5/5 - (2 امتیاز)

تغییر آی بی بروکر اف ایکس چویس

تغییر یا انتخاب آی بی در بروکر اف ایکس چویس به شما کمک می‌کند تا از طریق آن بتوانید ریبیت و کش بک مناسبی را به صورت پول نقد دریافت کنید. آی بی ها به عنوان شرکت‌های همکار بروکر بدون هیچ‌گونه هزینه اضافه‌ای امکان دریافت بخش زیادی از هزینه‌های معاملاتی را برای شما فراهم می‌کنند. برای آموزش کامل تغییر آی بی در بروکر اف ایکس چویس، لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

تغییر IB در بروکر اف ایکس چویس

IB در فارکس چیست؟

IB به شرکت‌های همکار بروکر گفته می‌شود که با تبلیغات و ارائه پیشنهادات جذاب سعی دارند تا کاربران زیادی را برای بروکرها جذب کنند. در طرف مقابل نیز بروکرها معمولاً فقط به کاربرانی ریبیت و کش بک پرداخت می‌کنند که از طریق آی بی ها جذب شده باشند و به نوعی زیرمجموعه آی بی ها شده باشند. برای مطالعه بیشتر می‌توانید IB در فارکس چیست؟ را مطالعه کنید.

چرا باید آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهیم؟

تبدیل شدن به زیرمجموعه یک آی بی آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که کاربران بدانند فقط از این طریق می‌توانند ریبیت دریافت کنند. وقتی یک تریدر هزینه معاملاتی بالایی را برای اسپرد و کمیسیون به کارگزاری پرداخت می‌کند، می‌تواند با انتخاب یک آی بی مناسب بخش زیادی از این هزینه‌های معاملاتی را پس بگیرد.

ایران ریبیت
ایران ریبیت بزرگترین مجموعه IB برای دریافت ریبیت است.

ایران ریبیت یکی از بزرگترین آی بی های فعال در بازار ایران است که بالاترین نرخ پرداخت ریبیت را بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای به شما پرداخت می‌کند. اگر شما که کاربر اف ایکس چویس هستید؛ ایران ریبیت را به عنوان IB خود انتخاب کنید، می‌توانید بین 55 تا 85% از هزینه‌های معاملاتی را از طریق این آی بی پس بگیرید. همچنین برای مطالعه بیشتر راجب این بروکر به مقاله بررسی بروکر اف ایکس چویس بپردازید.

به دلیل برخی محدودیت‌های اعمال شده از سوی قانون گذار، از تاریخ ۱۲ دسامبر تمام واریزها اعم از رمزارز و یا ارزهای سنتی از سوی همه کاربران تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند شد.

همچنین از تاریخ ۱۹ دسامبر تمامی معاملات برای همه کاربران و مدیران حساب تا اطلاع ثانوی به حالت فقط بسته تغییر خواهند یافت. به این معنی که دیگر نمی‌توانید معامله جدیدی باز کنید و فقط میتوانید معاملات باز قبلی خود را ببندید.

انتخاب IB در بروکر اف ایکس چویس بسیار مهم است زیرا شما از این طریق می‌توانید بخش زیادی از هزینه‌های معاملاتی که پرداخت می‌کنید را در قالب ریبیت پس بگیرید.

چگونه آی بی بروکر اف ایکس چویس را تغییر دهیم؟

برای تغییر یا انتخاب آی بی در بروکر اف ایکس چویس دو راه دارید؛ اگر هنوز در این کارگزاری ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید با لینک آی بی خود ثبت نام کنید که این روش را در ویدیو زیر توضیح خواهیم داد:

 
توجه: طبق قوانین جدید رگولاتوری FSC دیگر بروکر اف ایکس چویس امکان ارائه ریبیت را به مشتریان خود ندارد. به همین دلیل این بروکر از لیست بروکرهای ایران ریبیت حذف گردیده است.

ثبت نام در پنل ایران ریبیت برای دریافت ریبیت از اف ایکس چویس

برای اینکه بتوانید از بروکر اف ایکس چویس ریبیت دریافت کنید، بعد از انجام تغییر آی بی باید به پنل ایران ریبیت مراجعه کنید.

مرحله اول ثبت نام در پنل ایران ریبیت
برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت شماره خود را وارد کنید و گزینه دریافت کد تایید را بزنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ثبت نام در پنل ایران ریبیت باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه دریافت کد را بزنید.

مرحله دوم ثبت نام در پنل ایران ریبیت
در مرحله آخر ثبت نام در پنل ایران ریبیت، کد تایید را وارد کنید.

با وارد کردن کد، ثبت نام شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از پنل کاربری خود استفاده کنید. برای آموزش کار با پنل ایران ریبیت ویدیو زیر را مشاهده کنید.

شما با ثبت نام در پنل ایران ریبیت می‌توانید ریبیت خود را دریافت کنید.

ثبت نام از لینک IB در بروکر اف ایکس چویس

اگر هنوز در بروکر اف ایکس چویس ثبت نام نکرده‌اید کارتان بسیار آسان‌تر است. برای اینکه هم‌زمان با ثبت نام، آی بی شما نیز تنظیم شود، باید از طریق این لینک ثبت نام خود را کامل کنید تا به طور خودکار ایران ریبیت به عنوان آی بی شما انتخاب شود. پس از تعیین آی بی کافی است تا یک ثبت نام اولیه در سایت ایران ریبیت انجام دهید تا بعد از هر معامله، ریبیت شما به صورت پول نقد به پنل کاربریتان واریز شود و بتوانید آن را به صورت پول نقد برداشت کنید.

آنچه در مقاله تغییر آی بی بروکر اف ایکس چویس خواندیم:

همان‌طور که در مقاله تغییر آی بی بروکر اف ایکس چویس خواندیم، کاربران این کارگزاری می‌توانند با ارسال یک ایمیل با استفاده از کد آی بی خود را به ایران ریبیت تغییر دهند و بیش از 85% هزینه‌های معاملاتی که پرداخت می‌کنند را به صورت پول نقد پس بگیرند. اگر هم تاکنون در اف ایکس چویس ثبت نام نکرده‌اید از طریق لینکی که در پاراگراف بالا ارائه شد این کار را انجام دهید تا دیگر نیازی به تغییر آی بی نداشته باشید.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *