5/5 - (1 امتیاز)

اسپرد و کمیسیون بروکر کلایمکس پرایم

بروکر کلایمکس پرایم دارای 4 نوع حساب معاملاتی با اسپرد شناور است که کمترین آن متعلق به حساب پرایم با اسپرد شناور 0.1 است. میزان اسپرد بروکر کلایمکس پرایم به نوع حساب، نماد معاملاتی و شرایط بازار بستگی دارد. در حساب‌های دیگری چون حساب ECN می‌توانید با اسپرد اندکی به میزان 0.3 نیز معاملات خود را انجام دهید.

اسپرد و کمیسیون کلایمکس پرایم

با توجه به شکایت های زیادی که از بروکر کلایمکس پرایم شده است و همچنین عدم پاسخگویی این بروکر به کارشناسان ما، این بروکر کلاه بردار شناخته شده و حتما سعی کنید پول خود را از این بروکر برداشت کنید و دیگر به هیچ وجه در این بروکر ثبت نام نکنید.

اسپرد چیست؟

به اختلاف قیمت بین عدد فروش و عدد خریدی که در بازار برای یک جفت ارز معاملاتی وجود دارد اسپرد میگویند. برای اینکه بدانید اسپرد چیست؟ و چطور محاسبه می‌شود، کافی است قیمت ASK را از قیمت BID کم کنید تا اسپرد شما به دست بیاید.

اسپرد بروکر کلایمکس پرایم

بروکر ClimaxPrime دارای اسپرد شناور است. یعنی عدد اسپرد حساب‌ها دارای یک حداقلی است که از آن شروع می‌شود و روبه بالا بسته به شرایط بازار می‌تواند شناور باشد. کمترین میزان اسپرد در بروکر کلایمکس پرایم برای حساب ECN به میزان 0.1 و بیشترین اسپرد برای حساب استاندارد و سنت به میزان 1.2 است.

بررسی اسپرد حساب‌های کلایمکس پرایم

برای بررسی دقیق‌تر اسپرد حساب‌ها در بروکر کلایمکس پرایم به تفکیک آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم:

  • اسپرد حساب سنت: این حساب دارای اسپردی به میزان 1.2 است که به صورت شناور می‌باشد.
  • اسپرد حساب استاندارد: اسپرد این حساب به میزان 1.2 به صورت شناور است.
  • اسپرد حساب ECN: به میزان 0.3 است که به صورت شناور می‌باشد.
  • اسپرد حساب پرایم: به میزان 0.1 است که به صورت شناور می‌باشد.

انواع اسپرد کلایمکس پرایم

همان‌طور که میدانید اسپرد به دو صورت وجود دارد، اسپرد ثابت و اسپرد شناور. اسپرد ثابت به اسپردی گفته می‌شود که عدد آن از پیش تعیین شده است و در طور زمان بازار تغییر نمی‌کند، اما اسپرد شناور، اسپردی است که یک عدد پایه دارد که در طول زمان بازار بر اساس شرایط بازار، از آن عدد رو به بالا تغییر می‌کند.

اسپرد بروکر کلایمکس پرایم در سشن های معاملاتی

قطعاً میدانید که سشن های معاملاتی تأثیر زیادی روی میزان اسپرد دارند، اگر می‌خواهید بدانید که بهتر است در چه سشنی معامله کنیم که کمترین اسپرد را داشته باشیم باید بدانید که کمترین اسپرد در سشن معاملاتی نیویورک و لندن و بیشترین اسپرد نیز در سشن معاملاتی توکیو و سیدنی وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با سشن معاملاتی توصیه می‌کنیم مقاله سشن معاملاتی چیست؟ را مطالعه کنید.

کدام حساب اسپرد کمتری دارد؟

همان‌طور که در توضیحات حساب‌ها مشاهده می‌کنید، حساب معاملاتی پرایم بروکر کلایمکس پرایم کمترین اسپرد شناور را از 0.1 دارد، حساب ECN نیز بعد از آن با اسپرد 0.3 بهترین وضعیت را دارای می‌باشد. شما همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، مقاله اسپرد در حساب ECN را مطالعه کنید. در مقاله مقایسه اسپرد بروکرها می‌توانید به بررسی اسپرد بروکرها بپردازید.

انواع حساب بروکر کلایمکس پرایم

نوع حساب معاملاتی که ایجاد می‌کنید روی اسپرد تأثیرگذار است. اگر به جدول زیر که انواع حساب بروکر کلایمکس پرایم در آن آماده نگاه کنید تمامی مشخصات از جمله اسپرد و کمیسیون معاملاتی هر حساب را خواهید دید و بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که چه حسابی برای شما مناسب است.   

مشخصات 

CENT حساب 

حساب استاندارد

حساب ECN

حساب پرایم

نمادهای معاملاتی

فارکس، فلزات، انرژی

فارکس، فلزات، انرژی، شاخص‌ها

فارکس، فلزات، انرژی، شاخص‌ها

فارکس، فلزات، انرژی، شاخص‌ها

حداقل واریزی

۱۰ دلار

۱۰۰ دلار

۵۰۰ دلار

۵۰۰۰ دلار

اسپرد

شناور از ۱.۲ پیپ

شناور از ۱.۲ پیپ

شناور از ۰.۳ پیپ

شناور از ۰.۱ پیپ

حداکثر لوریج

۵۰۰

۳۰۰

۳۰۰

۳۰۰

حداقل حجم هر معامله

۰.۰۱ لات سنت

۰.۰۱ لات

۰.۰۱ لات

۰.۰۱ لات

حداکثر حجم هر معامله

۳۰ لات سنت

۳۰ لات

۳۰ لات

۳۰ لات

کمیسیون

ندارد

ندارد

۶ دلار برای هر لات

۵ دلار برای هر لات

سواپ فری

تا ۷ روز فری

تا ۷ روز فری

ندارد

ندارد

سطح استاپ اوت

۲۰ درصد

۳۰ درصد

۵۰ درصد

۵۰ درصد

مارجین معاملات هج

صفر

صفر

صفر

صفر

حداقل فاصله اوردرگذاری

صفر

صفر

صفر

صفر

حداکثر معاملات باز

بدون محدودیت

بدون محدودیت

بدون محدودیت

بدون محدودیت

حداکثر دستورات پندینگ

بدون محدودیت

بدون محدودیت

بدون محدودیت

بدون محدودیت

بروکر کلایمکس پرایم دارای 4 حساب معاملاتی است که هرکدام اسپرد شناور خاص خود را دارند. حساب پرایم اسپرد 0.1، حساب ECN اسپرد 0.3، حساب استاندارد و حساب سنت نیز اسپرد شناوری به میزان 1.2 دارند. البته هرچند حساب ECN و پرایم دارای اسپرد کمی هستند اما معاملات این دو حساب شامل کمیسیون می‌شود. تمامی اسپرد های بروکر کلایمکس پرایم از نوع شناور هستند.

کمیسیون بروکر کلایمکس پرایم

همان‌طور که گفتیم برخی حساب‌ها در بروکر کلایمکس پرایم شامل کمیسیون معاملاتی می‌شوند. اگر شما حساب ECN را باز کرده باشید باید به ازای هر لات معامله، 6 دلار کمیسیون پرداخت کنید، اگر هم حساب معاملاتی پرایم را ایجاد کرده باشید، 5 دلار به ازای هر لات معامله باید کمیسیون پرداخت کنید. پس دقت کنید، در حساب‌های بروکر کلایمکس پرایم که اسپرد پایین است، کمیسیون وجود دارد. اگر معامله‌گر طلا هستید می‌توانید مقاله اسپرد طلا را مطالعه کنید یا اگر معامله داوجونز هستید اسپرد داوجونز را مطالعه کنید.

آنچه در مقاله اسپرد کلایمکس پرایم خواندیم

بروکر کلایمکس پرایم دارای اسپرد شناور برای تمامی حساب‌های معاملاتی خود است. این کارگزاری حساب پرایم را ارائه می‌کند که اسپردش از 0.1 شروع می‌شود، همچنین حساب ECN نیز دارای اسپردی به اندازه 0.3 است. حساب‌های معمولی این بروکر مانند حساب استاندارد و حساب سنت دارای اسپرد 1.2 هستند. البته در نظر داشته باشید که حساب پرایم و ای سی ان که اسپرد پایینی دارند، در عوض شامل پرداخت کمیسیون برای هر لات معامله می‌شوند.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مطالب مرتبط بروکر کلایمکس پرایم

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

    • سلام سامان جان، دقت کنید که به ازای هر لات معامله باید ۵ دلار کمیسیون پرداخت کنید. همچنین کمترین اسپرد در سشن معاملاتی نیویورک و لندن و بیشترین اسپرد نیز در سشن معاملاتی توکیو و سیدنی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *