5/5 - (3 امتیاز)

اسپرد و کمیسیون بروکر اف ایکس چویس

در بروکر اف ایکس چویس اگر می‌خواهید کمترین اسپرد ممکن را پرداخت کنید، باید حساب معاملاتی حرفه‌ای را ایجاد کنید که اسپرد آن از 0 شروع می‌شود، سایر حساب‌های بروکر اف ایکس چویس دارای اسپرد‌های شناوری هستند که بیشترین آن مربوط به حساب optimum به میزان 1.5 پیپ است.

اسپرد و کمیسیون بروکر اف ایکس چویس

اسپرد چیست؟

زمانی که روی چارت هستید، یک نماد معاملاتی دو قیمت برای خرید و فروش دارد که به آنها ask و bid گفته می‌شود، اختلاف پیپ بین این دو قیمت به شما می‌گوید که اسپرد چیست؟ و چه میزان است. هرچقدر حساب بهترین داشته باشید و شرایط بازار مناسب‌تر باشد، اسپرد معاملاتی که می‌بینید کمتر خواهد بود.

اسپرد بروکر اف ایکس چویس

اسپرد در بروکر اFXChoice به عوامل مختلفی بستگی دارد، اولین آنها حساب‌های معاملاتی است، دومین مسئله سشن معاملاتی و شرایط بازار است و در آخر نمادی که معامله می‌کنید. اسپرد بروکر اف ایکس چویس پایین است و شما حتی اگر مبتدی باشید و حساب معاملاتی اوپتیموم که ویژه افراد تازه‌کار است را انتخاب کرده باشید، اسپردتان به صورت شناور از 1.5 پیپ به بالا خواهد بود که عدد معقولی است.

به دلیل برخی محدودیت‌های اعمال شده از سوی قانون گذار، از تاریخ ۱۲ دسامبر تمام واریزها اعم از رمزارز و یا ارزهای سنتی از سوی همه کاربران تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند شد.

همچنین از تاریخ ۱۹ دسامبر تمامی معاملات برای همه کاربران و مدیران حساب تا اطلاع ثانوی به حالت فقط بسته تغییر خواهند یافت. به این معنی که دیگر نمی‌توانید معامله جدیدی باز کنید و فقط میتوانید معاملات باز قبلی خود را ببندید.

بررسی اسپرد حساب‌های اف ایکس چویس

برای اینکه دقیق‌تر بدانیم هر حساب در بروکر اف ایکس چویس چه میزان اسپرد دارد بهتر است که هرکدام را به تفکیک بررسی کنیم:

  • حساب اوپتیموم: حساب اوپتیموم دارای اسپرد شناوری است که از 1.5 پیپ شروع می‌شود.
  • حساب کلاسیک: حساب کلاسیک دارای اسپرد شناوری است که از 0.5 پیپ شروع می‌شود.
  • حساب حرفه‌ای: حساب حرفه‌ای دارای اسپرد شناوری است که از 0 پیپ شروع می‌شود.

انواع اسپرد اف ایکس چویس

در کل دو مدل اسپرد در حساب‌های بروکر فارکس وجود دارد. اسپرد ثابت که فارغ از شرایط بازار میزان آن ثابت است و تغییر نمی‌کند، اسپرد شناور که در طول ساعات مختلف بازار از عدد اعلام شده حساب، رو به بالا ممکن است افزایش پیدا کند. تمامی حساب‌های بروکر اف ایکس چویس دارای اسپرد شناور هستند.     

اسپرد بروکر اف ایکس چویس در سشن های معاملاتی

سشن های معاملاتی تاثیر زیادی روی اسپرد های شناور می‌گذارند، اگر اسکلپر هستید و در بروکر اف ایکس چویس حساب دارید و برایتان مهم است که کمترین اسپرد را پرداخت کنید بهتر است زمانی معامله کنید که بازار لندن و نیویورک هر دو باز هستند، یعنی در سشن معاملاتی نیویورک تا قبل از بسته شدن لندن. اما سشن های معاملاتی آسیا (توکیو – سیدنی) به دلیل افت قابل توجه حجم پول در بازار، دارای اسپرد بسیار زیادی خواهند بود. برای آشنایی بیشتر با سشن معاملاتی توصیه می‌کنیم مقاله سشن معاملاتی چیست؟ را مطالعه کنید.

کدام حساب اسپرد کمتری دارد؟

همان‌طور که در بررسی حساب‌ها متوجه شدید، حساب «حرفه‌ای» بروکر اف ایکس چویس دارای اسپرد شناور به میزان 0.0 است که بهترین حساب از نظر اسپرد در این بروکر محسوب می‌شود. در مقاله مقایسه اسپرد بروکرها می‌توانید به بررسی اسپرد بروکرها بپردازید.

انواع حساب بروکر اف ایکس چویس

همیشه یک معامله‌گر، فاکتورهای بسیار مهمی برای انتخاب حساب معاملاتی دارد. برای اینکه شما بتوانید حساب مدنظرتان را پیدا کنید، ما انواع حساب بروکر اف ایکس چویس را در یک جدول واحد آورده‌ایم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن آن‌ها را با هم مقایسه کرده و تصمیم درستی بگیرید.

مشخصات

حساب کلاسیک

حساب Optimum

حساب حرفه‌ای

حداقل سپرده

۱۰۰ دلار

۱۰ دلار


۱۰۰ دلار

کمترین اسپرد ممکن از

۰.۵ پیپ

۱.۵ پیپ

۰ پیپ

حداقل حجم سفارش‌ها

۰.۰۱ لات

۰.۰۱ لات

۰.۰۱ لات

کمیسیون

ندارد

ندارد

۳.۵ دلار (۱.۵ دلار برای معاملات حجم بالا)

ریبیت پرداختی

ریبیت تا ۲ دلار در ازای هر ۱۰۰.۰۰۰ دلار، یک طرف معامله.

ریبیت تا ۲ دلار در ازای هر ۱۰۰.۰۰۰ دلار، یک طرف معامله.

ندارد

اهرم

۱:۲۰۰ برای جفت ارزها و فلزات گرانبها

۱:۱۰۰۰ برای جفت ارزها و فلزات گرانبها

۱:۲۰۰ برای جفت ارزها و فلزات گرانبها

مقدار مارجین برای پوزیشن‌های هدج (در هر دو جهت)

۵۰%

بیش از ۵۰%

۵۰%

اجرای سفارش‌ها

اجرای بازار، NDD

اجرای بازار، NDD

اجرای بازار، NDD

مارجین کال/استاپ اوت

۲۵/۱۵

۲۵/۱۵

۲۵/۱۵

CFD جفت ارزهای

۳۶ جفت ارز

۳۶ جفت ارز

۳۶ جفت ارز

CFD های دیگر

نمادهای بازارها، فلزات گرانبها، نفت، ارزهای دیجیتال و سهام

نمادهای بازارها، فلزات گرانبها، نفت، ارزهای دیجیتال و سهام

نمادهای بازارها، فلزات گرانبها، نفت، ارزهای دیجیتال و سهام

هر گونه اکسپرت مجاز می‌باشد

بله

بله

بله

به دلیل برخی محدودیت‌های اعمال شده از سوی قانون گذار، از تاریخ ۱۲ دسامبر تمام واریزها اعم از رمزارز و یا ارزهای سنتی از سوی همه کاربران تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند شد.

همچنین از تاریخ ۱۹ دسامبر تمامی معاملات برای همه کاربران و مدیران حساب تا اطلاع ثانوی به حالت فقط بسته تغییر خواهند یافت. به این معنی که دیگر نمی‌توانید معامله جدیدی باز کنید و فقط میتوانید معاملات باز قبلی خود را ببندید.

بروکر اف ایکس چویس دارای حساب معاملاتی کلاسیک با اسپرد 0.5، حساب اوپتیموم با اسپرد 1.5 و حساب حرفه‌ای با اسپرد 0 است. تمامی حساب‌های بروکر اف ایکس چویس دارای اسپرد شناور هستند، یعنی در طول روز میزان اسپرد آن‌ها تغییر می‌کند و ثابت نیست. البته حساب معاملاتی حرفه‌ای که کمترین اسپرد ممکن را دارد، شامل پرداخت کمیسیون می‌شود که حدود 3.5 دلار به ازای هر لات معامله است.

کمیسیون بروکر اف ایکس چویس

وضعیت کمیسیون در بروکر اف ایکس چویس به دو صورت است، شما فقط اگر حساب حرفه‌ای ایجاد کرده باشید در حالت عادی باید به ازای هر لات، 3.5 دلار کمیسیون پرداخت کنید، اما اگر معامله‌گری باشید که حجم معاملات شما بالا برود، بر اساس این بالا رفتن حجم معاملات دائماً مبلغ پرداختی کمیسیون شما کمتر خواهد شد و در نهایت می‌توانید به 1.5 دلار برای هر لات معامله برسد. اگر جز آن دسته از تریدرهای حرفه‌ای هستید که حجم معاملات شما بسیار زیاد است، باید به پشتیبانی پیام بدهید تا شرایط شما برای پرداخت کمیسیون کمتر محاسبه شود. اگر معامله‌گر طلا هستید می‌توانید مقاله اسپرد طلا را مطالعه کنید یا اگر معامله داوجونز هستید اسپرد داوجونز را مطالعه کنید.

جهت دریافت ریبیت از بروکر اچ وای سی ام روی دکمه روبه‌رو کلیک کنید.

آنچه در مقاله اسپرد اف ایکس چویس خواندیم

همان‌طور که در طول محتوای اسپرد بروکر اف ایکس چویس خوانیدم، این کارگزاری دارای سه حساب معاملاتی مختلف به نام کلاسیک، اوپتیموم و حرفه است. تمامی این حساب‌ها دارای اسپرد شناور هستند که بهترین آنها از 0.0 برای حساب حرفه‌ای شروع می‌شود. بیشترین اسپرد اف ایکس چویس برای حساب اوپتیموم است که 1.5 پیپ است و حتی میزان این حساب نیز برای انواع معاملات قابل قبول است. در بروکر اف ایکس چویس حساب معاملاتی حرفه‌ای دارای 3.5 دلار کمیسیون به ازای 1 لات معامله است.

_c5819616-f511-46f1-98ac-322fe5a16cef

همین حالا ریبیت خود را فعال کنید!

جهت مشاوره و دریافت ریبیت فرم زیر را پرکنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم دریافت ریبیت مقالات

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

  • سلام میخاستم بدونم بهترین حساب از نظر اسپرد در این بروکر کدام است؟ اسپرد حساب های این بروکر ثابت هستن یا شناور؟ آیا زمان هم در مقدار اسپرد این بروکر تاثیرگذاره؟

    • سلام و عرض ادب، این بروکر دارای سه حساب معاملاتی مختلف به نام کلاسیک، اوپتیموم و حرفه است. که همه اسپرد شناور دارند که بهترین آنها از ۰.۰ برای حساب حرفه‌ای شروع می‌شود. اگر شما میخواهید کمترین اسپرد را پرداخت کنید بهتر است زمانی معامله کنید که بازار لندن و نیویورک هر دو باز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *