ETF

محافظت از بالانس منفی

بله

البته دقت داشته باشید که این حساب دارای کمیسیون است، یعنی شما بابت هر لات معامله‌ای که با حساب ECN بروکر آمارکتس انجام می‌دهید، 2.5 دلار بابت هر طرف معامله باید پرداخت کنید. اگر نیاز به بررسی بیشتر راجب انواع حساب این بروکر دارید به مقاله انواع حساب بروکر آمارکتس مراجعه کنید.

حساب بدون اسپرد آمارکتس حساب ECN است که اسپرد آن شناور از 0.0 به بالا محاسبه می‌شود. البته این حساب شامل پرداخت 2.5 دلار کمیسیون بابت 1 لات در هر طرف معامله است.

چگونه اسپرد را در آمارکتس کم کنیم؟

برای اینکه کمترین میزان اسپرد را پرداخت کنید، چند روش و نکته وجود دارد که در ادامه تیتروار آورده شده است:

  • ترید نکردن در زمان خبر؛
  • ترید در سشن مناسب؛
  • ترید در حجم بازار مناسب؛
  • ترید در حسابی با اسپرد کم؛
  • دریافت ریبیت.

دریافت ریبیت به این شکل است که شما عضو و زیرمجموعه یک آی بی طرف قرارداد با بروکر AMarkets خواهید شد، سپس از طریق آن آی بی، هزینه‌های معاملاتی که در طول ماه انجام داده‌اید به شما به عنوان ریبیت بازمی‌گردد.

معرفی حساب بدون اسپرد آمارکتس
بروکر آمارکتس یک حساب ECN دارد که اسپردش فوق فشرده است.

آی بی قدرتمندی مانند ایران ریبیت بین 55 تا 85% اسپرد پرداختی را به شما برمی‌گرداند. برای دریافت ریبیت کلیک کنید.

آنچه در مقاله حساب بدون اسپرد آمارکتس خواندیم:

در کارگزاری آمارکتس هیچ حسابی وجود ندارد که اسپرد آن به صورت ثابت 0.0 باشد، اما شما می‌توانید با بازکردن حساب ECN در این بروکر که اسپردش از 0.0 پیپ به صورت شناور شروع می‌شود، در شرایط خوب بازار اسپرد صفر یا نزدیک به صفر را تجربه کنید.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
کمترین اسپرد بروکر آمارکتس مربوط به کدام حساب است؟

حساب ECN بروکر AMarkets دارای اسپرد شناور از 0.0 پیپ است.

چطور اسپرد را از آمارکتس پس بگیریم؟

با عضویت در ایران ریبیت می‌توانید بخش بزرگی از اسپرد پرداختی به آمارکتس را پس بگیرید.

بهترین نوع اسپرد کدام است؟

دو نوع اسپرد شناور و ثابت وجود دارد که اسپرد شناور عموماً کمترین هزینه را به شما وارد می‌کند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر آمارکتس

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۱ دیدگاه

  • یکی از بهترین مزیت های بروکر امارکتس اینه که به ازای هر لات یه مبلغی رو برای شما در نظر میگیره که بتونید باهاش ترید کنید. این ویژگی منحصر به فرد رو تنها میشه تو بروکر آمارکتس پیدا کرد. یه مساله ای که برام پیش اومده این هستش که من توی یک وبسایت دیدم که بروکر ای مارکتس حساب سنتی داره. این مطلب صحیح هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *