4.5/5 - (2 امتیاز)

چه بروکرهایی بونوس دارند؟

بونوس به جوایز نقدی یا غیر نقدی گفته می‌شود که بروکرها به دلیل انجام فعالیت‌های مختلف به کاربران خود ارائه می‌کنند. بیشتر بروکرهای فارکس دارای بونوس‌هایی هستند که در ادامه این مطلب بهترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

بونوس بروکرها

پروموشن یا بونوس بروکرهای فارکس

بروکرها معمولاً برای اینکه کاربران بیشتری را بتوانند جذب کنند، جوایزی در قالب پاداش‌های نقدی یا غیر نقدی به تریدرها ارائه می‌کنند که به آن بونوس میگویند. این جوایز می‌تواند قابل برداشت باشد یا اینکه به صورت نقدی غیر قابل برداشت و قابل معامله روی اکانت معاملاتی تریدرها اضافه شود. معمولاً کارگزاری‌ها بونوس‌هایی از جمله بونوس واریز، بونوس خوش آمد گویی، بونوس مسابقات و … را ارائه می‌کنند.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بروکرهایی که بونوس فعال دارند

اگر می‌خواهید بدانید که کدام بروکرها در حال حاضر بهترین نوع بونوس را دارد، باید به فهرست زیر دقت کنید:

  1. بروکر اچ وای سی ام
  2. بروکر آرون گروپس
  3. بروکر آمارکتس
  4. بروکر اپوفایننس
  5. بروکر ارانته
  6. بروکر اف ایکس چویس
  7. بروکر آی اف سی مارکتس
  8. بروکر تریدرز وی
  9. بروکر فارکس چیف
  10. بروکر کپیتال اکستند
  11. بروکر کلایمکس پرایم
  12. بروکر لایت فایننس

در ادامه به بررسی کامل بروکرهایی که بونوس فعال دارند، می‌پردازیم:

بروکر اچ وای سی ام

در کارگزاری اچ وای سی ام (HYCM) بونوس های مختلفی از جمله بونوس واریز وجود دارد که 10% مبلغی که اولین بار واریز می‌کنید را تا سقف 200 دلار به شما ارائه می‌کند.

بروکر اچ وای سی ام

البته حداقل میزان واریزی شما باید 100 دلار باشد. بنابراین برای استفاده از بونوس بروکر اچ وای سی ام می‌توانید از بونوس خوش آمد گویی استفاده کنید.

بروکر آرون گروپس

کارگزاری آرون گروپس (Aron Groups) نیز مدل‌های مختلفی از بونوس را دارد، در این بروکر می‌توانید 10% بونوس به ازای هر بار واریز بگیرید، اگر اولین واریزی را انجام می‌دهید 20% بونوس به شما تعلق خواهد گرفت.

بروکر آرون گروپس

در واقع بونوس بروکر آرون گروپس به صورت فصلی و مسابقاتی برگزار می‌شود که جوایز آن نیز به صورت بونوس نقدی قابل معامله است.

بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس (Amarkets) نیز جز کارگزاری‌هایی محسوب می‌شود که بونوس های مختلفی را به کاربران خود ارائه می‌کند.

بروکر آمارکتس

شما برای استفاده از بونوس بروکر آمارکتس می‌توانید از بونوس تغییر بروکر، بونوس واریزی، بونوس انتقال معاملات باز و بونوس ویژه فصلی که بین 5 تا 25% به صورت نقدی قابل معامله هستند استفاده کنید.

بروکر اپوفایننس

در کارگزاری اپوفایننس (Opofinance) فعلاً فقط یک بونوس فعال است.

بروکر اپوفایننس

اگر شما تا 3 روز بعد از ثبت نام اولیه خودتان بتوانید مبلغی را به حساب کاربری خود در بروکر اپوفایننس واریز کنید، تا 30% مبلغ را با سقف 2500 دلار می‌توانید به عنوان بونوس بروکر اپوفایننس دریافت نمایید.

بروکر ارانته

بروکر ارانته (Errante) یک سیستم ارائه پاداش دارد که تا سقف 2000 دلار و حداکثر 30% بونوس به کاربران خود می‌دهد.

بروکر ارانته

شما با اولین واریزی در بروکر ارانته می‌توانید بین 15 تا 30 درصد بسته به میزان پولی که واریز می‌کنید طبق جدولی که بروکر ارائه داده بونوس بروکر ارانته را دریافت نمایید.

بروکر اف ایکس چویس

کارگزاری اف ایکس چویس (FXChoice) نیز بونوس های مختلفی دارد، این بروکر تا 65% مبلغی که با ارز دیجیتال به حساب معاملاتی خود واریز کنید را به شما باز می‌گرداند.

بروکر اف ایکس چویس

همچنین برای استفاده از بونوس بروکر اف ایکس چویس، 50% پاداش خوش آمد گویی وجود دارد که بسته به میزان واریزی اولیه شما می‌تواند تا 10.000 دلار در ماه باشد.

بروکر آی اف سی مارکتس

کارگزاری آی اف سی مارکتس (IFCMarkets) بونوس های مختلفی از جمله بونوس تولد، بونوس همکاری، بونوس آکادمی معامله، بونوس واریزی و بونوس خوش آمد گویی دارد که به کاربرانش ارائه می‌کند.

بروکر آی اف سی مارکتس

همانطور که خواهید دید، بخش بونوس بروکر آی اف سی مارکتس همیشه در حال برگزاری مسابقات جذاب معامله گری با جوایز نقدی و غیر نقدی است که در آن‌ها نیز می‌توانید شرکت کنید.

بروکر تریدرز وی

طبق قوانین ارائه بونوس بروکر تریدرز وی (TradersWay)، شما می‌توانید تا 100% از سپرده اولیه خود را تا سقف 5000 دلار به عنوان بونوس دریافت کنید.

بروکر تریدرز وی

البته بونوس های بروکر تریدرز وی قابل برداشت نیست و فقط می‌توانید با آن ترید کنید.

بروکر فارکس چیف

بروکر فارکس چیف (ForexChief) چند نوع بونوس مختلف دارد. اگر شما اپلیکیشن این بروکر را نصب کنید و اولین واریزی خود را انجام دهید تا 100 دلار می‌توانید از بونوس بروکر فارکس چیف استفاده کنید.

بروکر فارکس چیف

همچنین می‌توانید تا 10 دلار به ازای هر 1 میلیون دلار گردش مالی بونوس بگیرید.

بونوس‌ها جوایز نقدی و غیر نقدی هستند که بروکرها برای تشویق کاربران خود به انجام عملیات‌های مختلف به آن‌ها ارائه می‌دهند. عموماً بونوس‌ها به دلیل افتتاح حساب، واریزی، گردش مالی و... به کاربران تعلق می‌گیرد.

بروکر کپیتال اکستند

در کارگزاری کپیتال اکستند (CapitalXtend) به ازای هر واریزی که انجام دهید می‌توانید تا 30% مبلغ را به عنوان بونوس دریافت کنید.

بروکر کپیتال اکستند

البته در نظر داشته باشید که بونوس بروکر کپیتال اکستند به صورت محدود تا سقف 300 دلار پرداخت خواهد شد.

بروکر کلایمس پرایم

کارگزاری کلایمکس پرایم (ClimaxPrime) نیز بونوس های مختلفی دارد که شامل 100% بونوس واریزی، بونوس انتقال پول، 50 دلار بونوس معرفی، بونوس انتقال کارگزاری و … می‌شود.

بروکر کلایمکس پرایم

همانطور که متوجه خواهید شد بونوس بروکر کلایمکس پرایم مدام در حال تغییر بر اساس شرایط بازار است.

بروکر لایت فایننس

در بروکر لایت فایننس طرح ارائه بونوسی به نام معاملات هوشمند وجود دارد که در این طرح می‌توانید تا 50% کل سرمایه خود را در قالب بونوس بسته به عملکردی که دارید دریافت کنید.

بروکر لایت فایننس

به غیر از بونوس بروکر لایت فایننس، این بروکر مسابقات مختلفی را نیز برگزار می‌کند که در آن پاداش‌های جذابی مانند خودرو، لب تاب، دوربین عکاسی و … را به کاربران خود ارائه می‌کند.

نکته: مسئله مهمی که باید درباره بونوس بروکرهای مختلف در نظر داشته باشید این است که بونوس‌ها عموماً طرح‌های تشویقی هستند که مدام در حال تغییرند. یعنی یک کارگزاری در تاریخ‌های مختلف و بنا بر شرایط مختلف می‌تواند دائماً میزان، نوع و شرایط پرداخت بونوس خود را تغییر دهد. بنابراین می‌توانید از صفحه ویژه بونوس بروکرهای سایت کدام بروکر آخرین اخبار درباره بونوس های فعال کارگزاری‌های فارکس را دریافت کنید.

آنچه در مقاله بونوس بروکرها خواندیم

همان‌طور که در مقاله بونوس بروکرها خواندیم، بیشتر کارگزاری‌های فارکس در تاریخ‌های مختلف در حال ارائه بونوس های متفاوتی هستند. بیشتر بونوس‌ها به صورت جوایز نقدی غیر قابل برداشت است. یعنی مبلغ بونوس معمولاً به حساب شما واریز می‌شود و شما فقط می‌توانید با آن ترید کنید و مستقیماً نمی‌توانید بونوس را برداشت نمایید. قبل از فعال کردن هر بونوس دقت کنید، زیرا قوانین استفاده از بونوس‌ها می‌تواند تا حدی پیچیده باشد که معاملات شما را دچار چالش کند.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *