5/5 - (2 امتیاز)

تغییر آی بی در بروکر کلایمکس پرایم

برای تغییر آی بی در بروکر کلایمکس پرایم می‌توانید از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی این کار را انجام دهید، اگر هم هنوز در این بروکر ثبت نام نکرده‌اید، فقط کافی است با لینک ویژه آی بی خود افتتاح حساب کنید تا IB شما فعال شود. برای آموزش کامل تغییر و انتخاب آی بی در بروکر کلایمکس پرایم با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

تغییر IB در بروکر کلایمکس پرایم

با توجه به شکایت های زیادی که از بروکر کلایمکس پرایم شده است و همچنین عدم پاسخگویی این بروکر به کارشناسان ما، این بروکر کلاه بردار شناخته شده و حتما سعی کنید پول خود را از این بروکر برداشت کنید و دیگر به هیچ وجه در این بروکر ثبت نام نکنید.

IB در فارکس چیست؟

به شرکت‌هایی که از طریق روش‌های گوناگون سعی در جذب کاربران جدید برای بروکرها دارند، آی بی گفته می‌شود. البته آی بی ها برای کاربران نیز مفید هستند، زیرا بروکرها تنها به کاربرانی ریبیت نقدی پرداخت می‌کند که از طریق آی بی ها ثبت نام کرده باشند. پس آی بی می‌تواند به صورت دو طرفه هم برای تریدرها و هر برای بروکرها مفید باشد. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

اگر تا به حال شما هیچ آی بی نداشتید احتمالاً سوالتان این است که چرا باید ایران ریبیت را به عنوان آی بی انتخاب کنیم. اگر شما یک تریدر حرفه‌ای در فارکس هستید و در طول یک ماه معاملات زیادی انجام می‌دهید. قطعاً بخش زیادی از پول خود را صرف پرداخت کمیسیون و اسپرد معاملات می‌کنید؛ با انتخاب ایران ریبیت به عنوان آی بی خود، می‌توانید بین 55 تا 85% از هزینه‌های معاملاتی را پس بگیرید.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

این هزینه‌ها به صورت پول نقد و در قالب ریبیت به شما برگردانده خواهد شد. در نظر داشته باشید که تنها روش دریافت ریبیت، انتخاب یک آی بی در بروکر کلایمکس پرایم است. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر کلایمکس پرایم بپردازید.

کلایمکس پرایم شرایطی را فراهم کرده که طبق آن کاربرانی که زیر مجموعه یک IB همکار با بروکر هستند می‌توانند ریبیت نقدی دریافت کنند.

چگونه آی بی بروکر کلایمکس پرایم را تغییر دهیم؟

اگر قبلاً در بروکر کلایمکس پرایم ثبت نام کرده‌اید یا آی بی دیگری دارید و حالا می‌خواهید آن را تغییر دهید، می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید و از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی، این درخواست را ارسال نمایید. برای این کار فقط کافی است درون درخواست خود کد معرف «IOMQ9r0z» و همچنین مشخصات آی بی که می‌خواهید زیرمجموعه آن شوید را وارد نمایید. پس از آن در سایت یک آی بی مثل ایران ریبیت، ثبت نام کنید تا در نهایت ریبیت شما در پنل کاربری ایران ریبیت محاسبه شده و به حساب شما واریز شود. 

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از کلایمکس پرایم

برای اینکه بتوانید از بروکر کلایمکس پرایم ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر کلایمکس پرایم

اما برخی از کاربران هستند که هنوز در بروکر کلایمکس پرایم ثبت نام نکرده‌اند، این دسته می‌توانند ابتدا آی بی خود را انتخاب کنند. برای مثال اگر ایران ریبیت را به عنوان آی بی خود انتخاب کرده باشید می‌توانید مستقیماً با لینک ثبت نام در این کارگزاری افتتاح حساب انجام دهید و سپس به طور خودکار زیرمجموعه این کارگزاری شوید. برای آموزش در این زمینه می‌توانید اینجا کلیک کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر کلایمکس پرایم خواندیم:

همان‌طور که در مقاله تغییر آی بی بروکر کلایمکس پرایم خواندید، شما از طریق ارسال یک تیکت به پشتیبانی می‌توانید آی بی جدید خود را انتخاب کرده و از خدمات آن استفاده کنید. شما باید حتما زیر مجموعه یک آی بی معتبر شوید تا بتوانید از خدمات دریافت ریبیت استفاده کنید.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *