5/5 - (2 امتیاز)

حساب کلاسیک لایت فایننس

بروکر لایت فایننس که به نام لایت فارکس نیز شناخته می‌شود، دارای 5 مدل حساب معاملاتی مختلف است که یکی از استانداردترین آن‌ها حساب کلاسیک می‌باشد. حساب کلاسیک بروکر لایت فایننس را می‌توانید با 50 دلار واریزی اولیه ایجاد کنید و در نهایت به اهرم 1:1000 دسترسی داشته باشید. این حساب مناسب تریدرهای سطح متوسط است که به قیمت‌گذاری 5 رقمی عادت دارند. در این مقاله قصد داریم تمامی جزئیات حساب کلاسیک را مورد بررسی قرار دهیم.

حساب کلاسیک لایت فارکس

انواع حساب لایت فایننس

کارگزاری لایت فایننس 3 حساب اصلی به نام حساب سنت، کلاسیک و حساب ECN دارد و دو حساب دیگر به نام حساب دمو و حساب سرمایه‌گذاری نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. انواع حساب لایت فایننس به‌گونه‌ای تنظیم شده است که کاربران بتوانند بر اساس نیاز و استراتژی معاملاتی خود بهترین حساب را برای خودشان انتخاب کنند.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

حساب Classic لایت فارکس

حساب کلاسیک لایت فایننس، یکی از حساب‌های معاملاتی این کارگزاری است که لوریج آن تا 1:1000 قابل افزایش است. اگر تریدری هستید که تجربه معقولی در بازار دارید، اسکلپ نمی‌کنید و می‌توانید استراتژی خود را با اسپرد 1.8 شناور تنظیم کنید، می‌توانید از حساب کلاسیک بروکر لایت فایننس استفاده کنید. برای آشنایی کامل با جزییات این حساب به جدول زیر مراجعه کنید:

مشخصات

مقدار

اسپرد

شناور، از 1.8 پیپ

کمیسیون

خیر

نوع اجرا

MARKET EXECUTION

پلت فرم

MT4/MT5

اهرم

1:1000 – 1:1

ارز پایه حساب

USD, EUR

حداقل سپرده

$50

حساب‌های اسلامی

بله

تجارت اجتماعی

در دسترس

اندازه‌ی قرارداد، $

100000

مینیمم استپ

0.01

حداقل حجم

0.01

حداکثر حجم

100

حداکثر تعداد سفارشات

300

سطح کال مارجین

100

سطح استاپ اوت

20

افتتاح حساب کلاسیک لایت فارکس

برای ایجاد یک حساب کلاسیک در بروکر لایت فایننس ابتدا به پنل کاربری خود در این کارگزاری بروید، از منوی سمت راست روی گزینه متاتریدر کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود. برای اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر پیشنهاد می‌کنیم مقاله نحوه اتصال حساب لایت فایننس به متاتریدر را مطالعه کنید.

افتتاح حساب کلاسیک لایت فارکس
از منوی سمت راست روی گزینه متاتریدر کلیک کنید.

همان‌طور که می‌بینید باید روی دکمه “حساب باز کنید” کلیک نمایید تا به صفحه زیر بروید، در این صفحه باید نوع حساب معاملاتی خود را روی کلاسیک متاتریدر 4 یا کلاسیک متاتریدر 5 قرار دهید. سپس اهرم معاملاتی خود را مشخص کرده و ارز پایه را نیز انتخاب کنید و گزینه باز کردن حساب معاملاتی را بزنید تا حساب شما باز شود.

افتتاح حساب کلاسیک لایت فارکس
روی دکمه “حساب باز کنید” کلیک نمایید تا به صفحه بالا بروید، در این صفحه باید نوع حساب معاملاتی خود را روی کلاسیک متاتریدر 4 کلاسیک متاتریدر 5 قرار دهید.

سپس در اینجا از طریق یکی از روش‌های واریز، حساب خود را شارژ کرده و بعد از آن می‌توانید از حساب استفاده کنید.

افتتاح حساب کلاسیک لایت فارکس
از طریق یکی از روش‌های واریز، حساب خود را شارژ کنید.

بعد از انجام تمام مراحل بالا می‌توانید به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

حساب کلاسیک بروکر لایت فایننس ویژه کاربران مبتدی و سطح متوسط است که می‌خواهند به لوریج 1:1000 دسترسی داشته باشند.

اسپرد کلاسیک بروکر لایت فایننس

اسپرد حساب کلاسیک بروکر لایت فایننس به صورت شناور است و از 1.8 به بالا شروع می‌شود. البته 1.8 حداقل میزان اسپرد است، اما تجربه نشان داده که میانگین میزان اسپرد حساب کلاسیک بیش از 2 است. برای مشاهده اسپرد سایر حساب های این بروکر به مقاله اسپرد بروکر لایت فایننس مراجعه کنید.

کمیسیون حساب کلاسیک بروکر لایت فایننس

خوشبختانه معامله با حساب کلاسیک در بروکر لایت فایننس فاقد کمیسیون است و شما فقط اسپرد را به عنوان هزینه معاملاتی پرداخت خواهید کرد.

نمادهای معاملاتی حساب کلاسیک لایت فارکس

با استفاده از حساب کلاسیک می‌توانید نمادهای معاملاتی متنوعی از جمله جفت ارزهای فارکس، شاخص، سهام، فلزات، ارزهای دیجیتال، کالا و …. را مورد معامله قرار دهید.

تفاوت حساب ecn و classic لایت فایننس

چیزی که در تفاوت حساب ECN و Classic مشخص است این است که حساب ECN لایت فایننس به صورت مستقیم به بازار متصل می‌شود، اما حساب کلاسیک به دلیل وجود واسطه کارگزاری سرعت اجرای معامله کمتری دارد. همچنین میزان اسپرد نیز در حساب ECN بسیار فشرده‌تر از حساب کلاسیک است و به‌طور کلی باید گفت که تفاوت حساب ecn و classic در این است که حساب ECN برای کاربران حرفه‌ای و حساب کلاسیک برای کاربران مبتدی است.

آنچه در مقاله حساب کلاسیک لایت فایننس خواندیم:

در مقاله معرفی حساب کلاسیک بروکر لایت فایننس متوجه شدیم که این کارگزاری دارای دو حساب کلاسیک برای متاتریدر 4 و 5 است که با 50 دلار واریزی اولیه ایجاد می‌شود. این حساب دارای لوریج 1:1000 بوده و امکان استفاده از آن به صورت SwapFree وجود دارد.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
در حساب کلاسیک لایت فارکس چه نمادهایی برای معامله هست؟

در این حساب می‌توانید تمامی جفت ارزهای فارکس، شاخص، سهام، ارزهای دیجیتال و کلیه کالاهای اساسی را معامله کنید.

حداقل واریزی برای ایجاد حساب کلاسیک لایت فایننس چقدر است؟

با پرداخت 50 دلار می‌توانید یک حساب کلاسیک در بروکر لایت فایننس ایجاد کنید.

میزان لوریج حساب کلاسیک لایت فایننس چقدر است؟

حساب کلاسیک بروکر لایت فارکس دارای لوریج قابل تنظیم تا 1:1000 است.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

۲ دیدگاه

  • اسپرد حساب کلاسیک بروکر Litefinance بصورت شناور هست یا ثابت؟ این بروکر به ازای هر لات چند پیپ اسپرد به ما میده؟ حداقل سرمایه برای افتتاح حساب چقدر هست؟ مقدار کمیسیون ای بروکر چقدره؟

    • سلام و عرض ادب، اسپرد حساب کلاسیک این بروکر به صورت شناور و از ۱.۸ پیپ حساب می‌شود.برای ساخت حساب کلاسیک باید ۵۰ دلار واریزی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *