آموزش افتتاح حساب دمو در بروکر آلپاری

بروکر آلپاری یکی از معتبرترین کارگزاری‌های جهان است که به ایرانیان خدمات معامله‌گری ارائه می‌دهد. اگر شما یک تریدر تازه‌کار هستید که در ابتدای فعالیت خود فقط می‌خواهید شرایط معاملاتی آلپاری را بسنجید، پیشنهاد می‌کنیم با دنبال کردن این آموزش، ابتدا شیوه ایجاد حساب دمو آلپاری را بیاموزید تا با استفاده از آن بدون اینکه روی پول واقعی خود ریسک کنید، بتوانید تست‌های مدنظرتان را انجام دهید.

افتتاح حساب دمو در بروکر آلپاری

حساب دمو چیست؟

حساب دمو به حسابی گفته می‌شود که تمام شرایط حساب معاملاتی واقعی را دارد با این تفاوت که نیازی به شارژ پولی ندارد و یک پول مجازی بدون ارزش در آن وجود دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید تست‌های معامله‌گری خود را بدون هیچ‌گونه ریسک و احتمال ضرری انجام دهید. حالا که متوجه شدید حساب دمو چیست به شما می‌آموزیم که در بروکر آلپاری چطور حساب دمو ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از معامله‌گران بازار فارکس به دلیل بی‌توجهی به هزینه‌های معاملات خود، متحمل ضرر می‌شوند. اگرچه به راحتی قابل پیشگیری و حتی روشی برای درآمدزایی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ثبت نام در بروکر آلپاری

برای استفاده از حساب دمو در آلپاری قبل از هر کاری باید در این بروکر ثبت نام کنید. برای این کار به صفحه اول سایت آلپاری بروید و با زدن روی دکمه ثبت نام در بروکر آلپاری وارد صفحه زیر شوید و فرم زیر را پر کنید.

ثبت نام در بروکر آلپاری
برای ثبت نام در بروکر آلپاری باید تمام اطلاعات هویتی خود اعم از نام، نام خانوادگی و… را وارد کنید.

بعد از پر کردن فرم، ثبت نام شما در بروکر آلپاری کامل می‌شود و می‌توانید به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید. برای بررسی کامل بروکر آلپاری به مقاله بررسی بروکر آلپاری را مطالعه کنید.

مراحل افتتاح حساب دمو در آلپاری

برای افتتاح حساب دمو در آلپاری وارد پنل کاربری خود شوید، سپس همان‌طور که می‌بینید از بالای این صفحه روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما ایجاد شود.

افتتاح حساب دمو در بروکر آلپاری
برای افتتاح حساب دمو در بروکر آلپاری باید وارد قسمت حساب مجازی شوید و حساب خود را افتتاح کنید.

همان‌طور که می‌بینید دو گزینه در مقابل کلمه نوع حساب وجود دارد، یکی حقیقی و دیگری مجازی. شما باید آن را روی گزینه مجازی بگذارید تا نوع حساب شما دمو باشد. سپس یکی از انواع اکانت‌های زیر را مشخص کنید و تصمیم بگیرید که می‌خواهید این حساب مجازی از چه نوعی باشد، درنهایت نیز ارز پایه، پسورد مدنظر و مبلغی که می‌خواهید در حساب باشد را مشخص کرده و روی افتتاح حساب کلیک کنید تا حساب دموی شما ایجاد شود.

حساب دمو باینری آپشن آلپاری

بروکر آلپاری دارای سیستم باینری آپشن است که با نام Fixed-Contract شناخته می‌شود، اما اگر به صفحه آن مراجعه کنید خواهید دید که در اینجا امکان ایجاد حساب دمو وجود ندارد و شما فقط می‌توانید حساب معاملاتی واقعی در بخش باینری آپشن ایجاد کنید.

نحوه شارژ حساب دمو آلپاری

اگر پول درون حساب دموی شما تمام شد یا خواستید آن را بیشتر کنید نگران نباشید! برای این کار کافی است به پنل کاربری خود مراجعه نموده و آنجا روی بخش حساب‌های دمو کلیک کنید تا حساب دموی مدنظرتان را پیدا نمایید. در این بخش روی دکمه واریز روبه‌رویش کلیک کرده تا صفحه زیر برایتان باز شود. 

شارژ حساب در بروکر آلپاری
برای واریز به حساب دمو در بروکر آلپاری باید مبلغ مورد نظر را وارد کنید و تایید بزنید.

در این صفحه مبلغ دلخواه خود را وارد نمایید و واریز وجه را بزنید تا همان لحظه پول مجازی به حسابتان افزوده شود. برای اینکه با آموزش کامل واریز و برداشت در این بروکر آشنا شوید به مقاله واریز و برداشت در بروکر آلپاری مراجعه کنید.

حساب دموی آلپاری یک حساب کاملاً شبیه‌سازی شده با حساب‌های واقعی این بروکر است که فقط پول درون آن مجازی است تا بتوانید تست‌های مدنظرتان را بدون کوچک‌ترین ریسکی در بازار انجام دهید.

آنچه در مقاله افتتاح حساب دمو در بروکر آلپاری خواندیم:

همان‌طور که در مقاله افتتاح حساب دمو در آلپاری خواندیم، این بروکر به کاربرانش اجازه می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی بتوانند چندین حساب دموی مختلف ایجاد کرده و استراتژی‌های معاملاتی خود را تست کنند. همچنین بدون هیچ هزینه‌ای امکان شارژ حساب دمو برای شما به هر مبلغی که می‌خواهید وجود دارد.

تریدرهای حرفه‌ای، هرگز بیخیال هزینه‌های کوچک نمی‌شوند.

هزینه‌های کوچک در طول زمان، تبدیل به مشکلات بزرگ معامله‌گران می‌شوند.

منبع

site one

site two

site Three

فهرست مطالب

مرتضی گودرزیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی گودرزی

من از سال 1398 به صورت تخصصی همکاری خود را با بروکرها و مؤسسات آموزشی در حوزه مدیریت مالی و فارکس آغاز کردم. در ابتدای راه مشغول نوشتن محتوای مالی برای شرکت دانیو و شرکت کرادفاندینگ ایران بودم تا اینکه توانستم با تکیه‌بر دانش معامله‌گری و دنیای فارکس وارد گروه تولید محتوای بروکر دلتا اف ایکس شوم. در طول چند سال فعالیت برای بخش آموزشی این بروکر بیش از 500 محتوای آموزشی در زمینه فارکس و ارزهای دیجیتال تولید کردم که در وب‌سایت دلتا اف ایکس و دلتا کالج قرار گرفته است. کتاب های نوشته شده مرتضی گودرزی: کتاب آموزش کامل ورود به فارکس کتاب فارکس برای مبتدیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *