5/5 - (1 امتیاز)

بهترین حساب لایت فایننس برای اسکالپ

بروکر لایت فایننس حساب‌های معاملاتی مختلفی دارد که در سه کلاس مختلف به نام های ECN، کلاسیک و سنت را برای مخاطبان خود فراهم کرده است. هرکدام از حساب‌های لایت فایننس مناسب یک دسته از معامله‌گران است. اگر شما اسکلپر هستید و می‌خواهید حساب معاملاتی حرفه‌ای داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از حساب ECN بروکر لایت فایننس استفاده کنید. در ادامه این مطلب ما به شما دلایل مهم استفاده از این حساب برای معاملات اسکلپ را بیان خواهیم کرد.

بهترین حساب برای اسکالپ

اسکلپ چیست؟

اسکلپ یا اسکلپینگ یک مدل از استراتژی‌های معاملاتی مهم در جهان است که شامل معاملات سریع و کوتاه مدت می‌شود. عموماً اسکلپرها که به نوسان‌گیران نیز شناخته می‌شوند، می‌خواهند از حرکات سریع و نوسانات بازار در بخش‌های مختلف، یک حرکت بسیار کوچک در زمانی زیر 5 دقیقه را کسب کنند. اسکلپرها در طول روز اسکالپ را با حجم و لوریج بالا انجام می‌دهند تا بتوانند سود منطقی کسب کنند.

اسکلپ چیست؟
اسکلپ یا اسکلپینگ یک مدل از استراتژی‌های معاملاتی مهم در جهان است که شامل معاملات سریع و کوتاه مدت می‌شود.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

حساب مناسب اسکلپ لایت فایننس

اگر بخواهید به روش اسکلپ ترید کنید، بسیار مهم است که حساب معاملاتی مناسبی در بروکر لایت فایننس داشته باشید، از آنجا که حساسیت در اسکلپ کردن بسیار بالاست، با استفاده از هر حسابی نمی‌توانید این کار را انجام دهید. برای انتخاب یک حساب مناسب اسکلپ باید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

  • اجرای سریع دستورات: مسئله بسیار مهم برای اسکلپرها که عموماً به صورت آنی وارد معامله می‌شوند، اجرای سریع و دقیق در باز و بسته کردن معامله است. در اسکلپینگ حتی دهم ثانیه‌ها هم مهم هستند و اگر حساب شما با تاخیر فرمان‌ها را اجرا کند، ممکن است سود و ضرر شما کاملاً تغییر کند. بنابراین بهتر است از حساب‌های ECN پیشرفته که سرعت مناسبی برای اسکلپ دارند استفاده کنید.
  • لوریج مناسب: اسکلپرها چون میزان پیپ کمی را در هر معامله شکار می‌کنند، باید حتماً حسابشان قابلیت انتخاب لوریج بالای 1:500 تا 1:1000 را داشته باشد.
  • بدون اسلیپیج: اسلیپیج یا لغزش معاملات یک مشکل بزرگ برای اسکالپرها است. به‌خصوص در زمان اخبار اگر معامله شما دچار اسلیپیج شود، ممکن است محل باز شدن معامله چند پیپ تغییر کند. بنابراین باید مطمئن شوید که حسابتان بدون اسلیپیج است.
  • اسپرد فشرده: اسپرد که بخش مهمی از هزینه معاملاتی است بزرگ‌ترین تاثیر را در معامله شما دارد. یک اسکلپر که می‌خواهد تنها 3 تا 5 پیپ سود از بازار در یک معامله بگیرد اگر بخواهد 1 یا 2 پیپ اسپرد پرداخت کند، عملاً معامله او به‌صرفه نخواهد بود. پس بسیار مهم است که حساب معاملاتی شما از میزان اسپردی کمتر از 0.5 پیپ برخوردار باشد.
  • کمیسیون پایین: اگر حساب شما اسپرد کمی داشته باشد، اما کمیسیون آن بالا باشد عملاً باز هم اسکلپ کردن به‌صرفه نخواهد بود. پس همیشه میزان دقیق کمیسیون حسابتان را قبل از باز کردن در نظر بگیرید.

حساب های لایت فایننس

برای اینکه بتوانید با استفاده از فاکتورهای بالا یک حساب مناسب اسکلپ در بروکر لایت فایننس انتخاب کنیم، لازم است تا ابتدا سه حساب معاملاتی بروکر لایت فایننس را مورد بررسی قرار دهیم. همان‌طور که در جدول زیر می‌بینید حساب های بروکر لایت فایننس آورده شده که می‌توانید با توجه به فاکتورهایی که گفته شد بهترین حساب برای اسکلپ را انتخاب کنید.

مشخصات

ECN

CLASSIC

CENT

اسپرد

شناور، از 0.0 پیپ

شناور، از 1.8 پیپ

شناور، از 3 پیپ

کمیسیون

از 0,25$ برای هر لات 2

نه

نه

نوع اجرا

MARKET EXECUTION

MARKET EXECUTION

MARKET EXECUTION

پلت فرم

MT4/MT5

MT4/MT5

MT4/MT5

اهرم

1:1000 – 1:1

1:1000 – 1:1

1:200 – 1:1

ارز پایه حساب

USD, EUR

USD, EUR

سنت دلار، سنت یورو

حداقل سپرده

$50

$50

$10

نرخ،٪ در سال 3

2.5%

0%

0%

حساب‌های اسلامی

بله

بله

بله

تجارت اجتماعی

در دسترس

در دسترس

در دسترس

اندازه‌ی قرارداد، $

100000

100000

1000

مینیمم استپ

0.01

0.01

0.01

حداقل حجم

0.01

0.01

0.01

حداکثر حجم

100

100

100

حداکثر تعداد سفارشات

500

300

300

سطح کال مارجین

100

100

100

سطح استاپ اوت

20

20

50

بهترین حساب بروکر لایت فایننس برای اسکلپ، حساب ECN است که دارای اسپرد فشرده شناور از 0.0 و کمیسیون متغیر در دارایی‌های معاملاتی مختلف است. این حساب را می‌توانید با پرداخت 50 دلار ایجاد کنید.

بهترین حساب بروکر لایت فایننس برای اسکلپ

همان‌طور که در جدول بالا مشاهده کردید، بهترین حساب بروکر لایت فایننس برای اسکلپ، حساب ECN است. این حساب دارای اسپرد شناوری است که از 0.0 به بالا شروع می‌شود. همچنین این حساب دارای کمیسیون نیز هست که میزان آن 0.25 برای هر طرف معامله در هر لات است که البته این یک عدد حداقلی است و عدد اصلی نمی‌باشد. اهرم این حساب تا 1:1000 قابل افزایش است که میزان مناسبی برای کاربران و اسکلپرها است.

به طور قطع می‌توان حساب ECN بروکر لایت فایننس را یکی از بهترین حساب‌های معاملاتی برای اسکلپرها در بین کل بروکرها دانست. شما حساب ECN برای اسکلپ را می‌توانید روی متاتریدر 4/5 و سی تریدر اجرا کنید. در جدول زیر مشخصات اصلی این حساب آورده شده است.

مشخصات

ECN

اسپرد

شناور، از 0.0 پیپ

کمیسیون

از 0,25$ برای هر لات 2

نوع اجرا

MARKET EXECUTION

پلت فرم

MT4/MT5

اهرم

1:1000 – 1:1

ارز پایه حساب

USD, EUR

حداقل سپرده

$50

نرخ،٪ در سال 3

2.5%

حساب‌های اسلامی

بله

تجارت اجتماعی

در دسترس

اندازه‌ی قرارداد، $

100000

مینیمم استپ

0.01

حداقل حجم

0.01

حداکثر حجم

100

حداکثر تعداد سفارشات

500

سطح کال مارجین

100

سطح استاپ اوت

20

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این حساب به شرح زیر است:

  • افزایش دقت قیمت‌گذاری؛
  • اجرای سفارشات و بدون قیمت‌گذاری مجدد در بازار؛
  • بدون Stop و سطوح Limit؛
  • مجاز به معاملات در زمان خبر و اسکالپ؛
  • مدت زمان نامحدود معاملات؛
  • معاملات به طور مستقیم به ارائه دهندگان نقدینگی وصل می‌شوند (ECN)؛
  • بدون تضاد بهره؛
  • دارای پلتفرم معاملات اجتماعی؛
  • اهرم 1:1000؛
  • حفاظت از موجودی حساب منفی.

از آنجا که میزان کمیسیون در معاملات اسکلپ برایتان مهم است، در جدول زیر کمیسیون دقیق حساب ECN برای اسکلپرها بر روی دارایی‌های مختلف آورده شده است. این میزان به ازای هر لات است.

گروه ابزارهای مالی

cTrader

MT4/MT5/LiteFinance

جفت‌های ارزی عمده

$7

$5

نرخ‌های متقاطع (کراس) فارکس

$7

$5

جفت‌های کوچک (خرد) در فارکس

$7

$6

گاز طبیعی

$7

$5

فلزات گرانبها

$7

$5

کشاورزی

$2

$2

سهام‌ها

$0.24

$0.15

شاخص‌های فراگیر سهام

$5

$3.5

رمرارزها

0.12%

0.12%

نفت

$0.5

$0.5

آنچه در مقاله بهترین حساب لایت فایننس برای اسکالپ خواندیم:

همانطور که در این مقاله متوجه شدید، بروکر لایت فایننس دارای 3 حساب معاملاتی مختلف است که بهترین حساب برای اسکلپرها حساب ECN است. اسکلپرها به افرادی گفته می‌شود که معاملات بسیار کوتاه مدت را با حجم و لوریج بالا در طول یک روز انجام می‌دهند تا بتوانند سودهای کوچک، اما تعداد بالا را کسب کنند. حساب ECN بروکر لایت فایننس از جمله حساب‌های معاملاتی است که با توجه به میزان اسپرد و کمیسیونی که دارد برای اسکلپ مناسب است.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

سوالات متداول
بهترین حساب بروکر لایت فایننس برای اسکاپ کدام حساب است؟

بروکر لایت فایننس دارای سه حساب معاملاتی است که بهترینان برای اسکلپرها حساب ECN است.

حساب ECN بروکر لایت فایننس را چطور ایجاد کنیم؟

بعد از ثبت نام و احراز هویت با پرداخت 50 دلار می‌توانید حساب ECN بروکر لایت فایننس را ایجاد کنید.

میزان کمیسیون و اسپرد حساب ECN بروکر لایت فایننس چقدر است؟

اسپرد این حساب شناور از 0.0 پیپ و میزان کمیسیون آن بین 5 تا 7 دلار به ازای هر لات معامله است.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *